Gå till innehåll

Soni LIVERAPPORT!!!!


Soni

Snyggast?  

41 medlemmar har röstat

  1. 1. Snyggast?

    • Vanessa Marcil
      11
    • Jessica Alba
      18
    • Carola
      12


Recommended Posts

Tips: Varför inte köra MTT på Boss istället för att ge dig själv en större chans att klonka?

 

Gillar stars turrar som sagt, har inte riktigt kollat vad boss har att erjbuda, men en o annan MTT blir det utan tvekan:-) Tack för tipset!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 283
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

I stakes givetvis

 

Vill vill jag, men vet inte om det blir så. Väntar på mina 100$ som jag ska börja bygga rulle med sen. Kan inte sätta in pengar än heller eftersom jag fortfarande inte fått mina akassa pengar :/ och sen börjar jag jobba om 2-3 veckor så då blir det väl max en 20timmar veckan lir. Men ska iallfall försöka bygga rulle och börja spela lite mer mtt och försöka klonka något :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Redan bortskämd, 10-11 par skor, 30(!) mössor, kläder som kan fyllas i flera sopsäckar. Gosedjur som tar upp halva lägenheten, gåstol, hoppgunga, allt helvetes jävla skit, nyblivna mammor borde fan inte få gå och shoppa själva:shock:

 

Och tack så mycket:-)

 

Usch, känner igen det där. Min sambo var shopping-galen redan innan. Vi har haft 5 barnvagnar hittills... och nu kikar hon på en ny. SHOOT ME!

 

Ska fira 1årsdagen här i Thailand där vi bor för tillfället.=)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vill vill jag, men vet inte om det blir så. Väntar på mina 100$ som jag ska börja bygga rulle med sen. Kan inte sätta in pengar än heller eftersom jag fortfarande inte fått mina akassa pengar :/ och sen börjar jag jobba om 2-3 veckor så då blir det väl max en 20timmar veckan lir. Men ska iallfall försöka bygga rulle och börja spela lite mer mtt och försöka klonka något :)

 

Hehe det kommer det kommer, du kommer ha mkt mer tid än mig :) kan nog nå absolut max 60h i månaden. Så sköter du dina kort rätt så kommer du gå om så småningom;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lycka till Soni! Har själv numera en liten på tjej 1 1/2 år som rycker i armen och ska visa saker "tiiittaaa" när jag försöker grinda lite ;-)

 

Omöjligt att ignorera

 

Hahaha kan tänka mig hur roligt det är:lol: Nä usch nöten är nog att grinda när de sover, då får man inget dåligt samvete heller:-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Usch, känner igen det där. Min sambo var shopping-galen redan innan. Vi har haft 5 barnvagnar hittills... och nu kikar hon på en ny. SHOOT ME!

 

Ska fira 1årsdagen här i Thailand där vi bor för tillfället.=)

 

Haha och hon vill veta vad du tycker hela tiden också antar jag:lol: Och när man ska välja dagskläder till ungen på morgonen är det alltid fel enligt smbon, inget matchar tydligen:mrgreen: men för fan, tror inte en 6månaders unge bryr sig om bodyn är vit och byxorna blå?:shock:

 

Najs hur länge har ni bott där?

Är frugan lika såld på hello kitty som min är?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har en liten MTT FT fråga.

Detta har då inte skett, men om det sker så vill jag vara säker på vad som är rätt och vad som är fel..

 

5 spelare kvar, blinds 20k/40k, ante 4k.

UTG (320k)

MP (310k)

BTN (300k)

SB (3.4M)

BB/HERO (3.1M)

************

UTG Folds

MP Folds

BTN Folds

SB ALL IN

BB :As::Ad:??

 

Prisstrukturen ser ut som så:

1. 68k

2. 39k

3. 26k

4. 18k

5. 11k

 

Till min fråga då, ska man eller ska man inte syna CL's korkade allin?

* Synar vi och förlorar, så åker vi ut på 5e plats med 11k.

* Synar vi och vinner, så är vi superfavoriter och kommer med största sannolikhet få spela HU, alltså vi kommer troligtvis få minst 33k.

