Gå till innehåll

84an, pensionären, påven och blundrDonk


Iinkan

Recommended Posts

  • Svars 1,7k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Kommer inte bli något spel för mig idag heller. Fredagar brukar alltid vara spelfria och så även denna fredag. Ikväll vankas det paraktiviteter, något jag brukar ha ganska svårt för men just idag blir det nog rätt roligt. Vi ska ut och käka följt av bowling (allt är såklart bara ursäkter för att dricka öl). Hoppas vi inte kommer bowla parvis för min tjej är så kass på allt som har med bollsporter att göra.

 

Vad ska ni andra göra? Jag antar att hokuzz kommer att grinda som den speltorsken han är och srsly kommer supa som den alkisen han är...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad ska ni andra göra? Jag antar att hokuzz kommer att grinda som den speltorsken han är och srsly kommer supa som den alkisen han är...

 

Du har helt rätt som vanligt.

 

I bowling skall det ju obv vara killarna vs tjejerna, känns som att det kan bli briljans där. u dont mess with the warrior!

 

Hokuz och förmodligen hans opel skall unna sig 2 veckors semester i fjärran öst nu i januari. inget avis..:evil: :evil:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

I bowling skall det ju obv vara killarna vs tjejerna, känns som att det kan bli briljans där. u dont mess with the warrior!

 

hahaha du har så rätt. You know what you get when you mess with the warrior!!

 

Jag hörde om hokuzz bromance till Thailand. Man får hoppas att de får monsunregn under hela vistelsen ;-) ;-). Nejdå jag unnar dem faktiskt en nötig resa, bara vi får konstanta uppdateringar här så är jag nöjd!

 

Edit: nån som vet hur man lägger upp bilder?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha, n1 m8.

 

Jajjemen, d blir thailand med grinders på ons. Ska bli riktigt gött faktiskt. Men bara för att ja åker så kommer ja köra hela helgen. Kul att ni bara krökar å är sådär riktigt "svenniga". Iofs, thailand, 2 veckor. Ah, det är nog mer "svennigt"

Får skriva av mig whinet till er ändå, så får ni se misären när ni loggar msn :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur bra springer man? Står just nu och väntar på spårvagnen( när jag är gul åker jag komunalt) står 9 min till nästa avgång. Nu har jag väntat 20 min och det står nu 15 min till nästa avgång! Mvh SpringersomenGud

 

Låter kallt det där. Tur att det inte är så kallt ute iaf.

 

 

Taxxi: Nix, du kan inte få könssjukdomar av cybersex. Däremot kan du åka på virus som är nästan lika svåra att bli av med som vindruvsklasarna du har mellan benen :twisted: :twisted:

 

Edit: Hedrande att du la dittt premiärinlägg i vår db! Speciellt eftersom det var ett så givande inlägg också! Har du lagt ner det där sjuka hu-projektet än?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hahah med tanke på att jag e back en hel lowroller-förmögenhet på 5dagar har jag inget val :-D

Turrar hårt idag, inte ens svårt att vinna här.

 

Ni kanske tror jag är ironisk nu med tanke på min table-image, men det va riktigt underhållande läsning senaste 5 sidorna. Viktor va ju obv skittråkig men alla andra ;) (bus)

 

Är det meningen att man ska update om man går djupt nånstans eller? Tycker sånt är mysigt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hahah med tanke på att jag e back en hel lowroller-förmögenhet på 5dagar har jag inget val :-D

Turrar hårt idag, inte ens svårt att vinna här.

 

Ni kanske tror jag är ironisk nu med tanke på min table-image, men det va riktigt underhållande läsning senaste 5 sidorna. Viktor va ju obv skittråkig men alla andra ;) (bus)

 

Är det meningen att man ska update om man går djupt nånstans eller? Tycker sånt är mysigt

 

klart du ska. En tbv-9a är alltid välkommen att pluswhinea!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hahah med tanke på att jag e back en hel lowroller-förmögenhet på 5dagar har jag inget val :-D

Turrar hårt idag, inte ens svårt att vinna här.

