ClownX Postad 4 November , 2011 Rapport Share Postad 4 November , 2011 Nu har jag iaf dragit ut en gång. Du betalade inte av dock. sjukt dålig stil:-D Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wahlen1 Postad 4 November , 2011 Rapport Share Postad 4 November , 2011 Nu har jag iaf dragit ut en gång. Du betalade inte av dock. sjukt dålig stil:-D Spelar man 10% av händerna så borde du inte få betalt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schumme Postad 4 November , 2011 Rapport Share Postad 4 November , 2011 Spelar man 10% av händerna så borde du inte få betalt Om du bara visste hur fel du har... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jimmy_Pistol Postad 4 November , 2011 Författare Rapport Share Postad 4 November , 2011 Nu har jag iaf dragit ut en gång. Du betalade inte av dock. sjukt dålig stil:-D sorry Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ClownX Postad 4 November , 2011 Rapport Share Postad 4 November , 2011 Spelar man 10% av händerna så borde du inte få betalt lol. Synd att jag inte har HEM så jag kunde slänga upp en riktig siffra. Men jag lovar att min Vpip är långt över 25. Nästan 100 på att den är över 30 också. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 4 November , 2011 Rapport Share Postad 4 November , 2011 lol. Synd att jag inte har HEM så jag kunde slänga upp en riktig siffra. Men jag lovar att min Vpip är långt över 25. Nästan 100 på att den är över 30 också. de e inte bra:( Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schumme Postad 4 November , 2011 Rapport Share Postad 4 November , 2011 lol. Synd att jag inte har HEM så jag kunde slänga upp en riktig siffra. Men jag lovar att min Vpip är långt över 25. Nästan 100 på att den är över 30 också. Nu behöver vi ju inte överdriva, du e fan tightare än mig och jag ligger på 28 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Soni Postad 4 November , 2011 Rapport Share Postad 4 November , 2011 Du får $250 hmm på skoj? pma ditt prob annars så ska jag worka min magic. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Soni Postad 4 November , 2011 Rapport Share Postad 4 November , 2011 Foldar man 10% av händerna så borde du få betalt fyp Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schumme Postad 4 November , 2011 Rapport Share Postad 4 November , 2011 Kan fixa dina problem för $100. lol, då ska jag fan ha provision Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ClownX Postad 4 November , 2011 Rapport Share Postad 4 November , 2011 de e inte bra:( Spelar 5max. Inte fullring. Vist är 30 lite högt. 24-27 skulle jag nog anse vara optimalt. Sen att 30 är långt under medel på Svs NL100 bord är ju något annat. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
urmy Postad 4 November , 2011 Rapport Share Postad 4 November , 2011 jag fixar det för en fix. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jimmy_Pistol Postad 4 November , 2011 Författare Rapport Share Postad 4 November , 2011 Jag har försökt fixa problemet med HEM massa gånger men inte lyckats. Har alltid klarad av det förr när man hade illegal nedladdad version men jag har ju faktiskt en äkta nuförtiden. Fungerade hur bra som helst men klyddade till sig för några månader sen. Har testat det mesta. Ominstallerat både HEM och Postgres eller vad fan det heter. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wheelinho Postad 4 November , 2011 Rapport Share Postad 4 November , 2011 har du testat restarta Postgresql genom kontrollpanelen - adminvertyg - tjänster? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jimmy_Pistol Postad 4 November , 2011 Författare Rapport Share Postad 4 November , 2011 har du testat restarta Postgresql genom kontrollpanelen - adminvertyg - tjänster? Varit inne i pgAdmin och den vill helt enkelt inte. Ska testa att avinstallera postgres och HEM o köra från början eller nåt. Fast jag redan gjort det haha EDIT! Verkar fan funkar nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wahlen1 Postad 4 November , 2011 Rapport Share Postad 4 November , 2011 lol. Synd att jag inte har HEM så jag kunde slänga upp en riktig siffra. Men jag lovar att min Vpip är långt över 25. Nästan 100 på att den är över 30 också. Okej, men på 300 händer på dig har du 13% vpip 8% prf och hela 0% 3bet! vet att det är en liten siffra så bara skoja lite med dig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jimmy_Pistol Postad 4 November , 2011 Författare Rapport Share Postad 4 November , 2011 Okej, men på 300 händer på dig har du 13% vpip 8% prf och hela 0% 3bet! vet att det är en liten siffra så bara skoja lite med dig Vad nicka ni era nits? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ClownX Postad 4 November , 2011 Rapport Share Postad 4 November , 2011 Vad nicka ni era nits? Jag nicka CaH. Skev jag ju tidigare=) Wahlen1 Nickar Dark Star om jag inte misstar mig. Iö vet jag inte=) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jimmy_Pistol Postad 4 November , 2011 Författare Rapport Share Postad 4 November , 2011 Jag nicka CaH. Skev jag ju tidigare=) Wahlen1 Nickar Dark Star om jag inte misstar mig. Iö vet jag inte=) Visst fan! Ska in o överanalysera erat spel och sen levla in mig till 6betsbluffar. I övrigt så turade jag in en biljett till FredagsFighten ikväll, tycker Svenska Spel är lite dåliga med att visa att det är lotto-struktur. Spelar även satellit till 5-Manna SM imorgon. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wahlen1 Postad 4 November , 2011 Rapport Share Postad 4 November , 2011 Visst fan! Ska in o överanalysera erat spel och sen levla in mig till 6betsbluffar. I övrigt så turade jag in en biljett till FredagsFighten ikväll, tycker Svenska Spel är lite dåliga med att visa att det är lotto-struktur. Spelar även satellit till 5-Manna SM imorgon. Haha, Dark Star heter jag, mitt gamla broder daniel namn, fettnice! Spelade ju mot dig och mobba er lite för ni var nitiga men jag är nog ganska nitig också, vet inte mina stats men det löser sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jimmy_Pistol Postad 4 November , 2011 Författare Rapport Share Postad 4 November , 2011 Haha, Dark Star heter jag, mitt gamla broder daniel namn, fettnice! Spelade ju mot dig och mobba er lite för ni var nitiga men jag är nog ganska nitig också, vet inte mina stats men det löser sig. haha ok, vet inte om jag kan klassas som nit dock Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jimmy_Pistol Postad 4 November , 2011 Författare Rapport Share Postad 4 November , 2011 Haha! Om ni undrar varför vi har solbrillor så är det för att vi började kröka 11 på förmiddagen och detta är runt 16-tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kimzors Postad 4 November , 2011 Rapport Share Postad 4 November , 2011 du behöver ikke försvara brillorna JIMMY! jag brukar ha solbrillor på mig när jag grindar framför datorn bara för man känner sig så mkt coolare ;] Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
exxent Postad 5 November , 2011 Rapport Share Postad 5 November , 2011 Skön battle med Mr Cool Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jimmy_Pistol Postad 5 November , 2011 Författare Rapport Share Postad 5 November , 2011 Skön battle med Mr Cool Hehe ja blev skojigt faktiskt. Tänkte klonka 5-Manna SM idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts