Gå till innehåll

team bustgatan *stängd*


wahlen1

Recommended Posts

  • Svars 4,9k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Du söker på ditt namn bara på sidan och vips är det där. Men det stämmer inte alla, jag har lirat över 110k händer och den visar bara 40k händer :P

 

Nu är jag med, du menade pokertableratings. Jag visste inte att de lagt till ongame så jag trodde därför att du menade officialpokerratings, lol vad fel det kan bli. :-) Ser nu att mitt inte heller stämmer, 60k händer av ca 200k.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blev inte mycket spel idag, -30 ungefär. Första backdagen på typ 7 dagar så det gör inget direkt. Väntar mig monsterback på nl50 nu när jag börjar bara för att dom ska jävlas med mig :) Skönt att man 200$ i rb redan nästa månad plus lite andra pengar in, så typ 300$+ till rullen snart. Har 30 inköp till nl50 vilket borde räcka men ska nog ta det lite lugnt ändå :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu är jag med, du menade pokertableratings. Jag visste inte att de lagt till ongame så jag trodde därför att du menade officialpokerratings, lol vad fel det kan bli. :-) Ser nu att mitt inte heller stämmer, 60k händer av ca 200k.

 

Jag älskar PTR. Den missar typ 2/3 utav händerna och i mitt fall verkar den missa dom händerna jag vinner pengar. Har fått en och annan kommentar om hur fiskig jag är, och hur mycket jag är back totalt osv, vilket gett mig HU-action mot skitkassa regbumhunters som andvänder sig utav PTR i sin jag på fisk och värde :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jaja, jag tycker ändå att det är dåligt, sen synar du en push på river med 3 kort till stege och ett överkort till din dam. Nu hade du rätt denna gången men det lär ju va ett förlorande spel i längden.

 

Jag tycker man ska låta dom betala för att få se fler kort...

 

Ja, sjukt -EV på att syna när nån degar den rivern med any two.

 

board: Jh 4c Qh Kc 2s

Hand Equity Wins Ties

As Qd 77.98% 769 6

** 22.02% 215 6

 

Vi borde ju såklart foldat preflop eftersom vi kan bli utdragna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, sjukt -EV på att syna när nån degar den rivern med any two.

 

board: Jh 4c Qh Kc 2s

Hand Equity Wins Ties

As Qd 77.98% 769 6

** 22.02% 215 6

 

Vi borde ju såklart foldat preflop eftersom vi kan bli utdragna.

 

Visst om vi nu sätter rangen till any two.

 

Frågan är varför man ska syna 20 i en pott på peanuts när vi inte är säkra på att vi leder.

 

Sen har jag inte spelat mot miffot så jag får väl lita på Hero's read här...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kukspel, börjar bra och plussar 2,5 inköp. Sen börjar det. fiskarna börjar träffa och då går det inte att vinna, KK mot 55 och han träffar såklart 5an på flopp. Sen sjuka spel, folk synar AA 4 bet och spelar så sjukt cp så det finns inte. -130$

 

6 bord nl50 var det idag, kommer nog lira där tills rullen minskat till 1200 innan jag börjar nl30 igen. Men folk var lika värdelösa där så det borde inte vara några problem. Vi får väl se :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hm, blir nog nl30 framöver. Dumma jag ska gå upp för snabbt alltid, även om spelarna suger och jag vet att jag är bättre än de flesta där så går det fan inte när folk träffar som judar. Äh, bara nöta på nl30 till rullen är större.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För att det är gigantiskt +EV om Fi gör så med any two.

 

Tack att du förstår mig, hade sett denna snubben göra exakt samma sak flera gånger, när man checkar hela tiden sen degar han river för att sno potten. Hela tiden gör han så :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

I surrender... , jag vidhåller dock att checken på flopp e sådär...

 

Kanske, men har man sett denna spelaren med 100 vpip som spelar exakt så hela tiden så gör man det för att tjäna pengar och inte för att man är en donkie. Gäller inte bara att spela efter "regel" hela tiden utan man får gå på read ibland.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Wahlen, kan du skicka en screenshot på hur du har det på din hud när du lirar på ongame, kan va kul med lite tips. Tänkte jag skulle ta tag i det där nån dag...

 

kan fixa det ikväll, ska iväg på fest nu, me ikväll fixar jag de :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

LoooL

 

Varför kallas det att göra en Scaniac när man skickar in såsen som underdog?

 

som att syna halva stacken i första handen på en pott på kanske en 10del av ens stack? å Looooosa:shock:

Nej men seriöst igår vart de riktigt trevligt drack grogg från 15 å lirade kort

helaaaa dagen efter det, :)

Åkte dock på en riktig tråkig sak iaf..

 

jag lyfter 8s 8h utg med big blind på 300 och jag har cirka ~7500 bakom

slår upp den till 1000 , får syn av knappen och small blind (tror jag )

flopp Qd 5d 3h och sb checkar till mig

Jag bettar 1000 , knappen och SB synar (!)

turn 8d där sb BLIXTAR in 2500

och jag med trissen träffad och 5500 kvar bakom vet ju om att träffar jag inte kåken här är jag ute, men jag ställer och knappen viker ganska snabbt och SB synar visar 2d3d

River blankar och jag är ute

Ochså riktigt sjukt att knappen visade 5h 5s efter att vi allinat

 

Nu vill jag veta hur hade ni gjort på turn?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

som att syna halva stacken i första handen på en pott på kanske en 10del av ens stack? å Looooosa:shock:

Nej men seriöst igår vart de riktigt trevligt drack grogg från 15 å lirade kort

helaaaa dagen efter det, :)

Åkte dock på en riktig tråkig sak iaf..

 

jag lyfter 8s 8h utg med big blind på 300 och jag har cirka ~7500 bakom

slår upp den till 1000 , får syn av knappen och small blind (tror jag )

flopp Qd 5d 3h och sb checkar till mig

Jag bettar 1000 , knappen och SB synar (!)

turn 8d där sb BLIXTAR in 2500

och jag med trissen träffad och 5500 kvar bakom vet ju om att träffar jag inte kåken här är jag ute, men jag ställer och knappen viker ganska snabbt och SB synar visar 2d3d

River blankar och jag är ute

Ochså riktigt sjukt att knappen visade 5h 5s efter att vi allinat

 

Nu vill jag veta hur hade ni gjort på turn?

 

Jag sade väl också att det var en dålig syn av mig själv...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Iallfall, detta är min. Vet inte varför texten är vit och blå. Menmen,

 

Vpip, prf, steal, 3bet, agg factor, flop cb, fold po flop cb

Hoppas du förstår, annars finns det om du tar inne på player preferences redan klara configs :)

 

fe3201181117P7d16.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...