Gå till innehåll

$26 rakt in på ditt konto


Recommended Posts

  • Svars 476
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Jag kan radera lite inlägg så att någon annan blir #438, splittar mot halva vinsten? För uppenbart om det är jag själv som blir #438.
Gör det. Känns fel att någon som spammar ska få pengarna imo

gör det, kan skeppa $6 till ferna så har vi 20 kvar, $10 går till #438 och $10 går till den första som skriver ett inlägg klockan 22.22 i denna tråden, är det flera som gör det så vinner ingen utan går priset vidare till nästa dag. denna gången fås priset på ftp, har inga pengar på stars, går det bra även för spammaren att ta det på ftp vore det bra.;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

gör det, kan skeppa $6 till ferna så har vi 20 kvar, $10 går till #438 och $10 går till den första som skriver ett inlägg klockan 22.22 i denna tråden, är det flera som gör det så vinner ingen utan går priset vidare till nästa dag. denna gången fås priset på ftp, har inga pengar på stars, går det bra även för spammaren att ta det på ftp vore det bra.;-)

 

Mm detta låter rätt bra men skeppa $1 till ferna imo? Han satt väl och spammade här en halvtimme så får han $1 är det samma timlön som han har på poker och det verkar väl fair?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inte fått några pengar än och lär väl inte få några heller vad man läser i den här tråden, jävla dålig stil må jag säga om det nu blir så.

jodå ferna, du får pengar, ska fundera på hur mycket, går det bra på ftp istället? nick? tack för att du förstörde en bra tråd btw

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

nickar samma på båda, sorry för att jag förstörde tråden, kändes som att någon behövde ta initiativet i den, men det var nog tidpunkten på dygnet som gjorde att jag fick dåligt med respons, trodde ingen skulle ta det så här negativt heller då hade jag aldrig gjort det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skrev du nåt om att man inte får spamma okocha? Det är bara att skicka $26 till Ferna, allt annat är scam imo. Sen kan man tycka att det är tråkigt att nån dödar tråden på det viset men men.

 

lol att det skulle vara scam när en ensam person sitter och spammar 100 inlägg i minuten när ingen annan är vaken bara för att få 26 dollar. Ferna har 228/464 inlägg i den här tråden, känns inte riktigt rätt. En användare som till och med är permbannad och inte borde få posta alls. Nej, det här känns inte riktigt bra faktiskt

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

lol att det skulle vara scam när en ensam person sitter och spammar 100 inlägg i minuten när ingen annan är vaken bara för att få 26 dollar

 

du får ju obv skylla dig själv när du inte är vaken, trodde det var detta tråden var till för!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

namnlsar.jpg

 

 

gör det, kan skeppa $6 till ferna så har vi 20 kvar, $10 går till #438 och $10 går till den första som skriver ett inlägg klockan 22.22 i denna tråden, är det flera som gör det så vinner ingen utan går priset vidare till nästa dag. denna gången fås priset på ftp, har inga pengar på stars, går det bra även för spammaren att ta det på ftp vore det bra.;-)

detta gäller inte längre då.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

som rubriken lyder, den som skriver inlägg #438 i denna tråden belönas med $26 på stars

 

jodå ferna, du får pengar, ska fundera på hur mycket, går det bra på ftp istället? nick? tack för att du förstörde en bra tråd btw

 

$26 är väl $26?

 

Edit. Wp okocha

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

skulle det varit nån forumpartner hade det antagligen varit 0. eller att varje inlägg i tråden kostat $1

 

Korrekt. Känns faktiskt lite löjligt med dessa "skriv-eller-gissa-nåt-i-tråden-så-får-du-kanske-några-ören-och-tvingas-öppna-ett-konto-på-vår-klient-också!" erbjudanden.

 

Ett tips inför nästa tråd okocha vore att sätta lite regler. Typ att det 500:e inlägget belönas med $X men att man inte får göra mer än vart tionde inlägg eller nåt...

 

Btw - tänk OM vinnaren mot all förmodan inte är Ferna..? :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...