Gå till innehåll

nh gg


Nice Hand GG

Recommended Posts

  • Svars 198
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

är han hennes polare?

 

Dom pluggar ihop (tror jag).

 

 

lol, hade min flickvän låtit en annan kille ringa och dryga med mig för att sen skriva ett sånt sms hade jag packat mina grejer

 

Hon får packa sina 8-) skämt åsido... vet faktiskt inte varför/om jag skall bli sur på henne, tror knappast hon sitter och lägger fram mobilen och säger "kom igen kaxxa, kaxxa".

 

+1 ,

 

tycker helt klart du ska ta problemet med tjejen och inte killen. Dom vet inget bättre ändå och känns lite onödigt att börja kaxxa mot random för det.

 

Men jag kaxxar ju inte :( Blev ett vist svar istället:

Jag förmodar att du pluggar ihop med NN och kanske så skall göra 4år till? Vill du undvika den där jobbiga pinsamheten så är min rekommendation att du tar ditt förnuft till samman och istället försöker med någon annan ikväll om du nu måste.

 

Hur som helst dom skall tydligen ha bytt ställe för att slippa killen, har inte bestämt mig om jag skall gnälla över om det imorgon.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ryggade den irriterade linjen.

 

Jag lät lite irriterad över hur hon så dumt kunde låta killen ta mobilen, hon bad om ursäkt, jag var fortfarande irriterad och sa att hon ringde lite olämpligt, hon sa att hon kommer hit ikväll.

 

Sidenote:

Egentligen var jag nog inte så irriterad över det hela men verkade ju vara standard att man skulle vara irriterad så fick helt enkelt vara det. Imho jäkla hjälte till drägg som ger mig make-up sex.

 

Har sparat ett wienerbröd ifall min plan går fel.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ryggade den irriterade linjen.

 

Jag lät lite irriterad över hur hon så dumt kunde låta killen ta mobilen, hon bad om ursäkt, jag var fortfarande irriterad och sa att hon ringde lite olämpligt, hon sa att hon kommer hit ikväll.

 

Sidenote:

Egentligen var jag nog inte så irriterad över det hela men verkade ju vara standard att man skulle vara irriterad så fick helt enkelt vara det. Imho jäkla hjälte till drägg som ger mig make-up sex.

 

Har sparat ett wienerbröd ifall min plan går fel.

:mrgreen: :mrgreen: +1

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alltså Stockholm, jag hatar staden för att dom kan inte kan bygga vägar så att ta bil upp till stockholm är inget alternativ då jag behöver vara i tid och det är lite långt att köra eftersom jag bor på rätt sida Sverige.

 

Så börjar kolla på tåg, SJ tycker tydligen det är rimligt att betala 2200 tur och retur ifall man vill åka morgontåget som går ca 06:00 från gbg så att man är i sthlm innan 9 och således kan vara i tid. Men återigen, jag tar förgivet att det var en stockholmare som kläckte den lysande idén med statliga bolag och monopol på järnvägar. SJ går också fetingbort för hur dåligt stockholmare än bygger sina vägar så kommer SJ ändå alltid vara sämre när det gäller att kunna veta ifall man kommer i tid eller ej.

 

Börjar då istället kolla på flyg 900kr tur och retur tyckte man var ett rimligt pris men då måste jag stanna två nätter i sthlm...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Wow, kompis drog nyss den sjukaste uppdateringen.

 

Hidden, but not so hidden.

Snälla lilla brevbäraren, jag skulle uppskatta om du kan läsa vilka namn breven ska till för jag vill inte ha fler inkassobrev som inte är till mig i min brevlåda!! min kille flytta ut för 6 månader sedan.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alltså Stockholm, jag hatar staden för att dom kan inte kan bygga vägar så att ta bil upp till stockholm är inget alternativ då jag behöver vara i tid och det är lite långt att köra eftersom jag bor på rätt sida Sverige.

 

Så börjar kolla på tåg, SJ tycker tydligen det är rimligt att betala 2200 tur och retur ifall man vill åka morgontåget som går ca 06:00 från gbg så att man är i sthlm innan 9 och således kan vara i tid. Men återigen, jag tar förgivet att det var en stockholmare som kläckte den lysande idén med statliga bolag och monopol på järnvägar. SJ går också fetingbort för hur dåligt stockholmare än bygger sina vägar så kommer SJ ändå alltid vara sämre när det gäller att kunna veta ifall man kommer i tid eller ej.

 

Börjar då istället kolla på flyg 900kr tur och retur tyckte man var ett rimligt pris men då måste jag stanna två nätter i sthlm...

 

Hur gammal är du?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Då jag just nu har rätt mycket tid på dagarna när jag jobbar och för tillfället sitter själv så insåg jag att jag måste ha något jag kan fördriva all dödtid med, eftersom jag har rätt mycket dötid.

 

Och eftersom jag alltid har velat lära mig spela gitarr inser jag vilket lysande tillfälle jag har att faktiskt lära mig, dessutom kommer jag inte störa någon med min okunskap och ingen kommer heller få veta något förens jag är uppe i braggning-rights nivåer sas.

 

Men hur mycket skall man lägga på en gitarr?

Är det stor skillnad på gitarrer och gitarrer?

Någon gitarr som rekommenderas?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...