gollum1 Postad 18 Maj , 2010 Rapport Postad 18 Maj , 2010 Någon som lirar här? Bra sida? uttag? support osv? Citera
Orrarah Postad 18 Maj , 2010 Rapport Postad 18 Maj , 2010 Spelat där i Maj. De bråkade lite när jag var utomlands, men det löste sig ganska snabbt. Uttagen har gått snabbt. Supporten har jag inte haft kontakt med. Citera
Pokermannen_ Postad 18 Maj , 2010 Rapport Postad 18 Maj , 2010 finns redan en tråd om opoker. spelat där ett bra tag. funkar klockrent Citera
gollum1 Postad 18 Maj , 2010 Författare Rapport Postad 18 Maj , 2010 finns redan en tråd om opoker. spelat där ett bra tag. funkar klockrent sökt lite, men hittar inte någon tråd.. Citera
Akumila Postad 18 Maj , 2010 Rapport Postad 18 Maj , 2010 Test: Trodde opoker var censurerat på pf.nu. EDIT: tror det var det förut i alla fall. Citera
jacob1983 Postad 18 Maj , 2010 Rapport Postad 18 Maj , 2010 tycker inte opoker är något vidare. Ingen vip shop, värderar inte spelarna någe vidare anser jag. Supporten som fått massa pris skryter dem med är både långsamma och relativt dryga.. nja skulle nog se mig om efter annan sida.. m.v.h Citera
tobjoern Postad 18 Maj , 2010 Rapport Postad 18 Maj , 2010 Håller med de som jacob skrev, hade mkt problem med opoker innan då pengar försvann när servern crashade, och dem fick jag aldrig tillbaka och supporten var sega och uppkäftiga nästan... Till slut svarade dem inte alls.. Så nej Opoker är inget vidare Citera
animalplanet Postad 18 Maj , 2010 Rapport Postad 18 Maj , 2010 Lirat där i 1år, aldrig haft nåt strul. Enda jag tkr verkar lite dåligt är kursen dom ger på cash out till Visa't Eller har jag helt fel? Den verkar helt galet värdelös. Är väl inte opokers fel men. Citera
upandcoming Postad 18 Maj , 2010 Rapport Postad 18 Maj , 2010 opoker använder ecash direct som är ockrare av rang Citera
Snygglenn Postad 19 Maj , 2010 Rapport Postad 19 Maj , 2010 opoker använder ecash direct som är ockrare av rang detta. har ni som spelar där aldrig märkt det vid uttag och hur tänkte ni när ni stannade kvar ändå? sen skulle väl boss bötfälla skins med bara rbgrinders? opoker lär inte ligga så bra till där Citera
Juggler Postad 19 Maj , 2010 Rapport Postad 19 Maj , 2010 Test: Trodde opoker var censurerat på pf.nu. EDIT: tror det var det förut i alla fall. Det var censurerat innan för att de spammade så mycket. Citera
ShitSux Postad 19 Maj , 2010 Rapport Postad 19 Maj , 2010 De är iaf licensierade av LGA så bankrullen bör vara säker, men jag har inte hört särskilt mycket gott om dem. På Boss skulle jag välja en större sajt pga de regler som Snygglenn nämner. Finns många grindsajter där som lär få det tufft framöver. Citera
animalplanet Postad 19 Maj , 2010 Rapport Postad 19 Maj , 2010 opoker använder ecash direct som är ockrare av rang Ja, det är skrämmande dålig kurs man får. Men använder inte alla siter på boss nätet E-cash? Förutom Redbets boss klient (om den nu är kvar, länge sen jag lira med dom) Sen, har någon kört bankuttag, får man samma värdelösa kurs på det? Har endast använt moneybookers i boss sammanhang. Citera
Snygglenn Postad 19 Maj , 2010 Rapport Postad 19 Maj , 2010 Ja, det är skrämmande dålig kurs man får. Men använder inte alla siter på boss nätet E-cash? Förutom Redbets boss klient (om den nu är kvar, länge sen jag lira med dom) Sen, har någon kört bankuttag, får man samma värdelösa kurs på det? Har endast använt moneybookers i boss sammanhang. Nej, tror de flesta använder Webdollar som är boss dotterbolag som jag förstått det Citera
ShitSux Postad 19 Maj , 2010 Rapport Postad 19 Maj , 2010 De flesta boss-sajter använder Webdollar. Brukar inte vara några problem att ringa dem om nått skulle krångla, vill minnas att de har svenskt nummer nånstans. Citera
upandcoming Postad 19 Maj , 2010 Rapport Postad 19 Maj , 2010 sen skulle väl boss bötfälla skins med bara rbgrinders? opoker lär inte ligga så bra till där opoker har redan fått böter och fler är att vänta. i förlängningen lär detta innebära sämre deals för spelarna. jag byter till en annan sajt med webdollar och bättre ratio nu iaf. Citera
animalplanet Postad 19 Maj , 2010 Rapport Postad 19 Maj , 2010 Webdollar har jag inte hört förut, kört länge på samma konton nu. Det är inte samma värdelösa kurs som e-cash ger ut då? xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Citera
Snygglenn Postad 19 Maj , 2010 Rapport Postad 19 Maj , 2010 opoker har redan fått böter och fler är att vänta. i förlängningen lär detta innebära sämre deals för spelarna. jag byter till en annan sajt med webdollar och bättre ratio nu iaf. du är väl affiliate på esp? flytta dit, har bara gott att säga om den siten edit om du vill behålla den gör du nog bäst i att inte skriva sånt på öppna forum Citera
upandcoming Postad 19 Maj , 2010 Rapport Postad 19 Maj , 2010 du är väl affiliate på esp? flytta dit, har bara gott att säga om den siten stämmer bra. im on my way. Citera
-samba- Postad 19 Maj , 2010 Rapport Postad 19 Maj , 2010 Dålig kurs? Jag plockar alltid ut direkt till bankkonto och har alltid varit förvånad att jag får så pass bra kurs. Men till VISA kanske det är annorlunda.. Jag har i alla fall bara positivt att säga om opoker. Har spelat där 1 år nu och får alltid svar från support inom några timmar. Vid serverkrash senast fick jag tillbaka mitt inköp (€100] utan problem i alla fall, men det är ju inte opokers förtjänst/fel om det blir "tjafs". Det är BOSS som betalar tillbaka eventuella inköp. Ang. VIP shopen. Man kanske inte ska gapa efter för mycket om man har en bra deal i övrigt? Citera
animalplanet Postad 20 Maj , 2010 Rapport Postad 20 Maj , 2010 Bara du kollar i uttaget på Visa delen, visas kursen direkt som du kommer få. Den är inte vacker. Citera
-PK- Postad 27 Maj , 2010 Rapport Postad 27 Maj , 2010 Vilken skandalsupport de har på opoker. Jag dingade ett WSOP-paket för ett par veckor sedan och har fortfarande inte fått in några pengar på kontot. Har snackat me supporten och de säger att de ska vidarebefordra till pokermanagern men efter det händer det tyvärr ingenting. Börjar bli lite otålig Citera
Elitloppet Postad 27 Maj , 2010 Rapport Postad 27 Maj , 2010 Vilken skandalsupport de har på opoker. Jag dingade ett WSOP-paket för ett par veckor sedan och har fortfarande inte fått in några pengar på kontot. Har snackat me supporten och de säger att de ska vidarebefordra till pokermanagern men efter det händer det tyvärr ingenting. Börjar bli lite otålig not at all hidden Citera
Recommended Posts