ClownX Postad 8 Mars , 2011 Rapport Postad 8 Mars , 2011 Sitter åter igen i Landskronas sjukaste game!!! Hoppas mina händer får stå annars blir det dyrt. Låt korten och chipsen flyga!!!!! Denna kommentaren förklarar väl allt i princip eller, jag har spelat Landskronas sjukaste game 4 gånger och plussat en backat 3 så inte så att jag ska börja värsta analysen av mitt eget spel för att jag backar i ett game efter 4 rundor där svängningar är sjukt höga, men tiltar mest loss på att dem absolut inte kan spela och jag snear tilt de lux då backar jag i ett hårt game mot motståndare som kan så fine. Men att få bakslag på bakslag i ett sjukt "soft" game e sick. Mena inte iheller o va ohövlig älskar dig o det vet du, bara snear när man får sån kommentar efter att ha suttit där i timmar och bara spelat absolut nöt. Puss puss... Får väl troligtvis en ban för mitt inlägg så godnatt ett tag Älskar dig med=)
schumme Postad 8 Mars , 2011 Rapport Postad 8 Mars , 2011 LOL! Du é dålig, jag e bra.... låter resultatet prata för sig själv. Tar ingens sida i den här diskussionen men två stycken plussittningar på rad ger väl inte direkt nån speciell statistik
ClownX Postad 8 Mars , 2011 Rapport Postad 8 Mars , 2011 Tar ingens sida i den här diskussionen men två stycken plussittningar på rad ger väl inte direkt nån speciell statistik Bara kul att trigga igång mr Zebra!
wahlen1 Postad 8 Mars , 2011 Författare Rapport Postad 8 Mars , 2011 tjejfight här? Sista veckan för mig som arbetslös sen börjar hårda livet igen, menmen. Skönt och få lite cash igen och leva livet
zebra73 Postad 8 Mars , 2011 Rapport Postad 8 Mars , 2011 Bara kul att trigga igång mr Zebra! Lätttrimmad jävel den där zebran ... Tur han e så snygg annars hade man ju lackat totalt.
Scaniac Postad 8 Mars , 2011 Rapport Postad 8 Mars , 2011 Lätttrimmad jävel den där zebran ... Tur han e så snygg annars hade man ju lackat totalt. därför alla lackar på mig ..?
ClownX Postad 8 Mars , 2011 Rapport Postad 8 Mars , 2011 Fan vad motivationen går ur mig lätt.... Tappade två inköp och la ner redan efter en halv timme. Så sjukt tråkigt att spela på nätet.... Funderar fan på att dra till lokala klubben och lira live istället. Men det lär bli lite turrar på nätet ikväll. tidig sorti ur dom så kanske det blir live. Går en 10$ en rebuy en addon ikväll på ongame. Mini Gsop event vill säga.
schumme Postad 8 Mars , 2011 Rapport Postad 8 Mars , 2011 Kontot blockat på ongame, security check... Jag som tänkte mysa med ett par turneringar ikväll, där sket det sig. 1-3 dar skulle dom ha på sig att öppna det när dom fått in alla papper...
zebra73 Postad 8 Mars , 2011 Rapport Postad 8 Mars , 2011 Kontot blockat på ongame, security check... Jag som tänkte mysa med ett par turneringar ikväll, där sket det sig. 1-3 dar skulle dom ha på sig att öppna det när dom fått in alla papper... För fan hade toksneat va då blockat ?
schumme Postad 8 Mars , 2011 Rapport Postad 8 Mars , 2011 För fan hade toksneat va då blockat ? Dom ska ha in passfoto o sånt bajs. Jag snea deluxe i livechatten haha. Har skickat in allt nu i alla fall, så hoppas att det e löst till imorron.
wahlen1 Postad 8 Mars , 2011 Författare Rapport Postad 8 Mars , 2011 För fan hade toksneat va då blockat ? Ganska standard visserligen. Vilket jag bara tycker är bra då man inte vill bli bestulen på pengar.
zebra73 Postad 8 Mars , 2011 Rapport Postad 8 Mars , 2011 Jag har också fått göra sånt på olika ställen men fan aldrig varit med om att dem blockat skiten under tiden...
schumme Postad 8 Mars , 2011 Rapport Postad 8 Mars , 2011 Jag har också fått göra sånt på olika ställen men fan aldrig varit med om att dem blockat skiten under tiden... You are not allowed to play with real money stod det när jag skulle regga mig... Sjuka var att jag inte fått nån info om det utan var tvungen att fråga supporten själv, donkeys...
wahlen1 Postad 8 Mars , 2011 Författare Rapport Postad 8 Mars , 2011 You are not allowed to play with real money stod det när jag skulle regga mig... Sjuka var att jag inte fått nån info om det utan var tvungen att fråga supporten själv, donkeys... Jag fick det på bet24 när jag skulle skicka in pengar. Vilket jag anser som mer vettigt än att bara blocka dig, men antaglien vill de ha uppgifter innan du kan få dina race pengar.
