hans_ Postad 23 Februari , 2012 Rapport Postad 23 Februari , 2012 Jo jag mötte PziClone på Engelska i Stockholm i slutet av December, den ska komma ut idag på youtube sägs det! Såg den nu, big up! Tyckte du hade aningen fetare material medan PziClone leverade lite cleanare. Skrattade högt åt båda flera gånger. "this is like you shoplifting at a news stand, you only came here to take an Elle" knappt någon respons, den var guld imo! PziClones sista, "you don't want to make him mad cause you know what that means..." , vad menade han med den? Skrattade som fan! Lycka till i nästa! edit: och plus i kanten för outfiten, stiligt! Citera
erikgw Postad 23 Februari , 2012 Rapport Postad 23 Februari , 2012 PziClones sista, "you don't want to make him mad cause you know what that means..." , vad menade han med den? Skrattade som fan! Syfta på pistolens grymma ninjaknä igen . Kul db, grymt kul pre-battle! Lycka till Citera
Jimmy_Pistol Postad 23 Februari , 2012 Författare Rapport Postad 23 Februari , 2012 Fy fan! Skrattade så jag tappa andan när bilden på deras prinsessa kom upp :mrgreen: Såg den nu, big up! Tyckte du hade aningen fetare material medan PziClone leverade lite cleanare. Skrattade högt åt båda flera gånger. "this is like you shoplifting at a news stand, you only came here to take an Elle" knappt någon respons, den var guld imo! PziClones sista, "you don't want to make him mad cause you know what that means..." , vad menade han med den? Skrattade som fan! Lycka till i nästa! edit: och plus i kanten för outfiten, stiligt! Syftar på mitt superknee igen där haha Syfta på pistolens grymma ninjaknä igen . Kul db, grymt kul pre-battle! Lycka till tackar! Citera
Jimmy_Pistol Postad 23 Februari , 2012 Författare Rapport Postad 23 Februari , 2012 100k+ visningar på dagboken, vet inte hur jag ska fira riktigt. Lär bli privatjet till Monaco eller liknande. Citera
Level Postad 23 Februari , 2012 Rapport Postad 23 Februari , 2012 Börjat krossa /4 än lr försvann det goda löpsteget? Citera
Jimmy_Pistol Postad 23 Februari , 2012 Författare Rapport Postad 23 Februari , 2012 Börjat krossa /4 än lr försvann det goda löpsteget? 2,45bb/100 denna månaden Citera
Level Postad 23 Februari , 2012 Rapport Postad 23 Februari , 2012 2,45bb/100 denna månaden Eger tsom en kong! Citera
Jimmy_Pistol Postad 23 Februari , 2012 Författare Rapport Postad 23 Februari , 2012 Eger tsom en kong! Vågar inte pluswhina Citera
hans_ Postad 23 Februari , 2012 Rapport Postad 23 Februari , 2012 På tal om ingenting, vad grundar sig wifebeater raderna mot Bowers på? Citera
Jimmy_Pistol Postad 23 Februari , 2012 Författare Rapport Postad 23 Februari , 2012 På tal om ingenting, vad grundar sig wifebeater raderna mot Bowers på? Haha det är från denna battlen. Simon G drar en fuling och har hittat på en historia samt förfalskat en polisutredning. Citera
Jimmy_Pistol Postad 23 Februari , 2012 Författare Rapport Postad 23 Februari , 2012 Körde en nice coachingsession idag samt bröt månaden, kommer inte hinna spela nåt förrän efter helgen ändå. Slutar +10,8k över 55k händer varav typ 75% är 2/4. Nya tag nu i kommande månad, dags att plussa ordentligt känner jag. Ska försöka få lite vardagsrutin samt spela betydligt mer, 80k händer är tanken. Citera
Metaddict Postad 23 Februari , 2012 Rapport Postad 23 Februari , 2012 Bowers var ju på en totalt annan nivå än dem battlare jag sett tidigare. Den du postade var ju ren våldtäkt. Citera
