Iinkan Postad 19 December , 2010 Författare Rapport Share Postad 19 December , 2010 Dags att mobilisera krafter för ett sista ryck innan man går allin på julmaten. De flesta turneringar kommer att reggas och en ding står med på önskelistan till tomten! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HokuzzPokuzz Postad 19 December , 2010 Rapport Share Postad 19 December , 2010 Idag så är jag inne med hela rullen i söndagsturrarna. Blev 2st 33fo å en 3r! Be en bön för mig! Stort gl ikväll Linkan! Colbin, säger inget till dig, du vet vad som skall göras! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Iinkan Postad 19 December , 2010 Författare Rapport Share Postad 19 December , 2010 Idag så är jag inne med hela rullen i söndagsturrarna. Blev 2st 33fo å en 3r! Be en bön för mig! Stort gl ikväll Linkan! Colbin, säger inget till dig, du vet vad som skall göras! Stort gl till dig med m8! Nu jobbar vi, hojta om du går djupt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HokuzzPokuzz Postad 19 December , 2010 Rapport Share Postad 19 December , 2010 Japp, loggar msn senare! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BigMeech Postad 19 December , 2010 Rapport Share Postad 19 December , 2010 Idag så är jag inne med hela rullen i söndagsturrarna. Blev 2st 33fo å en 3r! Be en bön för mig! Stort gl ikväll Linkan! Colbin, säger inget till dig, du vet vad som skall göras! Håller tummarna för dig idag m8! Tackar tackar! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Iinkan Postad 19 December , 2010 Författare Rapport Share Postad 19 December , 2010 Håller tummarna för dig idag m8! Tackar tackar! självklart håller du inte tummarna för mig... Såååå klockkåt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BigMeech Postad 19 December , 2010 Rapport Share Postad 19 December , 2010 självklart håller du inte tummarna för mig... Såååå klockkåt Håller obv alla mina tummar och tår!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HokuzzPokuzz Postad 22 December , 2010 Rapport Share Postad 22 December , 2010 Roligt att ni var med så länge i söndags.....Ni är fan för rika för ert eget bästa....Sluta å regga vid 8 Hade jag med kunnat om jag varit miljonär...MBN Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Iinkan Postad 22 December , 2010 Författare Rapport Share Postad 22 December , 2010 Roligt att ni var med så länge i söndags.....Ni är fan för rika för ert eget bästa....Sluta å regga vid 8 Hade jag med kunnat om jag varit miljonär...MBN haha vi kan inte hjälpa att vi donkar oss ur allt första perioden... kul att det gått bra för dig nu på slutet, det är du verkligen värd! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Iinkan Postad 22 December , 2010 Författare Rapport Share Postad 22 December , 2010 Årets julklapp: Hokuzzpokuzz joinar vår db. Det sa han vid ett svagt tillfälle och det kommer vi hålla fast vid! Förhoppningsvis får han med sig resten av hans team hit så vi kan ha riktig fäskekööörka i denna DB!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BigMeech Postad 22 December , 2010 Rapport Share Postad 22 December , 2010 En rolig sak hände mig i 33r på party precis. Seat 7 is the button Total number of players : 10/10 Seat 8: AND8610 ( 47,852 ) Seat 10: Iveydurrrrr ( 87,436 ) Seat 4: Robbo_1987 ( 65,186 ) Seat 9: SIR_BRAINS ( 58,760 ) Seat 3: Srslyfu ( 99,040 ) Seat 5: Uninc157 ( 226,356 ) Seat 7: fred_barbara ( 116,325 ) Seat 2: promillek ( 19,973 ) Seat 1: snabelspark ( 13,557 ) Seat 6: xxCelticFCxx ( 161,741 ) Trny:57027689 Level:18 Blinds-Antes(1.250/2.500 -250) snabelspark posts ante [250] promillek posts ante [250] Srslyfu posts ante [250] Robbo_1987 posts ante [250] Uninc157 posts ante [250] xxCelticFCxx posts ante [250] fred_barbara posts ante [250] AND8610 posts ante [250] SIR_BRAINS posts ante [250] Iveydurrrrr posts ante [250] ** Dealing down cards ** Dealt to Srslyfu [ 5d Ah ] Iveydurrrrr folds snabelspark folds promillek folds Srslyfu raises [5,175] Robbo_1987 folds Uninc157 folds xxCelticFCxx folds fred_barbara folds AND8610 folds SIR_BRAINS calls [2,675] ** Dealing Flop ** [ 2h, 5h, 5s ] SIR_BRAINS checks Srslyfu checks ** Dealing Turn ** [ 8h ] SIR_BRAINS bets [2,500] Srslyfu raises [8,250] SIR_BRAINS calls [5,750] ** Dealing River ** [ 3c ] SIR_BRAINS bets [2,500] Srslyfu raises [18,000] SIR_BRAINS