urmy Postad 13 Januari , 2012 Rapport Share Postad 13 Januari , 2012 Tankar om Big-O? Har för mig att han är poppis bland officegänget. En battle mot dig vore epic Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
urmy Postad 13 Januari , 2012 Rapport Share Postad 13 Januari , 2012 För övrigt även tankat din skiva och kör dne till grinden, gillas trots att danskan var lite smårsmält i början fina beats och bra flow! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jimmy_Pistol Postad 13 Januari , 2012 Författare Rapport Share Postad 13 Januari , 2012 För övrigt även tankat din skiva och kör dne till grinden, gillas trots att danskan var lite smårsmält i början fina beats och bra flow! Tackar:) Angående Big-O så är han ju rolig att titta på stundtals men man skrattar ju åt honom, inte med honom. Som rappare/textskrivare/battlare är han i den absoluta botten obv eller så har jag inte förstått honom än haha Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jimmy_Pistol Postad 14 Januari , 2012 Författare Rapport Share Postad 14 Januari , 2012 Min träningsångest är botad Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jimmy_Pistol Postad 15 Januari , 2012 Författare Rapport Share Postad 15 Januari , 2012 För övrigt även tankat din skiva och kör dne till grinden, gillas trots att danskan var lite smårsmält i början fina beats och bra flow! Såg din video på pokercampus förresten, tyckte den var bra. Du har bättre berättarröst än de flesta andra där. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jimmy_Pistol Postad 15 Januari , 2012 Författare Rapport Share Postad 15 Januari , 2012 Passerade 50k händer precis Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Scaniac Postad 15 Januari , 2012 Rapport Share Postad 15 Januari , 2012 alltså du får bestämma dig, du kan inte både bli grym på rapp och poker, bestäm dig!!!! rena chuck norris eDIT ; för övrigt nice netplay! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jimmy_Pistol Postad 15 Januari , 2012 Författare Rapport Share Postad 15 Januari , 2012 alltså du får bestämma dig, du kan inte både bli grym på rapp och poker, bestäm dig!!!! rena chuck norris eDIT ; för övrigt nice netplay! Tackar:) Springer på bra som fan för tillfället, kommer börja känna på 2/4 i veckan som kommer. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
urmy Postad 15 Januari , 2012 Rapport Share Postad 15 Januari , 2012 Såg din video på pokercampus förresten, tyckte den var bra. Du har bättre berättarröst än de flesta andra där. Ty sir, kul att det uppskattas. Är fortfarande något färsk med inspelandet och det har varit att jag ibland spelat in samma ljud-slinga till videon flera gånger för att det inte riktigt synkats med videon, vilket gjort snacket något stressat. Tror del 2-4 i nuvarande serie kommer vara bland de bättre, såga gärna på för det är inte lätt att kritisera sigsjälv. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jimmy_Pistol Postad 15 Januari , 2012 Författare Rapport Share Postad 15 Januari , 2012 Ty sir, kul att det uppskattas. Är fortfarande något färsk med inspelandet och det har varit att jag ibland spelat in samma ljud-slinga till videon flera gånger för att det inte riktigt synkats med videon, vilket gjort snacket något stressat. Tror del 2-4 i nuvarande serie kommer vara bland de bättre, såga gärna på för det är inte lätt att kritisera sigsjälv. Allright, jag siktar på fotknölarna efter del 2 släppts på Onsdag;) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 15 Januari , 2012 Rapport Share Postad 15 Januari , 2012 Lyssnade dina låtar nu. WP Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jimmy_Pistol Postad 16 Januari , 2012 Författare Rapport Share Postad 16 Januari , 2012 Tog en snabb morgonsession på en timme, hittade 2,2k Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lokenius Postad 16 Januari , 2012 Rapport Share Postad 16 Januari , 2012 WPWP ser ut som du tagit enorma kliv i ditt lir, se nu bara till att steppa upp på /4 permanent när jag snart gör nypremiär på /2 Som sagt snyggt jobbat och fortsatt GL Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jimmy_Pistol Postad 16 Januari , 2012 Författare Rapport Share Postad 16 Januari , 2012 WPWP ser ut som du tagit enorma kliv i ditt lir, se nu bara till att steppa upp på /4 permanent när jag snart gör nypremiär på /2 Som sagt snyggt jobbat och fortsatt GL Ja det känns jävligt bra atm. Blir att känna på 2/4 i veckan och förhoppningsvis gå upp permanent efter uttag tackar och gl själv! