Gå till innehåll

84an, pensionären, påven och blundrDonk


Iinkan

Recommended Posts

  • Svars 1,7k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

ok tack för att du tog dig tid! Lite obekväm med att skjuta turn igen där iofs, allt annat än en fold från din sida kommer jag ju hata...men kanske är smärtfriaste vägen. Nu är ju jag rättså löjligt kass på att analysera händer/pokerteori, men ska checkraisen avskrivas helt? Om jag ändå betalar av alla gånger du har tior genom att checksyna turn och river kanske man lika gärna kan smacka in allt på turn?

Nästa gång blir det nog openfold om du sitter där dock eller 5xopen så man kan gå allin nån gång inom handens närmaste framtid...!

 

Nu ska jag och grinders vinna 11d speed rebuy på party tillsammans!

 

Problemet med check/shove är ju att du kommer tappa värde av händerna jag synar bet med, som du har slagen och bara bli synad dom gånger du är slagen ungefär. Tror det isfl är bättre att göra det med stål rangen och AK/AJ/KJ rangen ( även om jag vill barrla dom oxå)

 

Trött som fan och med risk för att levla mig själv, men tror jag spelar ungefär: bet/syn AA/KK/AQ, bet/fold QJ/JJ/AK/ ( bara tagit dom starka händerna minus nuts som QQ, 10x)

 

Sen lär man såklart mixtra massa. Rörigt igen, är fan usel på att uttrycka mig i skrivt.

 

edit: bara rörigt och ser bara fel ut. Tar det imorgon ist! gngn och gl i speeden.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Taxxis okvädningsord har drivit mig så långt att jag tänkte att jag skulle lära mig spela poker i vår så kanske blir en hel del korkade frågor till er framöver...!

 

De gör du rätt i. Så länge du frågar inho, Han är den enda som kan beskriva va han gör. Fråga typ linkan och du kommer vara en sämre pokerspelare än innan du ställde frågan haha oops

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

De gör du rätt i. Så länge du frågar inho, Han är den enda som kan beskriva va han gör. Fråga typ linkan och du kommer vara en sämre pokerspelare än innan du ställde frågan haha oops

 

haha ja det har du nog rätt i. Gäller alla pokerpselare utom du. Om du blir ännu sämre så förvandlas du antagligen till en sten :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tar mig en dag spelledigt då jag ska på födelsedagsfest hos en polare sen efter det så beger vi oss till O'learys för att kolla på barca-arsenal, awesome match.

 

I smset stod det tårtkalas. men för min del är det nog bäst att jag står brevid och tittar på känner jag. Kan tyckas jävligt böugit men det är en tjej som styr

 

Glider nog förbi och grindar imorgon hokuz om du är game och om jag inte är för bakfull för att våga mig ut.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tar mig en dag spelledigt då jag ska på födelsedagsfest hos en polare sen efter det så beger vi oss till O'learys för att kolla på barca-arsenal, awesome match.

 

I smset stod det tårtkalas. men för min del är det nog bäst att jag står brevid och tittar på känner jag. Kan tyckas jävligt böugit men det är en tjej som styr

 

Glider nog förbi och grindar imorgon hokuz om du är game och om jag inte är för bakfull för att våga mig ut.

 

Du gör ju inget annat än festar :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du gör ju inget annat än festar :)

 

Hehe, idag blir det dock inte fullt ös medvetslös som det brukar. tror jag :rolleyes:

 

Idag tittar vi på slutspelshockey! undrar vad Ebba gör idag?

 

Sitter och väntar hos frisören. Undrar om de fattar om man säger att man vill ha en sån där brattig inhofrilla?

 

Säg att du vill ha en sån lång och fin lejonman jag hade i portugal, det löser dem hur lätt som helst.

 

Hur fan kan man missa Arsenal vs Barca för att kolla på hockey? besviken

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Festar o festar

:-D

 

FU

 

nej det är väl bara fakta antar jag.

 

EDIT: såg en sjukt rolig grej utanför fönstret när jag värme lite mat. Men kvinna som verkade ha sjukt bråttom sprang med sitt barn och höll det i handen. Barnet snubblade och ramlade. Kvinnan insåg inte detta föränn hon släpat barnet på marken i 3 meter. underbart

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Då va man hemma igen. Sjukt god mat samt en fin fin tårta senare å man är uppe på ath vikten á 46kg. Gl nu boys!

 

hahaha gratz m8!

 

Själv gick man inte till frisören och beställde en inho-frilla. Döm om min förvåning när hon då började raka pungen på mig :shock:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Idag gör vi debut på FL borden!! Körde ett race med massa kval till 320d live-tickets. Reggade lite GSOP kval dit osv. Av någon konstig anledning har de ändrat så att jag inte kan använda min 525d GSOP main ticket till HR tex samma med kvalen och enda turren som kostar 320d i GSOP är just Fixed limit. Nu måste man faktiskt lira poker och inte bara skeppa, mbn!

 

Linkan leder jsut nu racet med minsta möjliga marginal (40d). Får dra fram mina FL skillz och dra ifrån nu. Nu är det slutlekt linkan-mf!

 

Lite tiltad på matchen igår även fast jag inte är något Arsenal fan. Hur kan domaren ta en sån utvisning i det läget? Han avgö ju matchen 49/50 där. 90k på läktaren och typ 2 sek efter avblåsning så drar han fram det andra gula. Han förespråkar i princip att man ska vända sig om och kolla på linjedomaren när man kommer fri? Sen att de bara har en sån spelare som Bendtner att plocka in är pinsamt. Han är pinsamt dålig

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...