Gå till innehåll

Snyggast?  

41 medlemmar har röstat

1. 1. Snyggast?

• Vanessa Marcil
      11
    • Jessica Alba
      18
    • Carola
      12

Recommended Posts

• Svars 283
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
3 frågor om det är ok :) ?

hur mycket är din rulle på nu?

vilken sida lirar du på?

Märkt nån större skillnad mellan NL20 och 50?

~1200 efter uttag för köp av bilbarnstol på 270.

Jag lirar på boss, interpoker för tillfället.

Yes, big difference, näst intill omöjligt att spela klurigt och bluffa på NL20, ingen respekterar 3bettar osv, medan det är tvärtom på NL50:)

svar till osynlig fråga: Ska dock spela NL20 ett tag till pga uttaget, så hoppar upp till NL50 när jag klättrat till 1500 eller efter nästa turreklonk:-)

Allt är i Euro btw.

Postad

vann 100$ i en turnering, men förlorade tillbaks allt på cg, går väl sådär. Kommit i en jävla svacka men försöker grinda tillbaks :) ligger iallfall plus för veckan men det känns ändå surt att förlora turrepengarne :)

Postad

på NL10 12000 händer 5,5bb/100

NL20 1250 14/100 ;)

Kör typ 2 bord nl20 och shortstackar, gått bra änsålänge 40$ + på 1200 händer. Folk callar 4$ lätt så då får man snabbt in extra kulor ;) ska köra så lite för att sen när jag har 450$ gå upp till nl20 helt tror jag.

Postad

Tycker fortfarande itne att du ska shortstacka men men.

Har inte spelat på ungefär en vecka, då internet har varit on and off hela jävla tiden men det verkar vara fixat nu, så ska börja spela snart igen.

Ska inleda comebacken med turregrind på söndag på stars, en $22 HU turre, en $22 6-max turre med 500 cap, en sat till D.N.G. 300K GTD. Och så startar jag antagligen några $12 turbos SnG's 180 pers.

Ser fram emot en skön kväll med kaffe, snacks, och poker:-)

Postad

Hatar poker hatar poker hatar poker, det är fan inte roligt längre, jag tänker poker konstant,

spelar upp en massa jävla händer i huvudet hela tiden och jag drömmer tamigfan också poker

hela satans knulltiden! Och detta när jag ICKE spelar. Jag har otroligt lite tid för att spela

och därför känner jag att jag MÅSTE spela så fort jag får tid, vilket tar på psyket som fan,

detta jävla beroende borde få ett slut.

Nej jag har inte gulat, jag ska tömma varenda liten euro och dollar på varenda site jag har pengar på.

Ska enbart spela MTTs enbart när jag får tid över för det. För cashgames är ingenting för mig då jag

som sagt inte har tiden för det just nu.

Ska börja träna och lära mig allt om powerfood innan jag gör CG comeback, vilket inte kommer ske förrän minst 2011.

Ska som sagt fortfarande spela MTTs och vissa livespel. Men icke mer cashgame online!

Det betyder då att dagboken kan lika gärna dö här för mycket mer kommer jag inte skriva.

Lycka till alla, och till mina fans: Jag kommer fortfarande hänga här på PF, så oroa er inte!:-D

• 3 months later...
Postad

Då var det dags igen!

Hej alla glada nu är Soni ute i spel igen. Lillskiten ska inskolas på dagis och jag får mycket tid över.

Började redan i förrgår, då jag hittade plusset på 16 eurosar, och hade uppehåll dagen efter(alltså igår).

Och idag efter 2h spel blev det ett rejält minus, 64E.

21/7: 16

23/7: 64

Vet inte om jag är klar för dagen dock, det får vi se.

Titta gärna in i min nyöppnade dagbok!

Postad

Inte mycket spel sedan senast, tänkte ta en semispontan tripp hem till helsingborg den 27e, och stanna där i 7-8 dagar, och då gissar jag på noll spel iom hbgfestivalen! Tagga Hoff!!:-D

Väl tillbaka i tomheten ska jag försöka få in några händer så att samvetet pleasas sas.

GL sålänge:-)

Postad

Kunde inte hålla mig ifrån pokern trots det underbara vädret, blev lite spel igår kväll och idag förmiddag, med ett resultat på totalt +25E.

Blir nog några händer ikväll också, får se om jag orkar efter grillmat+öl(nötkväll obv). Får se:-)

Postad
180E+ sa du ju i juli tråden? :o

Detta är en CG dagbok, där jag för det mesta bara visar de resultaten. Månadsresultatet landade på ca 450E, där jag då listade CG+SnG+MTT+RB.