 

Ni kanske tror jag är ironisk nu med tanke på min table-image, men det va riktigt underhållande läsning senaste 5 sidorna. Viktor va ju obv skittråkig men alla andra ;) (bus)

 

Är det meningen att man ska update om man går djupt nånstans eller? Tycker sånt är mysigt

 

Hahahaha, wtf, FU osv.

 

Jag är ju den här dagbokens behållning :rolleyes::shock: Level obv.

Kul att du letade dig hit iaf Taxxi :mrgreen: Klart du ska va med och skriva om dina $10k dagar! Helt plötsligt har vi ju en highroller här med, mtp att vi andra är lolrollers (läs Hokuzz) :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kul att du har hittat hit Taxxi och har saknar dig vid borden och dina kommentarer till "snälla" regs. Så som när dom säger hej och gl så får dem ett FU eller xxxdonk tillbaka! hehe.

 

"alla" mina vänner tyckte att det var en bra idé att spela sällskapsspel eller vara nyktra och spela dataspel istället för att kröka idag. Så får väl ta det imorgon antar jag. Alt att man super ner sig efter minipasset idag.

 

Hörde btw om den briljanta idén du fick på CC med bakelsen. Kan vara bland de rolgiaste jag någonsin hört :D!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kul att du har hittat hit Taxxi och har saknar dig vid borden och dina kommentarer till "snälla" regs. Så som när dom säger hej och gl så får dem ett FU eller xxxdonk tillbaka! hehe.

 

"alla" mina vänner tyckte att det var en bra idé att spela sällskapsspel eller vara nyktra och spela dataspel istället för att kröka idag. Så får väl ta det imorgon antar jag. Alt att man super ner sig efter minipasset idag.

 

Hörde btw om den briljanta idén du fick på CC med bakelsen. Kan vara bland de rolgiaste jag någonsin hört :D!!

 

Fail.:mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Halvdjup 42k ftp =)

Känns ju sjuuukt jinxat att skriva djupet här waaaaaaah

 

Jooobba in den m8!.

 

Bustade precis min sista turre. Skönt på ett sätt att man inte lira helpasset :twisted:

 

 

***** Hand History for Game 10016667240 *****

NL Texas Hold'em $55 USD Buy-in Trny: 57409036 Level: 6 Blinds(200/400) - Saturday, January 08, 00:17:54 CET 2011

Table $1M MEGA Friday Satellite 10 Seats Gtd (2111736) Table #4 (Real Money)

Seat 4 is the button

Total number of players : 9/10

Seat 10: DonaldDuck36 ( 3,610 )

Seat 8: IvorBollokov ( 9,080 )

Seat 9: JokePoke888 ( 5,175 )

Seat 5: Srslyfu ( 1,725 )

Seat 3: Zelja2222 ( 6,150 )

Seat 7: dk_3ck3 ( 6,220 )

Seat 4: donkeyd555 ( 600 )

Seat 1: rasarasa05 ( 450 )

Seat 6: stapler440 ( 4,265 )

Trny: 57409036 Level: 6

Blinds(200/400)

** Dealing down cards **

Dealt to Srslyfu [ 5s Tc ]

dk_3ck3 folds

IvorBollokov folds

JokePoke888 folds

DonaldDuck36 folds

rasarasa05 folds

Zelja2222 folds

donkeyd555 folds

Srslyfu is all-In [1,525]

stapler440 calls [1,325]

** Dealing Flop ** [ 5h, 6s, 5d ]

** Dealing Turn ** [ Ad ]

** Dealing River ** [ Ah ]

Srslyfu shows [ 5s, Tc ]a full house, Fives full of Aces.

stapler440 shows [ As, Td ]a full house, Aces full of Fives.

 

snygg avslutning på dagen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Halvdjup 42k ftp =)

Känns ju sjuuukt jinxat att skriva djupet här waaaaaaah

 

Jobba in den!

 

Skön kväll för min del. Är lite semifull efter mat, öl och bowling. Man lyckades obv dodga att vinna bowlingen vilket man inte tog som en man utan satt och buttrade ett tag. Märkte idag hur pokerskadad man egentligen är. Satt och snackade med en "ickepokerpolare" som berättade om att han skulle åka till Fillipinerna. "nöt" svarade jag varpå han gav mig en märklig blick. Nöt betyder visst typ "pucko" i irl-världen...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...