Snusarn Postad 12 April , 2011 Rapport Share Postad 12 April , 2011 Du skulle åkt till Sevilla imo Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HokuzzPokuzz Postad 12 April , 2011 Rapport Share Postad 12 April , 2011 lät inge vidare m8 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BigMeech Postad 12 April , 2011 Rapport Share Postad 12 April , 2011 Du skulle åkt till Sevilla imo Hehe det skulle man verkligen gjort! Det får bli att sikta på Vegas istället nu. Planer på det i sommar? Stort gl i Spanien m8! lät inge vidare m8 Nej när dagen börjar med ett stort beat så är det lika bra att lägga sig och sova imo Hur har det gått för dig idag? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BigMeech Postad 14 April , 2011 Rapport Share Postad 14 April , 2011 Blev mitt första ft med nya nicket på ftp. Så nu har man bara -55% roi yaaaaaay. Räddade upp de 2 senaste dagarnas back ungefär med lite andra småcasher osv.. Vet inte om jag ska joina stugan idag. behöver egentligen dra på mig städdräkten här hemma. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HokuzzPokuzz Postad 14 April , 2011 Rapport Share Postad 14 April , 2011 Hej! Idag är det TacoTorsdag at my casa. Kommer du Srsly??? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HokuzzPokuzz Postad 14 April , 2011 Rapport Share Postad 14 April , 2011 Srsly hittade hit. Även inho å rivaldo. MBN. Då kör vi! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BigMeech Postad 15 April , 2011 Rapport Share Postad 15 April , 2011 Nu vankas afterwork på biljardpalatset med hela ligan! gogogo Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
betherenow Postad 15 April , 2011 Rapport Share Postad 15 April , 2011 Hej dagboken! Ikväll har man druckit öl mef en gammal klasskompis till srslyfu, ojoj vilka sjuka anekdoter man fick höra ...! Ha en trevlig helg boys, tar spelledigt några dagar nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
inho Postad 16 April , 2011 Rapport Share Postad 16 April , 2011 nananananananana ROBIN COLBIN! Och du lurar ingen Thunder.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BigMeech Postad 16 April , 2011 Rapport Share Postad 16 April , 2011 Hej dagboken! Ikväll har man druckit öl mef en gammal klasskompis till srslyfu, ojoj vilka sjuka anekdoter man fick höra ...! Ha en trevlig helg boys, tar spelledigt några dagar nu! Haha du skojar? vem då ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HokuzzPokuzz Postad 17 April , 2011 Rapport Share Postad 17 April , 2011 Sjuk jävla stuga här. Men vi e fööööör många. Nätet funkar fan inte. glgl oss ida Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BigMeech Postad 18 April , 2011 Rapport Share Postad 18 April , 2011 gaaaaaaaah. torskar Clpotten i 200k ipoker med 50 kvar. QQ va AA. riktig viderdag asså.. blev ett rätt stort back Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HokuzzPokuzz Postad 18 April , 2011 Rapport Share Postad 18 April , 2011 Varmt för stugan. Back ett mindre lands BNP. Vi är bra på poker? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Iinkan Postad 18 April , 2011 Författare Rapport Share Postad 18 April , 2011 Tjena pajaser. Lyckades hooka upp mobilen på ett av få wifi i det här landet. Vad händer egentligen med att alla amerikanare blivit avstängda egentligen? Jaja de fattade väl att värdet var borta när jag inte loggade in på ett par dagar... Det är i alla fall riktigt bra här borta, idag shoppade jag loss och fick en sjuk massage av en dude... det är löjligt varmt här och självklart fixade jag årets svennebränna direkt när jag kom hit så alla skulle fatta att jag var svensk. Jag kommer hem nästa onsdag och är riktigt sugen på att lira spw på torsdagen. Vad säger fiskstimmet om det? Trist att det går kallt för er men det är nog bara en kort formsvacka. I morgon flyger jag till en ö som enligt uppgift inte ens har bilar så räkna inte med att höra av mig på ett tag. Ölen här kostar 4 kronor i baren, det är 28 grader i vattnet och och frän vår terrass är det 15 meter till havet. Livet har varit sämre! