Gå till innehåll

Soni LIVERAPPORT!!!!


Soni

Snyggast?  

41 medlemmar har röstat

  1. 1. Snyggast?

    • Vanessa Marcil
      11
    • Jessica Alba
      18
    • Carola
      12


Recommended Posts

  • Svars 283
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Ähh skulle aldrig spelat igår, blev 4 timmar åt helvete bara, hade blött marker i 35k:n ett tag och hittar 99 i mittenpos, semibigstacken som höjer 5 gånger per varv höjer ännu en gång, jag pushar AI, han steker en liten stund, och synar sedan med 1010, fan ska han hitta 1010 när jag hittar 99, aggro som han var, BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lanfaisfnaisdfaåpowekpåal;läöamvn Ansdfinasdpöfnifopi#fpoj#)f#pnm#)"nmc)nm)=as(cfha/)cn)wec(=asn=cf)nasc)nas=c(nas(=cbha(=scbnasc)=has=)cha)?shc(=ashc)?has=(hca(gh=(ch)h(h#kj#lfkasnclajsncuebcioacouiabeccc"=#nio"#no"#icn"#oinf"#oi#)=)ciasojdfpaijdfpaiwenjdfpiawenjdipajdpaiwdjaipwjdpiajpaiwjdpaiwdpamcpcmmpaomcpamdpamcpoaspndcaipsiahdfopjwpojpaowjpdoanpciaicnoabsocbaobfoiacbaoubciasbciapciaspincaspincaspincpaisncabsobcioasbcobaosbacjåasdasopjapainnopasgoasndpasnäainboasdlaosboasbkcuibaoasosincoasnkocacbaroanfoaisnmapscinaoinasdfnaiaosjnbdfouiabfioqpu)"#ure(=#"r=("#h=()#!"hrf)h#!"=h=!#inc=cn#!ncn#c#ncn#")=nc)"#n?)#jqipwhndf)qhpisadnjapsikdnipasnckasncipasncipansciac

 

 

Apajävel!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

so.nice sa (11:49):

Blir så satans trött på poker

skiten fortsätter

KK mot 99 loose

 

so.nice sa (11:51):

AA mot K7 allin, så jävla perfekt läge att ta hela hans stack när han träffar topparet på floppen KQ6 och spelar den som att träffen är jättenöten..... så träffar fittan en K till på river

 

so.nice sa (11:52):

Sen lite andra setups och inte en handjävel fick stå

 

so.nice sa (11:53):

3 inköp till ner. Orka?!?!

Är minus 25 BI men EV är på +2.5, Hur fan orkar jag?

 

so.nice sa (11:54):

Helt jävla meningslöst när man vet att man blir utdragen ens innan turn och river kommer

 

so.nice sa (11:56):

Oh jo, och grädden på moset sas, så vart jag allin i turren på turn igår, med JJ på lägre flopp, får syn av 99. Potten var på 15k vilket skulle vart upp till top 10 för mig. Men 9 på river och inte förvånande var det slut

 

so.nice sa (11:57):

Än en gång påminns jag varför jag hatar spelet egentligen, så varför fortsätter jag spela? Kan lika bra sätta skiten på svart 19 och bara casha ut eventuell vinst

 

Orka kuka runder vafan, korkade idioter som spelar där, 4 mot 1 hela tiden, omöjligt att vinna, a<PAFIOA

 

so.nice sa (11:58):

Jävla bögspel

Hade äntligen hittat rytmen igen, spelade bra, tog rätt beslut, folda när jag egentligen inte ville men visste att det var rätt osv. Så åker jag på dessa beatsen PÅ RAKEN dessutom? Precis som att esp försöker säga något

 

so.nice sa (11:59):

IAHFIAHJFIASPHJFASPIJFASAF

Knulla asful rövhål

 

so.nice sa (12:01):

AOPKDOPASDPSDAS

 

so.nice sa (12:02):

Och inte fan vänder det heller

Helt ok med bad beats och setups, kan ta det visst för jag vet att det vänder till slut, men börjar bli såååååååååååååååååååååå trött på att det aldrig vänder

 

so.nice sa (12:05):

Tycker att poker är skitkul för övrigt

 

 

 

Standard?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...