Gå till innehåll

Soni LIVERAPPORT!!!!

Soni

Snyggast?  

41 medlemmar har röstat

1. 1. Snyggast?

• Vanessa Marcil
      11
    • Jessica Alba
      18
    • Carola
      12

Recommended Posts

på så sätt är det ju lättare att vinna, men även lättare att förlora mer, right? Och jag är rätt lätt att tilta bort pengar osv... därför vill jag köra 3€ nu tills jag fått bättre br osv :)

Du måste maximera dina vinster, om du är rädd att förlora så ska du inte spela, det har jag fått lära mig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

• Svars 283
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Är inte rädd för förlora. Men t.ex om jag kör 3 € per bord har jag ändå 40-50 inköp och jag gillar ha det. Om jag förlorar 3 fulla inköp så tar det ganska mycket. Om jag förlorar 3x3 små gör det inte något. Därför kör jag såhär nu. Vinner rätt okej ändå. Har tänkt gå upp till fullt inköp när jag är över 300$

Kanske inte rätt att spela shortstackad men jag spelar bäst så. Man ska spela på det sättet man gillar mest :D

Länk till kommentar

Är inte rädd för förlora. Men t.ex om jag kör 3 € per bord har jag ändå 40-50 inköp och jag gillar ha det. Om jag förlorar 3 fulla inköp så tar det ganska mycket. Om jag förlorar 3x3 små gör det inte något. Därför kör jag såhär nu. Vinner rätt okej ändå. Har tänkt gå upp till fullt inköp när jag är över 300$

Kanske inte rätt att spela shortstackad men jag spelar bäst så. Man ska spela på det sättet man gillar mest :D

Inköpen baseras väl egentligen på hur många BBs man har för nivån, alltså en bra rulle är 3000BBs för varje nivå, alltså 30 st fulla inköp. Du har nu 2100+BBs för nivån NL10 vilket egentligen är bra för just den nivån. Hade det varit NL100+ du spelat så hade det inte varit bra alls, och att shortstacka är verkligen inte bra. Du kanske spelar bättre så, men tycker verkligen att du ska lära dig att hantera fulla inköp, för mycket bättre värde, och man kan inte vara så kreativ i sitt spel med 30 BBs vid bordet. Tänk på't iaf.

Länk till kommentar

Då får det ta tid, Kör hellre med 5€ och bygger sakta än att tiltar bort allt :) Kommer köra 5€ tills jag känner mig bekväm att köra fullt inköp, brukar ändå köra fullt eftersom man vinner upp det rätt snabbt. Så, vi får se :)

Asså... Det gröna säger emot det röda. Men du gör som du vill.

Länk till kommentar

Igår morse gick jag ganska fett minus, sådär en 3 inköp, lyckades rädda upp det till +23.64, vilket är kanon.

Iom Black Jack ruschen och turreklonken så kan jag nu testa mig på NL50, vilket jag också gjorde, 100 eurosar upp efter ~300 händer spelade, känns bra, så ska väl fortsätta på den nivån och se hur det fortsätter.

Länk till kommentar

Hur stor BR hade du innan NL20?

Börjar spela fullt inköp nu, testade precis 4 bord och gick 2 inköp upp, så blir rekord dag än så länge idag :) 47$+ idag.

Innan NL20? Då hade jag ingen rulle:-P

NL10 fortfarande? Hur är då +47 2 inköp? Grattis iaf;-)

Länk till kommentar

Jag har varit borta några dagar osv, blev först några småinköp igår innan jag gick upp till fulla inköp, blev 31$ igår iallfall,

först 5 små inköp, sen 2 stora ;)

Men hur mycket började du med på nl10? ;)

Ah, okej;-)

Har aldrig spelat NL10 med rullekrav. Har dock spelat, men bara som tidsfördriv:-)

Länk till kommentar