Jimmy_Pistol Postad 23 Februari , 2012 Författare Rapport Postad 23 Februari , 2012 Bowers var ju på en totalt annan nivå än dem battlare jag sett tidigare. Den du postade var ju ren våldtäkt. Håller med till 100%, Bowers är i det absoluta toppskiktet i Sverige. Han har sysslat med spoken word är världskänd för sin poesi innan han började battla så hans performance och sättet att framföra sina rader har han i ryggmärgen liksom. Funderade faktiskt innan idag på om jag skulle göra en helt ny tråd och posta alla mina favoritbattles som gjorts i Sverige. Kan det vara nåt? Eller ska jag posta säg en om dagen här istället? Så slipper ni "nya" tittare leta nålar i höstacken. Denna bör ni absolut kolla på, bland de fem bästa i Sverige som gjorts Citera
Metaddict Postad 23 Februari , 2012 Rapport Postad 23 Februari , 2012 Kul att du säger så, hade ingen aning om vem han var och har ingen jättekoll på hiphopen men uppenbarligen skiner kvalitet igenom ändå. Sen är det obv sjukt hur lik han är Promoe både till utseende och rap Min favoritlåt just nu: Citera
Level Postad 24 Februari , 2012 Rapport Postad 24 Februari , 2012 Kul att du säger så, hade ingen aning om vem han var och har ingen jättekoll på hiphopen men uppenbarligen skiner kvalitet igenom ändå. Sen är det obv sjukt hur lik han är Promoe både till utseende och rap Min favoritlåt just nu: Innan Cee Lo blev en fag. Lyssnade mkt på denna skiva när det begav sig, lol typ 10 år sen. Citera
Soni Postad 24 Februari , 2012 Rapport Postad 24 Februari , 2012 nej för fan håll allting här. det är ju en del av dagboken? Citera
Jimmy_Pistol Postad 24 Februari , 2012 Författare Rapport Postad 24 Februari , 2012 nej för fan håll allting här. det är ju en del av dagboken? +1 vi kör så Citera
stenarn Postad 24 Februari , 2012 Rapport Postad 24 Februari , 2012 Stor humor i pre-battle videon Har du koll på tiderna imorgon? Börjar det verkligen redan sju? Citera
Jimmy_Pistol Postad 24 Februari , 2012 Författare Rapport Postad 24 Februari , 2012 Stor humor i pre-battle videon Har du koll på tiderna imorgon? Börjar det verkligen redan sju? Ingen aning tyvärr om exakta tider men om insläppet är sju så bör första battlen dra igång vid 20-20:30. Så brukar det se ut iaf. Citera
diazo Postad 24 Februari , 2012 Rapport Postad 24 Februari , 2012 Börjat krossa /4 än lr försvann det goda löpsteget? springer bäst i världen Citera
SunTzu Postad 24 Februari , 2012 Rapport Postad 24 Februari , 2012 Inte nämna Promoe, den jäveln rusade motorn mot mig på ett övergångsställe i Västerås i somras Gled över grisigt packad, Looptroop sitter i en minibuss, precis när vi är i höjd med den så rusar han motorn o kör fram en meter typ, sket nästan på mig Citera
Metaddict Postad 24 Februari , 2012 Rapport Postad 24 Februari , 2012 Inte nämna Promoe, den jäveln rusade motorn mot mig på ett övergångsställe i Västerås i somras Gled över grisigt packad, Looptroop sitter i en minibuss, precis när vi är i höjd med den så rusar han motorn o kör fram en meter typ, sket nästan på mig Haha najs, känn dig hedrad istället Citera
Jimmy_Pistol Postad 25 Februari , 2012 Författare Rapport Postad 25 Februari , 2012 Hur gick battlen ikväll ? Det gick bra! Jag är nöjd som fan men Tenchoo gjorde kvällens bästa insatts och då är det svårt att vinna Träffade din kompis denna gången också Citera
Metaddict Postad 26 Februari , 2012 Rapport Postad 26 Februari , 2012 Innan Cee Lo blev en fag. Lyssnade mkt på denna skiva när det begav sig, lol typ 10 år sen. Fan va gangsta du var då!! MVH JimmyPistollas89rapbattlefagkallaretoughguycoolingsvennemaffiaPFareskribenttuffingstejkeespelareNLholdeminteomahaspännbögMFFarefaständåganstertuffingrapparesvennebanansnubbe Citera
Recommended Posts