Gå till innehåll

$26 rakt in på ditt konto


Recommended Posts

  • Svars 476
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

jkkman, den här cvn har några garv i sig, tycker jag iallafall:

 

Hej hopp i lingonskogen, får jag lov att presentera min vän Simon!

 

Mitt namn är Peter och jag skriver till Er på min väns begäran. Simon heter han, 26 ½ år gammal och har en enorm kärlek till livet, vänner,

djur och natur. Som person är Simon positiv, han har alltid nära till skratt och har lätt för att knyta nya bekantskaper. På fritiden är han

mycket aktiv, intressena är bl.a. bowling (107 poäng med rör i rännorna), körsång, skapa medaljer av trolldeg och friluftsdagar (gärna i

samband med pulkabackar, dock bara om varm 0boy kan serveras efteråt).

Simon söker ständigt nya utmaningar och ser därför ett framtida arbete hos Er på Bomboo south thai work sushi. Gärna står han som ett bihang till befintlig personal

och eftersom Simon har en förkärlek till knappar, tangenter, displayer och elektronik ser han helst ett arbete bakom kassaapparaterna.

 

Tidigare arbetslivserfarenheter:

2001 - Arbetade på ett dagis i ca 3 veckor men fick dock lov att sluta p.g.a. ett missförstånd

2002 - Fast tjänst (heltid) på Coop

2005-2006 - "medhjälpare" i en lokal korvkiosk, dock endast ett par gånger i veckan när tiden och orken fanns där.

2006 - "medhjälpare" även här, dock den här gången på ett lokalt bibliotek, sparkad efter återkommande vrål, som inte riktigt uppskattades

av besökarna

 

Utbildning:

Specialklass 1A-9A

Två år på Universitet

 

Meriter

Diplom för huvudräkning i både "Addition" & "Subtraktion"

Utskrivet, inramat diplom från andra nivån i dataspelet "Första klass med Trollis"

Efter många om och men lyckades han skrapa ihop både simmärkena Baddaren blå, Baddaren gul och skulle även lyckats norpa ihop

Simborgarmärket ifall det inte vore för ett litet, litet missförstånd mellan simläraren & Simon.

Provat på polsk folkdans, dock inte under en längre period

Äger ett väl förtjänat symaskinskörkort; dock endast för raksöm och zig-zag (behöver hjälp med att trä maskinen i vissa fall)

Diplom för Vilsekursen med Ville (2001)

 

Datorkunskaper

Manövrerar Internet med svårigheter

Behärskar ljudinspelaren

Måttliga kunskaper i Paint (ritar på mindre än en halvtimme teckningar som man kan få svaga illusioner av vad de liknar)

Behärskar "Vi läser - 2.0"

 

Språk

För ett tränat öra är hans svenska skaplig

Hann knappt börja på kinesiska-kursen, men lyckades hinna lära sig en hälsningsfras samt "godmorgon"

Kom på andra plats i "Härma djurlätet" år 2001

Måttligt duktig på att imitera teckenspråk

 

Bör kanske tilläggas:

... att han inte får vistas närmare än 150 meter ifrån Shirley Clamp, p.g.a. ett missförstånd vid en konsert.

...får inte heller besöka Danmark de kommande fem åren.

... är allergisk mot nötter (kan inte heller besöka Tasty House de närmsta tre åren)

... för tillfället äger han inte någon telefon och kan inte inneha ett eget telefon-abbonemang, p.g.a. ett teletekniskt missförstånd vid

omröstningen av fredagssändningarna av Let's Dance på TV4

... kan inte jobba i Globen

... om jobbet innehåller någon form av uniforms-arbete, att Simon har två vänsterfötter

 

Kanske många saker som skjuter ner hela den här ansökningen, men dock bör det påminnas om hans stora hjärta och skapliga utséende

(om man inte är för ytlig)

 

Hör gärna av Er!

MVH

Peter Ahlman (på Simon Lundells begäran)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tyckte den var rätt trist först (kanske för att man läst en del liknande saker innan) men började av nån anledning asgarva vid shirley clamp. wp osv. skeppa nick i pm.

 

har någon annan skrivit något riktigt kul innan ibmachine får ni quotea, ni får väl också $10 isf.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...