Gå till innehåll

NL100 - AA , värdebeta?


Recommended Posts

Att det är fyrstegsbräda är inte så himla relevant för 6an är väldigt lite i spel, specielt som FI checkat. Även om vi skulle vilja vara polariserade kan vi push AA här. Visst kan vi ha en del tvåpar också, och en fancy spelad stege/set någon gång ibland, men AA är helt enkelt jävligt bra här.. Om man nu inte är någon form av passiv station som alltid tar sånna här linjer, men det upplägget är rätt främmade för mig.

 

Förövrigt bannad på FB en vecka så ni får dras med mig här när jag spelar. Fear the worst.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Beta 60% av potten

 

why?

 

Kan vi få allt från tvåpar+ att lägga sig med en all-in bara ett par bråkdelar oftare jmf. med en halvpott, vilket jag tror att vi har, dessutom så får vi antagligen syn av sämre många ggr. Jag tar gärna all-in och hoppas på fler felaktiga beslut av moståndaren.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tycker det är överskattat. In med hela smeten istället, fisken synar ändå :)

 

mot fisk ere nice vara mysigt explo och typ går för 2 gator värde sen om river blankar hitta en liten vb med typ tpgk som en typ 3/4 knappt skulle vara en bra vb med efter 2 gator.. inte alltid men man kan lätt hitta små vb på under halvpott med bara värdebets och aldrig bluffar mot fiskar imo

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...