Anteee Postad 8 Mars , 2011 Rapport Postad 8 Mars , 2011 Är detta en ok linje att ta med handen? Borde jag leda ut flopp? Tanken var att squeeza bort regen som ledde ut för att få det heads up mot fisken på knappen. Han har foldat ganska friskt mot mina 3 bets under sessionen, så när han callar sätter jag han på en ganska snäv range. Ja, ös på med inputs tack... Grabbed by Holdem Manager NL Holdem $2(BB) Boss Hero ($461) BB ($408) CO ($463) BTN ($209) Dealt to Hero Q:heart: Q:club: CO raises to $6, BTN calls $6, Hero raises to $20, fold, CO calls $14, fold FLOP ($48) A:club: 3:club: 2:club: Hero checks, CO checks TURN ($48) A:club: 3:club: 2:club: A:heart: Hero checks, CO bets $40, Hero calls $40 RIVER ($128) A:club: 3:club: 2:club: A:heart: K:heart: Hero checks, CO checks edit: Är jävligt säker på att knappen callade preflopp och foldade turn. Som det ser ut nu är det ju nästan en no brainer att leda ut....
schumme Postad 9 Mars , 2011 Rapport Postad 9 Mars , 2011 I väntan på att mitt konto ska bli klart så blir det lite livespel ikväll. Ska bli riktigt skoj. By the way så var David Peats 92 hand i senaste HSP epic.
ClownX Postad 9 Mars , 2011 Rapport Postad 9 Mars , 2011 Clownen är aldrig rädd att ge litta input. För mig är det en ganska självklar c-bet på flopp, finns många anledningar till varför. Ofta kommer du ju faktiskt ha ett A med den här linen, det är väldigt jobbigt för fi att syna med tveksamma händer på en så pass blöt bräda. På ett sätt jan man säga att genom att slå ut här maskerar du ditt drag lite. Vilket är bra om den skulle landa. Att ta reda på omedelbart vart di står i handen är att föredra här. Jag skulle personligen aldrig chek syna här. Chekar jag så slår jag om, om fi betar. Låter kanske lite fiskigt men om man gör det så deppar man en stor hand o fold EQn gillar jag med den linen. Att chek syna flopp är dåligt enliggt mig för det skriker att du har en hand precis som den du har. Du kommer knappast bli synad om färgen landar pga detta. Led ut o folda om du blir raisad är mitt tips.
wahlen1 Postad 9 Mars , 2011 Författare Rapport Postad 9 Mars , 2011 Är 3 nl30 inköp ifrån ha 30 inköp till nl50, Blir förhoppningsvis nl50 helt nästa månad om man inte springer röv resten av månaden Alltså, vad ska non showdown ligga på ? och showdowns winnings?
schumme Postad 9 Mars , 2011 Rapport Postad 9 Mars , 2011 Verkar som dom håller på rakeracepengarna till mitt konto e öppnat också. Jaja, bara o vänta...
wahlen1 Postad 9 Mars , 2011 Författare Rapport Postad 9 Mars , 2011 Ser detta bra ut eller finns det något att ändra på? Menas detta bara med att inte bluffar så mycket eller? Detta är non och winnings showdown, röda non och blå winning.
schumme Postad 9 Mars , 2011 Rapport Postad 9 Mars , 2011 Är detta en ok linje att ta med handen? Borde jag leda ut flopp?Tanken var att squeeza bort regen som ledde ut för att få det heads up mot fisken på knappen. Han har foldat ganska friskt mot mina 3 bets under sessionen, så när han callar sätter jag han på en ganska snäv range. Ja, ös på med inputs tack... Grabbed by Holdem Manager NL Holdem $2(BB) Boss Hero ($461) BB ($408) CO ($463) BTN ($209) Dealt to Hero Q:heart: Q:club: CO raises to $6, BTN calls $6, Hero raises to $20, fold, CO calls $14, fold FLOP ($48) A:club: 3:club: 2:club: Hero checks, CO checks TURN ($48) A:club: 3:club: 2:club: A:heart: Hero checks, CO bets $40, Hero calls $40 RIVER ($128) A:club: 3:club: 2:club: A:heart: K:heart: Hero checks, CO checks edit: Är jävligt säker på att knappen callade preflopp och foldade turn. Som det ser ut nu är det ju nästan en no brainer att leda ut.... jag tycker att 3-beten preflop e lite snål. Tveksam om jag bettat flopp, vad ska du göra om du får syn? Check-folda turn?
Drunken_Penguin Postad 9 Mars , 2011 Rapport Postad 9 Mars , 2011 Ser detta bra ut eller finns det något att ändra på? Menas detta bara med att inte bluffar så mycket eller? Detta är non och winnings showdown, röda non och blå winning. Tänk på att det inte bara är ditt eget agerande som styr showdown/nonshowdown-kurvorna. Om du spelar mot synfiskar som aldrig foldar så är det en omöjlighet att ha en positiv nonshowdown-linje. Att börja bluffa i det läget för att man vill att grafen ska se ut på ett visst sätt hade varit katastrofalt. Fokusera på den gröna linjen, så länge den är stadigt positiv så finns det ingen anledning att börja analysera den röda eller blå.
Anteee Postad 9 Mars , 2011 Rapport Postad 9 Mars , 2011 Sitter och spelar in 5 bord svs. Har nog inte spelat såhär jävla dåligt på år o dar. fruktansvärt... aja, bara attkämpa på antar jag så kommer det väll... Ska bli roligt att kolla på sen dock. Lär vara endel man vill ändra på
Lobo Postad 9 Mars , 2011 Rapport Postad 9 Mars , 2011 Ställer en fråga här. Ni har ju Holdem Manager. Hur nollställer man databasen?
Anteee Postad 9 Mars , 2011 Rapport Postad 9 Mars , 2011 lol. sitter mot W thorson på ett bord. Måste obv slowrolla honom
Recommended Posts