Gå till innehåll

84an, pensionären, påven och blundrDonk


Iinkan

Recommended Posts

  • Svars 1,7k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Hemma efter en långweekend i Rom. Har aldrig sett så mycket gamla byggnader någonsin. Men det var kul att komma iväg lite och skönt att slippa frysa arslet av sig när man går utanför dörren. Nu blir det två veckors grindande sen bär det iväg till Filippinerna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Godmorron dagboken. Hoppar grinden idag, skall iväg å käka me famlijen osv. Sen blire storstädning hemma vilket är lite av en personlig favorit. Snackade me Inho i morse han har nu landat på Hawaii och jag har insett att han inte tillför ngt i min vänskapskrets så kapar honom från den nu. Hoj

 

Saknar dig oxå:)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Saknar dig oxå:)

 

Kom hem nu och lär mig att plussa!!!!!!!

 

Såg precis Whats Eating Gilbert Grape. Vet inte riktigt om ja tyckte den va bra eller inte. Någon som har sett den?

 

jag tror jag vet vilken du menar. Johnny Depp och leo? Var ett tag sen jag såg den men tyckte den var rätt bra vad jag kommer ihåg.

 

Hittade ett ft i min favoritturre på ongame, rehab.. Kom obv inte bättre än 8a i den. En turre som inte går att vinna!!

 

Skaffat mig en sjukt dålig vana atm. Tror inte jag har gått och lagt mig när det varit mörkt ute en dag det senaste. Kanske dags att ändra på det idag.. eller nästa dag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Somnade på soffan vid 4-hugget och vaknade nu. Ska man dra igång ett pass kanske?

 

När man funderar på sånt så brukar jag alltid tänka, "vad skulle inho ha gjort?"

 

Det roliga är att du inte går å lägger dig i sängen utan att du sätter dig vid datorn ist. Inho däremot skulle aldrig somnat, han kör 24/7 364dagar om året (förutom julafton, då han får sin rakeback från familjen)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det roliga är att du inte går å lägger dig i sängen utan att du sätter dig vid datorn ist. Inho däremot skulle aldrig somnat, han kör 24/7 364dagar om året (förutom julafton, då han får sin rakeback från familjen)

 

Sova är för mesar som hokuzz brukar säga.

 

Idag är det eastcoast-stuga. Bethere bjuder på grindparty i Linköping i afton. Ska bli kul att testa det legendariska ip-t.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sova är för mesar som hokuzz brukar säga.

 

Idag är det eastcoast-stuga. Bethere bjuder på grindparty i Linköping i afton. Ska bli kul att testa det legendariska ip-t.

 

Åherregud, mandate? Lät mysigt. Se till å bara spela party idag då linkan, även 50r ipoker sägs vara den turren som går bäst på det ipet :mrgreen:

 

Srsly står å hackar löken till chillin, det är gött å ha en träl som är rikare än en själv :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mannen, Myten, Legenden, kul att du kom förbi linkan!

Och obv är alla andra också alltid välkomna hit om ni vill smaka på bra IP och medriggade cashews...!

 

Tack för att jag fick komma. Var riktigt kul att äntligen träffa er irl så att säga. Jag hoppas att det inte dröjer lång tid tills vi grindar ihop igen!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...