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BigMeech Postad 18 April , 2011 Rapport Share Postad 18 April , 2011 mbfn linkan, gött att någon har det bra . Satt uppe till 09 igår och gick genom lite händer från igår. Så vart inte hemma förän 10 och därmed vaknade man 20.00 och fick slå upp ett pass. Skall se till att inte backa för mycket i veckorna så får vi som är hemma dra till SPW! Gängets ballers drar ju till San Remo som är samtidigt, mer värde till oss!!! Vart en jävla stuga i helgen. Synd bara att ingen kunde springa Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HokuzzPokuzz Postad 20 April , 2011 Rapport Share Postad 20 April , 2011 Igår somnade man vid kl 22. Vaknade nu. Behövde nog sova lite... Idag bär det av till päronen för att ladda inför den stundande påskhelgen. Åker till blekinge imon å stannar till på torsdag. Kommer inte ens ha kontakt på telefonen, mitt ute i skogen mao. Kommer bli jävligt trevligt! Glad påsk på er grabbar! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BigMeech Postad 20 April , 2011 Rapport Share Postad 20 April , 2011 Glad påsk! Åker till hemstaden imorgon och det skall krökas som aldrig förr Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BigMeech Postad 21 April , 2011 Rapport Share Postad 21 April , 2011 När man torskar HU vs Runyaa på party när man leder och utan att få in det tills man har 15bb. Då kanske man skall överväga att börja jobba Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BigMeech Postad 21 April , 2011 Rapport Share Postad 21 April , 2011 . Japp en ftbubbla också AQ vs A9. tack igen 2011 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BigMeech Postad 22 April , 2011 Rapport Share Postad 22 April , 2011 Nästan så att man vill skippa påskhelgen och vara kry på Söndag. Har aldrig sett så mycket mysa gtd's på EU-siter. Enda som saknas är partys 1m gtd typ. Får bli lugnt på lördag.. säger man alltid men kommer aldrig hända. ciao ciao Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Iinkan Postad 25 April , 2011 Författare Rapport Share Postad 25 April , 2011 Här har det inte hänt mycket. Lite standardwhine från srsly och godisbrag från hokuzz, skönt att allt är som vanligt... Jag har kommit till civilisationen igen efter 5 dagar på en ö. Jag är dån sjuk fisk på att smörja in mig med solkräm alltså. Jag ser ut som en zebra på kroppen. I morgonkväll börjar resan hem mot Sverige. Bethere: hakar du på till gbg på onsdag? Later schmucks Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HokuzzPokuzz Postad 25 April , 2011 Rapport Share Postad 25 April , 2011 Hej hej alla. Hemma från en sjukligt trevlig påskhelg i blekinge. Drog direkt in i hetluften då jag inte ens va hemma i 2min innan jag drog vidare till grinders för grind! Hur gör vi med SPW vilka spelar? Jag kör iaf! Syns på ons Linkovic,ska bli trevligt! Gl alla som lirar idag! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Iinkan Postad 28 April , 2011 Författare Rapport Share Postad 28 April , 2011 Sådär, då var man tillbaka i Sverige igen. Den lilla brännan jag skaffat mig flagnade bort i den torra flygplansluften. Inte helt oväntat vaknade jag klockan 07:30 hur pigg som helst. Nu ska jag bara tvätta lite sen styr jag via Linköping, där betherenow hämtas upp, till Göteborg. Efter närmare tre veckors uppehåll från poker så ska det bli riktigt roligt att spela lite. Och ännu roligare att träffa grabbarna igen! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HokuzzPokuzz Postad 28 April , 2011 Rapport Share Postad 28 April , 2011 Sådär, då var man tillbaka i Sverige igen. Den lilla brännan jag skaffat mig flagnade bort i den torra flygplansluften. Inte helt oväntat vaknade jag klockan 07:30 hur pigg som helst. Nu ska jag bara tvätta lite sen styr jag via Linköping, där betherenow hämtas upp, till Göteborg. Efter närmare tre veckors uppehåll från poker så ska det bli riktigt roligt att spela lite. Och ännu roligare att träffa grabbarna igen! Like! Ring när ni närmar er! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HokuzzPokuzz Postad 28 April , 2011 Rapport Share Postad 28 April , 2011 Nu är linkan å Thundr snart här! Ska bli riktigt kul å spela lite live igen. SPW står för dörren å vi lolrollers som inte har råd med San Remo får ta budgetvarianten. Gl oss! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts