Gå till innehåll

Soni LIVERAPPORT!!!!


Soni

Snyggast?  

41 medlemmar har röstat

  1. 1. Snyggast?

    • Vanessa Marcil
      11
    • Jessica Alba
      18
    • Carola
      12


Recommended Posts

Tja, yes det är moi, Soni, mitt sista försök till en seriös jävla dagbok. Har som några kanske redan vet, känd som jag är, ett antal dagböcker här.

Några är pinsamma, och vissa är väldigt pinsamma. Jag ser tillbaka till min nybörjartid(haha I know, sluta) och mina första inlägg, väldigt rolig läsning, iaf för mig.

Men nu är det andra bullar, bokstavligen. Bullen min sambo bakade i 9 förfärliga månader kom ut i september och hon är nu

snart 6 månader fyllda. Ett underbart litet liv som har en oerhörd talang att jävlas under mina mindre bra dagar.

Hon är den mest nyfikna människan jag någonsin stött på, allt ska touchas, allt ska rivas och till sist ska allt in i munnen. Livsfarlig med andra ord.

 

Jag: Soni var namnet, har fyllt 17,18 och 19, så yes jag är 22 i år och har som sagt en busig dotter på knappa halvåret.

Jag är från helsingborgstrakten och har flyttat 45ish mil upp till sketna Karlskoga som den toffel jag är. Sambon är en lokal flicka som bott här hela sitt liv, vilket för mig är väldigt förvirrande, då Karlskoga är på gränsen till att inte ens ha McDonalds.. 24/7 statoil finns dock, vilket är ett +.

 

Min karriär: Jag har nästan enbart spelat MTTs och har inte haft något vidare BRM, då jag skottat på NL200-NL600 som den

tiltapa jag är. Pengar som blivit över efter mina vredesutbrott har jag cashat ut och levt på. Har sedan satt in pengar efter behov och efter samma visa cashat ut igen. Detta hobbyspelande har då gjort att jag aldrig haft en s.k. bankrulle. Allt som allt är jag mkt troligtvis minus.

Jag ser mig själv som en amatör++ som kan gå långt bara jag får den där saken ur röven kallad tummen.

 

Tha plan: Har skaffat HEM low stakes version, har en bankrulle för NL20 på Boss, och ska nu alltså satsa seriöst på CG ett tag framöver för att se hur det går. Blir det så att jag står och stampar eller helt enkelt gular så antar jag det inte är något för mig. Då ska jag fortsätta mitt halvseriösa hobbyspelande som MTTgrinder och inse fakta att jag

inte kommer längre än så:) Och då lovar jag även att jag ska sluta trolla och sluta låtsas vara highstakes.

Det kommer bli MTT's vid sidan om givetvis då jag gillar stars utbud och älskar spelarna där.

 

Många K händer i månaden kommer det inte bli till att börja med då jag som sagt har en halvårig dotter att ta hand om, och det går ju självklart före pokern. Men all tid jag får över ägnas åt pokern.

 

Långdraget och ointressant maybe baby, men tanken bakom dagboken är att jag ska hålla mig från tilt och skottning men framför allt att inte ljuga för mig själv då jag har en tendens till att förtränga negativa ting.

Alla som vill läsa får givetvis följa, vare sig du hejjar på mig eller på gulen.

 

Resultat för var dag kommer postas, och så även intressanta händer jag stöter på.

 

 

 

 

Insults ser jag som avundsjuka och lyckönskningar uppskattas enormt.

 

Inledningsvis så kommer dagboken stå tom då jag har familj från skåneland på besök och man vill ju inte vara otrevlig.

 

IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIi

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 283
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Detta ska följas!

 

Min grabb är 10 månader och är pappaledig just nu=)

 

Vi sitter i samma båt;D, well inte till 100% men hemmafru är jag allt:D

Vad härligt med småskitar eller hur? Det goda tar ändå ut det onda..

Hur ska 1års dagen firas?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo, ni har ju en i Karlskoga. Kontakta Hygglo om du vill veta mer. Jag menade mest mina "homegames" i Kumla som både Hogge och hygglo brukar besöka.

 

Done, skickat ansökan igår, brukar du lira där?

Ah självklart det låter urtrevligt, dock aldrig spelat "seriöst" livespel, bara hemma med skånepågar på den tiden då 50kr var highstakes. Men det ska det bli ändring på:) pma gärna med mer info, tack:-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

GL och se till att ta hand om dottern. Vinn lite pengar nu så du kan skämma bort henne :)

 

Redan bortskämd, 10-11 par skor, 30(!) mössor, kläder som kan fyllas i flera sopsäckar. Gosedjur som tar upp halva lägenheten, gåstol, hoppgunga, allt helvetes jävla skit, nyblivna mammor borde fan inte få gå och shoppa själva:shock:

 

Och tack så mycket:-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

GL sir!

Thank you sir!

 

like it så ska det se ut. Bara för dig att fortsätta gneta så hon har mer $$$$ att röra sig med :)

Yes, den nivån, de problemen. Inga high stakes nu, Lever på lönerna jag fått från mitt överbetalda jobb i Oslo:-) Så hon har fortfarande en del att röra sig med, får väl låsa kontot och gömma cashen:-)

 

Du har PM.

 

N1

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spelar också lite NL20 på boss nu mera, fast mest svs dock. Vad nickar du? har kanske mött dig :D fortsatt lycka till ock !

 

Har bara spelat ca 300 händer där, har en finfin minuskurva än så länge. Har precis överfört från stars pga rb. Ska börja lira nu i veckan. Jag nickar Soniiii, du då?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ska nu försöka göra en egen kebabtallrik:-) Kebabskav, pommes, rödlök, isbergssallad, feffisar och fetaost för de som vill. Toppas givetvis med färdigköpt vitlökssås, då det inte går att äta kebab utan. Det blir dyrare än att köpa färdig tallrik men kanske godare, vem vet. haj!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...