calls [15,500] Srslyfu shows [ 5d, Ah ]three of a kind, Fives. SIR_BRAINS shows [ 8d, 8c ]a full house, Eights full of Fives. SIR_BRAINS wins 66,600 chips from the main pot with a full house, Eights full of Fives. Lägg märke till att FI hade 27k bakom efter riversynen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BigMeech Postad 23 December , 2010 Rapport Share Postad 23 December , 2010 Årets julklapp: Hokuzzpokuzz joinar vår db. Det sa han vid ett svagt tillfälle och det kommer vi hålla fast vid! Förhoppningsvis får han med sig resten av hans team hit så vi kan ha riktig fäskekööörka i denna DB!!! +1 mille Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HokuzzPokuzz Postad 23 December , 2010 Rapport Share Postad 23 December , 2010 Ska bli en fröjd att dela db med er grappar! Dock så äre ju jul nu, så kommer det väl inte bli så mkt skrivande från någon av oss? Eller? Anyway, GOD JUL fiskar!!! EDIT: Såg dagboksnamnet nu! Hahaha, wp Linkan! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BigMeech Postad 23 December , 2010 Rapport Share Postad 23 December , 2010 Härligt att höra! God jul! Nu skall man fram på systemet och stan och stå i kilometer långa köer.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HokuzzPokuzz Postad 26 December , 2010 Rapport Share Postad 26 December , 2010 Spelar vi ikväll? Jag kör iaf! Men jag är ju iofs inte 19 längre, så jag stannade hemma igår kväll och idag mår jag som en nyfödd! Slakt blire iaf, har redan satt på mig löpardojjorna! Faaaaaaan va jag ska springa inatt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Iinkan Postad 26 December , 2010 Författare Rapport Share Postad 26 December , 2010 Spelar vi ikväll? Jag kör iaf! Men jag är ju iofs inte 19 längre, så jag stannade hemma igår kväll och idag mår jag som en nyfödd! Slakt blire iaf, har redan satt på mig löpardojjorna! Faaaaaaan va jag ska springa inatt tror på dig m8. inget lir för mig idag. jag är såå bakis, så så så så så så så så så så så så så så så så så så bakis Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
darvartagan Postad 26 December , 2010 Rapport Share Postad 26 December , 2010 Trevligt att träffa dig igår Linkan.. alltid skoj med nya bekantskaper. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MRogo Postad 26 December , 2010 Rapport Share Postad 26 December , 2010 här var ju du Inkan... Ni verkar ha en trevlig dagbok, ska försöka följa den! GL på er alla:-) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Iinkan Postad 26 December , 2010 Författare Rapport Share Postad 26 December , 2010 Trevligt att träffa dig igår Linkan.. alltid skoj med nya bekantskaper. detsamma. blev lite snurrigt i slutet... vart slutade ni nånstans? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
darvartagan Postad 26 December , 2010 Rapport Share Postad 26 December , 2010 detsamma. blev lite snurrigt i slutet... vart slutade ni nånstans? Bolanche slutade vi på. Snurrigt var det Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HokuzzPokuzz Postad 27 December , 2010 Rapport Share Postad 27 December , 2010 Onetablar nu...har gått bättre omss... en 15e plats på ongames 100ing som bästa resultat... 4b jammar A7 in i A9 som obv står för cpcl....Kul å onetabla doublestacken på ipoker...Fyfan för söndagar........ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HokuzzPokuzz Postad 27 December , 2010 Rapport Share Postad 27 December , 2010 2outad som 11a i 100fo ipoker för chip 2a...FML Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Iinkan Postad 27 December , 2010 Författare Rapport Share Postad 27 December , 2010 2outad som 11a i 100fo ipoker för chip 2a...FML Urk, det låter jobbigt. I morgon åker jag till gbg. Kommer du o hälsar på? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HokuzzPokuzz Postad 27 December , 2010 Rapport Share Postad 27 December , 2010 Ah, livet har varit roligare en söndagkväll...Eller det vet jag faktiskt inte. Kallt å starta dagbokskarriären med whine, eller det kanske med är std? Oh, nice linkan! Inte alls omöjligt, hur länge stannar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HokuzzPokuzz Postad 27 December , 2010 Rapport Share Postad 27 December , 2010 Kul att ni spelar mkt poker atm Jul är till för att grinda igenom, inget annat! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts