Gå till innehåll

team bustgatan *stängd*


wahlen1

Recommended Posts

  • Svars 4,9k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Nu har jag och min tjej delad ekonomi så det spelar ju ingen roll vem som betalar osv, men innan så bjöd jag alltid eftersom jag tycker man gör det. Men jag kanske är för snäll ;P8-)

 

Måste va glassigt att va din tjej. Man blir bjuden på middag och har limousineservice. Tufft liv :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Måste va glassigt att va din tjej. Man blir bjuden på middag och har limousineservice. Tufft liv :)

 

Hon kommer ge tillbaks det ;) Hon ska betala våra kök. Så jag får nog tillbaks, haha :D Och hon ska ta körkort nu när jag ska bli opererad snart, eller rättar sagt. Hon måste göra det och hon ska bara köra upp sen är hon klar, för jag får inte köra på 3-4 månader när jag gjort den operation. Så hon blir illa tvungen :) Så då blir det ingen limoservice mer, då blir det nog andra hållet att jag åker mycket :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu har jag och min tjej delad ekonomi så det spelar ju ingen roll vem som betalar osv, men innan så bjöd jag alltid eftersom jag tycker man gör det. Men jag kanske är för snäll ;P8-)

 

Helt okej att bjuda om man blir bjuden tillbaka imo.

Mvh Ove Sundberg

 

En kollega var ute på krogen för ett tag sedan, då började en pingla prata med honom när han stod i baren. Dom skämtade och hade skoj tills hon efter en liten stund sa "Ska du inte bjuda mig på en drink?". Det är ju just det hon var ute efter hela tiden, och då får man ju bilden av att alla kvinnor som är ute förväntar sig att männen ska bjuda dem på en massa drinkar. Öhh hata.

 

Var ute med 3 kompisar för ett bra tag sedan, då träffade vi två tjejer. Två av oss inklusive mig var upptagna då så vi fick inget. En av de andra två däremot fick nog håla den kvällen tror jag. Den andre bjöd säkert "sin" tjej på 5 drinkar, inträde på två olika ställen och t o m en ros. Han fick inte ens en kram. Så skulle jag aldrig gjort även om jag vetat att hon skulle ge efter efteråt, jag är så anti.

 

Jag pröjsade faktiskt men sen tog hon ut pengar och gav mig. Håller dock med om att det ska va jämställt. Bägge har ett jobb så varför ska jag pröjsa?

+1

 

+1

+2

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fick precis in en skön session på 1400 händer. 120$ plus Spelade solid hela tiden och tiltade inte över förlorade potter osv.

 

Största potten.

 

Grabbed by Holdem Manager

NL Holdem $0.50(BB) On Game

Hero ($66.74)

BB ($50.75)

UTG ($58.39)

CO ($62.15)

BTN ($56.95)

 

Dealt to Hero A:club: A:heart:

 

fold, CO raises to $1.75, fold, Hero raises to $4.75, fold, CO calls $3

 

FLOP ($10) 7:club: K:club: 8:diamond:

 

Hero bets $7.50, CO raises to $20, Hero raises to $61.99 (AI), CO calls $37.40 (AI)

 

TURN ($124) 7:club: K:club: 8:diamond: A:spade:

 

RIVER ($124) 7:club: K:club: 8:diamond: A:spade: T:club:

 

CO shows 7:heart: K:heart:

(Pre 15%, Flop 70.9%, Turn 0.0%)

 

Hero shows A:club: A:heart:

(Pre 85%, Flop 29.1%, Turn 100.0%)

 

Hero wins $123

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

skön fest här igår iaf , har minnen där clownen slänger sig med knäna i golvet och skriker till en tjej som står med buttplugg i näven :

PATTKNULLA MIIIG

HAHAHAHA så jävla härligt att detta är std på hemmafesterna jag håller till på Hahahaha

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den andre bjöd säkert "sin" tjej på 5 drinkar, inträde på två olika ställen och t o m en ros. Han fick inte ens en kram.

 

Bluuuuh!

Jag brukar bara vara så ego å tänka på att varför ska jag bjuda en främmande tjej på drinkar osv när jag kan spendera det på mig själv? :P

Inte för att jag är så snål, men just att man utstrålar att man behöver sätta till pengar för att kunna attrahera ett fruntimmer.

Har man flickvän så kan man ju obv bjuda lite, eller om man träffar en gammal tjejpolare som man inte tänker ligga med, men usch och fy å blä för att bjuda tjejer som man gärna vill fälla.

Jag tycker däremot att de e skitkul att försöka få tjejer att bjuda en själv, funkat en gång hittills, blir lite av en utmaning så man känner sig glad när man lyckas :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

skön fest här igår iaf , har minnen där clownen slänger sig med knäna i golvet och skriker till en tjej som står med buttplugg i näven :

PATTKNULLA MIIIG

HAHAHAHA så jävla härligt att detta är std på hemmafesterna jag håller till på Hahahaha

 

Hahaha!

Låter jävligt kul! ^^

Hittar aldrig några fester med drag i här i sthlm, men dina kalas låter ju minst sagt innehållsrika ^^

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Såg ett barnprogram som heter Kent Agent. Det handlar om en Agent som heter Kent. Han försöker hitta en mystiskt skurk vid namn unknown. Denna skurk lämnar ledtrådar efter sig i form av bananer.... Sverige i ett nötskal.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Såg ett barnprogram som heter Kent Agent. Det handlar om en Agent som heter Kent. Han försöker hitta en mystiskt skurk vid namn unknown. Denna skurk lämnar ledtrådar efter sig i form av bananer.... Sverige i ett nötskal.

 

Som av en händelse så är mitt username på tradera kent agent...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...