Gå till innehåll

Soni LIVERAPPORT!!!!


Soni

Snyggast?  

41 medlemmar har röstat

  1. 1. Snyggast?

    • Vanessa Marcil
      11
    • Jessica Alba
      18
    • Carola
      12


Recommended Posts

  • Svars 283
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Fi har 28/0/0/0.0 agg 2.0 över bara 19 händer. Ingen större use alltså.

 

 

***** Hand History for Game 2099150395 ***** (Boss)

$20.00 USD NL Texas Hold'em - Friday, March 26, 11:11:37 ET 2010

Table Table TH 1812 (Real Money)

Seat 5 is the button

Seat 1: bosulik11 ( $19.40 USD )

Seat 2: bonbona ( $20.00 USD )

Seat 3: kluivert99 ( $20.00 USD )

Seat 4: Soniiii ( $33.56 USD )

Seat 5: KILLBILL21 ( $10.00 USD )

bonbona posts small blind [$0.10 USD].

kluivert99 posts big blind [$0.20 USD].

KILLBILL21 posts big blind [$0.20 USD].

** Dealing down cards **

Dealt to Soniiii [ Ah Th ]

Soniiii raises [$0.90 USD]

KILLBILL21 calls [$0.70 USD]

bosulik11 folds

bonbona folds

kluivert99 folds

** Dealing Flop ** [ Jh, Ts, 3h ]

Soniiii bets [$1.05 USD]

KILLBILL21 calls [$1.05 USD]

** Dealing Turn ** [ Kd ]

Soniiii checks

KILLBILL21 bets [$2.10 USD]

Soniiii ?

 

 

 

Syn eller raise :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nuså har nog det vänt för mig på titan poker, så nu kan du börja känna dig hotad igen :D Nedå :) Roligt om båda är vinnande :P ser att det går bra för dig, skojsigt. Jobbar du annars eller är du pappaledig? Hur stor är din bankrulle för nl20?

 

Jag har ju 180$ för nl10. Då kör jag shortstack lägger in 3€ på bordet. Så då har jag ändå till mer än 60 inköp.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nuså har nog det vänt för mig på titan poker, så nu kan du börja känna dig hotad igen :D Nedå :) Roligt om båda är vinnande :P ser att det går bra för dig, skojsigt. Jobbar du annars eller är du pappaledig? Hur stor är din bankrulle för nl20?

 

Jag har ju 180$ för nl10. Då kör jag shortstack lägger in 3€ på bordet. Så då har jag ändå till mer än 60 inköp.

 

Haha come on, du har mkt mer tid än mig så jag känner mig slagen redan.

Jag är pappaledig, därav pressad pokertid.

660ish för NL20, ska upp till NL50 när jag har 30 inköp, alltså 1500.

Tips, shortstacka inte, kör 100bb ist för 30bb. Inte så roligt att vinna potter på 60 bbs när du har nöten. Själv kör jag fullt inköp och fyller på när jag kommit under.

och om du spelar på Euro bord så borde du räkna din rulle i Euro också:-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har för övrigt hittat BJ SnG's på UB. Fyfan vad roligt! Det tycker jag alla ska testa:-D

Vad är det? Blackjack? Blowjob Sng? Har provat det sistnämnda, inget jag gör om eftersom tjejen blev lack.

Om jag når NL50 innan post #2000 i dagboken, så skänker jag $0.08 för varje post till den som prickar post #2019 i denna bok, 8cents*x posts denne gjort i dagboken alltså. Betalning sker på stars.

QFT!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nuså har nog det vänt för mig på titan poker...

 

Jag har ju 180$ för nl10. Då kör jag shortstack lägger in 3€ på bordet. Så då har jag ändå till mer än 60 inköp.

 

 

Alltså, jag tycker att det finns extremt stora fördelar med att köra fullt inköp. Mina erfarenheter av Titan NL10 säger att du bara förlorar värde om du inte spelar med fullt inköp. 18 inköp räcker, variansen är inte så mördande. Ska man bli bra så är det lika bra att spela med fullt inköp från start...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alltså, jag tycker att det finns extremt stora fördelar med att köra fullt inköp. Mina erfarenheter av Titan NL10 säger att du bara förlorar värde om du inte spelar med fullt inköp. 18 inköp räcker, variansen är inte så mördande. Ska man bli bra så är det lika bra att spela med fullt inköp från start...

 

Håller med, men det är ju Euro han lägger in, det betyder att han egentligen har 12.5-13 inköp för NL10, men jag tycker det räcker för den nivån.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alltså, jag tycker att det finns extremt stora fördelar med att köra fullt inköp. Mina erfarenheter av Titan NL10 säger att du bara förlorar värde om du inte spelar med fullt inköp. 18 inköp räcker, variansen är inte så mördande. Ska man bli bra så är det lika bra att spela med fullt inköp från start...

 

Jag komme att öka till iallfall 5€ snart. men förtillfället går det bättre med 3€, är rätt ofta man vinner upp det rätt osv, har iallfall 218$ nu.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

men förtillfället går det bättre med 3€, är rätt ofta man vinner upp det rätt osv.

 

Där säger du emot dig själv, om du nu vinner upp det snabbt och dubblar 3 till 6, så är det mkt mkt mkt bättre att börja med 10 och dubbla till 20 eller hur?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...