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jimmy_Pistol Postad 16 Januari , 2012 Författare Rapport Share Postad 16 Januari , 2012 Ska dra igång sista sessionen för prövatiden på stejk alldeles strax. Tror dock att det är ganska safe att säga att vi kommer förlänga och knyta för ett långt samarbete, förhoppningsvis lukrativt också Vi ska snacka närmare om det imorgon samt köra en coaching och som jag förstått blir det att kliva upp i nivå och se om rungooden fortsätter där Torskade min första 400bb pott på 4 dagar i eftermiddags förresten, haha! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schumme Postad 16 Januari , 2012 Rapport Share Postad 16 Januari , 2012 Ska dra igång sista sessionen för prövatiden på stejk alldeles strax. Tror dock att det är ganska safe att säga att vi kommer förlänga och knyta för ett långt samarbete, förhoppningsvis lukrativt också Vi ska snacka närmare om det imorgon samt köra en coaching och som jag förstått blir det att kliva upp i nivå och se om rungooden fortsätter där Torskade min första 400bb pott på 4 dagar i eftermiddags förresten, haha! KK mot AA? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jimmy_Pistol Postad 17 Januari , 2012 Författare Rapport Share Postad 17 Januari , 2012 KK mot AA? Mjä det va nåt annat trams Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jimmy_Pistol Postad 17 Januari , 2012 Författare Rapport Share Postad 17 Januari , 2012 Två veckors testperiod har nu avklarats. Jag är väldigt nöjd med både volym och resultat och tycker att jag har spelat bra i 1/2-mått mätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wheelinho Postad 17 Januari , 2012 Rapport Share Postad 17 Januari , 2012 ser ju ut som du krossar rätt bra, känns dumt att gå under stake imo, wp Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schumme Postad 17 Januari , 2012 Rapport Share Postad 17 Januari , 2012 108 timmar på två veckor är respekt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
speccan Postad 17 Januari , 2012 Rapport Share Postad 17 Januari , 2012 wpwp, blir det /4 nu eller ? : ) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Level Postad 17 Januari , 2012 Rapport Share Postad 17 Januari , 2012 320h borde vara målet med >14bb/100 för att visa vem som är bawwwwwsss Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jimmy_Pistol Postad 17 Januari , 2012 Författare Rapport Share Postad 17 Januari , 2012 wpwp, blir det /4 nu eller ? : ) Ja det är tanken. Blir att varva /2 och /4 resten av veckan och sen köra enbart /4 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jimmy_Pistol Postad 17 Januari , 2012 Författare Rapport Share Postad 17 Januari , 2012 Vilka är sugna på att köra stuga? Jag är fri från allt i hela världen från Torsdag denna veckan till Fredag nästa vecka. Tänkte lägga dödsgrinden och hade varit trevligt med lite sällskap. Jag har fyra platser eller mer och ni får gärna vara rika. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rasmus165 Postad 17 Januari , 2012 Rapport Share Postad 17 Januari , 2012 Vilka är sugna på att köra stuga? Jag är fri från allt i hela världen från Torsdag denna veckan till Fredag nästa vecka. Tänkte lägga dödsgrinden och hade varit trevligt med lite sällskap. Jag har fyra platser eller mer och ni får gärna vara rika. Helt rätt att gå upp när du verkar krossa sådär, wp! Skulle inte banga på stuga heller ifall du inte e rädd för o träffa en för dig helt okänd människa... spelar själv på samma nivå och en monstergrind innan man lämnar landet vore inte fel fallerar dock på rik faktorn edit: Skön platta btw tankade dirr men glömde skriva förut Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts