rasmus165 Postad 20 Januari , 2012 Rapport Postad 20 Januari , 2012 Händelserik start på grindstugan! Citera
rasmus165 Postad 21 Januari , 2012 Rapport Postad 21 Januari , 2012 Insane hur dåligt Jimmy springer dåligt på 2/4... nog världsrekord i o träffa dåliga turn och river kort Citera
Jimmy_Pistol Postad 21 Januari , 2012 Författare Rapport Postad 21 Januari , 2012 äckliga jävla 2/4 Citera
rasmus165 Postad 21 Januari , 2012 Rapport Postad 21 Januari , 2012 The magic is back! +4,5k atm Ingen mer som ska joina? Citera
Jimmy_Pistol Postad 21 Januari , 2012 Författare Rapport Postad 21 Januari , 2012 The magic is back! +4,5k atm Ingen mer som ska joina? käften Citera
schumme Postad 22 Januari , 2012 Rapport Postad 22 Januari , 2012 Pickadollen, hur går det för dig? Citera
rasmus165 Postad 22 Januari , 2012 Rapport Postad 22 Januari , 2012 Pickadollen, hur går det för dig? Han sover men e väl la typ be, nivårunbad som fan xx nu ska ja oxå slagga sen kör vi igen frammåt kvällen! Citera
SunTzu Postad 23 Januari , 2012 Rapport Postad 23 Januari , 2012 Vad hände, jag trodde du hade battlepaus? Och battle på engelska none the less? Kanske kommer över o kollar Citera
Jimmy_Pistol Postad 23 Januari , 2012 Författare Rapport Postad 23 Januari , 2012 Vad hände, jag trodde du hade battlepaus? Och battle på engelska none the less? Kanske kommer över o kollar Hehe nä får blir att man battlar när man får internationella match-ups Hojta om du är där! Citera
SunTzu Postad 24 Januari , 2012 Rapport Postad 24 Januari , 2012 Finns en skaplig risk att man glider in! Om inte annat kräver jag obv en shoutout Citera
Kimzors Postad 25 Januari , 2012 Rapport Postad 25 Januari , 2012 kötta volym jimmy du kan få trycka in lite volym för mig också om du vill...helt okej medan jag knegar ihjäl mig ;] hade btw en rikstjenDIZ som kund igår (du får ta på mig) Citera
Jimmy_Pistol Postad 27 Januari , 2012 Författare Rapport Postad 27 Januari , 2012 Avslutade månaden (2-24e Jan) på +19200kr ungefär, peakade runt +24k. Graferna verkar diffa, HEM har klyddat en del. 1/2 2/4 - tre-fyra försök att gå upp på nivån under månaden. Nuvarande månad har jag bara lirat 2/4 och är upp 2,8k på ~7k händer. Citera
Lokenius Postad 27 Januari , 2012 Rapport Postad 27 Januari , 2012 Avslutade månaden (2-24e Jan) på +19200kr ungefär, peakade runt +24k. Graferna verkar diffa, HEM har klyddat en del. 1/2 2/4 - tre-fyra försök att gå upp på nivån under månaden. Nuvarande månad har jag bara lirat 2/4 och är upp 2,8k på ~7k händer. Bara sprungit standard kallt eller blivit mosad på /4?? Annars wpwp, som Dr Alban skulle sagt "STABILT SOM FAN" Citera
Jimmy_Pistol Postad 27 Januari , 2012 Författare Rapport Postad 27 Januari , 2012 Bara sprungit standard kallt eller blivit mosad på /4?? Annars wpwp, som Dr Alban skulle sagt "STABILT SOM FAN" Sprang uselt, och spelade inte A-game stundtals. Citera
Jimmy_Pistol Postad 27 Januari , 2012 Författare Rapport Postad 27 Januari , 2012 Jag har smsat med en 18-årig tjej i snart en vecka, ville bara bikta mig. Till mitt förvar så är hon väldigt speciell och har kvaliteter jag tidigare aldrig stött på hos en tjej. Citera
schumme Postad 27 Januari , 2012 Rapport Postad 27 Januari , 2012 Jag har smsat med en 18-årig tjej i snart en vecka, ville bara bikta mig. Till mitt förvar så är hon väldigt speciell och har kvaliteter jag tidigare aldrig stött på hos en tjej. Med kvaliteter menar vi stora lökar va? Bara så att vi är på samma linje? Citera
Jimmy_Pistol Postad 27 Januari , 2012 Författare Rapport Postad 27 Januari , 2012 Med kvaliteter menar vi stora lökar va? Bara så att vi är på samma linje? Haha nej, jag vet inte så mycket om hennes utseende faktiskt. Citera
obvspeltorsk Postad 27 Januari , 2012 Rapport Postad 27 Januari , 2012 Jag har smsat med en 18-årig tjej i snart en vecka, ville bara bikta mig. Till mitt förvar så är hon väldigt speciell och har kvaliteter jag tidigare aldrig stött på hos en tjej. Mer sånt här, and keep us updated. Snygga resultat förövrigt, gl! Citera
Starfitter Postad 27 Januari , 2012 Rapport Postad 27 Januari , 2012 Haha nej, jag vet inte så mycket om hennes utseende faktiskt. Vi talar 3-rätterz? Citera
Jimmy_Pistol Postad 27 Januari , 2012 Författare Rapport Postad 27 Januari , 2012 Vi talar 3-rätterz? Ja alltså det lutar nästan åt det. Om du menar intelligens, humor, självsäker. Citera
Soni Postad 27 Januari , 2012 Rapport Postad 27 Januari , 2012 Jag har smsat med en 18-årig tjej i snart en vecka, ville bara bikta mig. Till mitt förvar så är hon väldigt speciell och har kvaliteter jag tidigare aldrig stött på hos en tjej. Har du outat ditt faderskap? Det brukar skrämma bort asjävlarna:-( Citera
Jimmy_Pistol Postad 27 Januari , 2012 Författare Rapport Postad 27 Januari , 2012 Har du outat ditt faderskap? Det brukar skrämma bort asjävlarna:-( Jo jag är ju mer eller mindre en offentlig person numera tydligen så visst vet hon det, men vilken tjej är värd ens toppen av snoppen om hon har problem med att man har barn? Men jag tycker nästan det är tvärtom, det snarare hjälper än stjälper haha! Citera
Soni Postad 27 Januari , 2012 Rapport Postad 27 Januari , 2012 Jo jag är ju mer eller mindre en offentlig person numera tydligen så visst vet hon det, men vilken tjej är värd ens toppen av snoppen om hon har problem med att man har barn? Men jag tycker nästan det är tvärtom, det snarare hjälper än stjälper haha! Hahaha, väldigt få har tyckt det varit gulligt osv, ännu färre har velat se bilder(och då har man 3 fjärdedelar inne ofc, tror det är ett extra + då man har en dotter och har lärt sig göra flätor och andra tjejgrejer). Men de flesta (på uteställen, pubs etc) blir förvånade över att man har barn i så ung ålder och gör klart för en att de vill resa och leva livet innan de ger sig in i föräldrarskapet. Hoppas detta går bra dock, ingen vill väl vara utan? Citera
Recommended Posts