* Lägger vi oss så har vi fortfarande superläge till att få spela HU, men troligtvis mot lika stor stack eller större.

Detta är ju givetvis bara antaganden, Men vad är rätt och vad är fel?

Syn eller fold?

 

Edit: Jag hade gått på fold.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har en liten MTT FT fråga.

Detta har då inte skett, men om det sker så vill jag vara säker på vad som är rätt och vad som är fel..

 

5 spelare kvar, blinds 20k/40k, ante 4k.

UTG (320k)

MP (310k)

BTN (300k)

SB (3.4M)

BB/HERO (3.1M)

************

UTG Folds

MP Folds

BTN Folds

SB ALL IN

BB :As::Ad:??

 

Prisstrukturen ser ut som så:

1. 61k

2. 33k

3. 22k

4. 16k

5. 11k

 

Till min fråga då, ska man eller ska man inte syna CL's korkade allin?

* Synar vi och förlorar, så åker vi ut på 5e plats med 11k.

* Synar vi och vinner, så är vi superfavoriter och kommer med största sannolikhet få spela HU, alltså vi kommer troligtvis få minst 33k.

* Lägger vi oss så har vi fortfarande superläge till att få spela HU, men troligtvis mot lika stor stack eller större.

Detta är ju givetvis bara antaganden, Men vad är rätt och vad är fel?

Syn eller fold?

 

Ja du. Vi blir otroligt glada och tar lite tid på oss (för att inte missclicka) och SYNAR SÅKLART!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Härlig dagbok! Har själv en son som snart fyller 3 och kan varna dig lite, vänta tills din dotter börja gå/springa, då orkar man inte med någon grind på kvällarna när dom har somnat utan man slänger sig på soffan helt utslagen ;-)

Mitt spelande minskade radikalt när sonen lärde sig gå men nu är han lite mer "självgående"

 

GL med liret!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skulle du slängt AA på finalbordet i WSOP oxå? Med fyra miljarder Tv-tittare.

 

Hmm jag har tydligen tänkt helt fel, räknade lite på det och man tjänar väl mer i längden även om fi drar ut 3/10. Ajja my bad, tack för tankarna:-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hmm jag har tydligen tänkt helt fel, räknade lite på det och man tjänar väl mer i längden även om fi drar ut 3/10. Ajja my bad, tack för tankarna:-D
Ok. Jag frågade eftersom jag själv inte är säker. 61k är inte lifechanging money direkt men ett par miljoner har potential för att vara det.

 

Jag hade förmodligen visat mina kort, om det ens är tillåtet vette fan, och hoppats på att FI gör detsamma. Finns lixom inte så många kombinationer jag är rädd för, så antagligen hade jag synat till slut ändå. Det ska dock inte spela roll hur många Tv-tittare där är, bara löjligt att vara mediehora imo. Värre än att agera efter sina känslor.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha och hon vill veta vad du tycker hela tiden också antar jag:lol: Och när man ska välja dagskläder till ungen på morgonen är det alltid fel enligt smbon, inget matchar tydligen:mrgreen: men för fan, tror inte en 6månaders unge bryr sig om bodyn är vit och byxorna blå?:shock:

 

Najs hur länge har ni bott där?

Är frugan lika såld på hello kitty som min är?

 

lol, du är så jävla mittiprick! förutom hello kitty som hon verkar hata?

 

-Varför har Lyon udda strumpor?

-Va?

-Han har olika strumpor på sig

-Har han?

-Ja

-Spelar roll? Vi är hemma och lattjar liksom

*Tjejen byter strumpor med sur min*

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har inga barn än, tar nog några år.

 

Men, en sak som liknar er är min mamma. Har inspelat på film när jag var liten. Mamma satte på mig kläder. gick ut och leka i trädgården, min pappa skulle handla. Då vill jag såklart med och handla, då är min mamma tvungen att byta kläder på mig för jag ska köra och handla. Var väl 3-4 år högst då. Bara så komiskt på filmen då hon precis bytat om på mig och är verkligne tvungen att göra det igen bara för man ska iväg.

 

Lät kanske inte roligt men om man ser filmen flabbar man som fan :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...