Poker2007 Postad 2 September , 2010 Rapport Postad 2 September , 2010 Föreslår att du ska vara macho. Skriv "Om du så mycket som nämner hennes namn en gång till så kommer jag knocka dig din jävel". Förhoppningsvis slutar han + att du får lite "ohh you my hero-sex" av gf. Citera
Snygglenn Postad 2 September , 2010 Rapport Postad 2 September , 2010 Föreslår att du ska vara macho. Skriv "Om du så mycket som nämner hennes namn en gång till så kommer jag knocka dig din jävel". Förhoppningsvis slutar han + att du får lite "ohh you my hero-sex" av gf. Mm fast ändå inte.. Citera
Nice Hand GG Postad 2 September , 2010 Författare Rapport Postad 2 September , 2010 är han hennes polare? Dom pluggar ihop (tror jag). lol, hade min flickvän låtit en annan kille ringa och dryga med mig för att sen skriva ett sånt sms hade jag packat mina grejer Hon får packa sina skämt åsido... vet faktiskt inte varför/om jag skall bli sur på henne, tror knappast hon sitter och lägger fram mobilen och säger "kom igen kaxxa, kaxxa". +1 , tycker helt klart du ska ta problemet med tjejen och inte killen. Dom vet inget bättre ändå och känns lite onödigt att börja kaxxa mot random för det. Men jag kaxxar ju inte Blev ett vist svar istället: Jag förmodar att du pluggar ihop med NN och kanske så skall göra 4år till? Vill du undvika den där jobbiga pinsamheten så är min rekommendation att du tar ditt förnuft till samman och istället försöker med någon annan ikväll om du nu måste. Hur som helst dom skall tydligen ha bytt ställe för att slippa killen, har inte bestämt mig om jag skall gnälla över om det imorgon. Citera
WokadGnu Postad 2 September , 2010 Rapport Postad 2 September , 2010 Föreslår att du ska vara macho. Skriv "Om du så mycket som nämner hennes namn en gång till så kommer jag knocka dig din jävel". Förhoppningsvis slutar han + att du får lite "ohh you my hero-sex" av gf. Citera
Snygglenn Postad 2 September , 2010 Rapport Postad 2 September , 2010 bild irlkungen har talat! Citera
WokadGnu Postad 2 September , 2010 Rapport Postad 2 September , 2010 irlkungen har talat! På hugget idag? Var riktat åt Poker2007, trodde det framkom med tanke på citeringen men men. Peace. Citera
Snygglenn Postad 2 September , 2010 Rapport Postad 2 September , 2010 På hugget idag? Var riktat åt Poker2007, trodde det framkom med tanke på citeringen men men. Peace. My bad, skyller på att jag 11tablar och inte såg citatet. Att hans förslag var dumt håller jag med om! Citera
freddyponken Postad 2 September , 2010 Rapport Postad 2 September , 2010 Bra explo-svar!! Nästa gång du ser honom tycker jag du vänligt men bestämt ber honom dra åt helvete. Citera
Kimzors Postad 2 September , 2010 Rapport Postad 2 September , 2010 bra svar wp freddyponken har rätt Citera
Poker2007 Postad 3 September , 2010 Rapport Postad 3 September , 2010 Jag var inte seriös när jag skrev det, trodde folk fattade det. Gl och hoppas det går bra. Citera
Nice Hand GG Postad 3 September , 2010 Författare Rapport Postad 3 September , 2010 Hörde att det var fredag. Citera
nicklaslid Postad 3 September , 2010 Rapport Postad 3 September , 2010 lol, hade min flickvän låtit en annan kille ringa och dryga med mig för att sen skriva ett sånt sms hade jag packat HENNES grejer FYP. Citera
Snygglenn Postad 3 September , 2010 Rapport Postad 3 September , 2010 Hur gick det med tjejen då? Citera
XeroxFin Postad 3 September , 2010 Rapport Postad 3 September , 2010 Hur gick det med tjejen då? Räcker inte bulimiskt tröstätande som svar, eller strör du salt i såren? Citera
Nice Hand GG Postad 3 September , 2010 Författare Rapport Postad 3 September , 2010 Ryggade den irriterade linjen. Jag lät lite irriterad över hur hon så dumt kunde låta killen ta mobilen, hon bad om ursäkt, jag var fortfarande irriterad och sa att hon ringde lite olämpligt, hon sa att hon kommer hit ikväll. Sidenote: Egentligen var jag nog inte så irriterad över det hela men verkade ju vara standard att man skulle vara irriterad så fick helt enkelt vara det. Imho jäkla hjälte till drägg som ger mig make-up sex. Har sparat ett wienerbröd ifall min plan går fel. Citera
Kimzors Postad 3 September , 2010 Rapport Postad 3 September , 2010 Ryggade den irriterade linjen. Jag lät lite irriterad över hur hon så dumt kunde låta killen ta mobilen, hon bad om ursäkt, jag var fortfarande irriterad och sa att hon ringde lite olämpligt, hon sa att hon kommer hit ikväll. Sidenote: Egentligen var jag nog inte så irriterad över det hela men verkade ju vara standard att man skulle vara irriterad så fick helt enkelt vara det. Imho jäkla hjälte till drägg som ger mig make-up sex. Har sparat ett wienerbröd ifall min plan går fel. :mrgreen: +1 Citera
Nice Hand GG Postad 4 September , 2010 Författare Rapport Postad 4 September , 2010 http://www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/sverige/elitserien/article7727671.ab Modo 1, Brynäs 4. MYCKET VIKTIGT! Citera
Nice Hand GG Postad 6 September , 2010 Författare Rapport Postad 6 September , 2010 Alltså Stockholm, jag hatar staden för att dom kan inte kan bygga vägar så att ta bil upp till stockholm är inget alternativ då jag behöver vara i tid och det är lite långt att köra eftersom jag bor på rätt sida Sverige. Så börjar kolla på tåg, SJ tycker tydligen det är rimligt att betala 2200 tur och retur ifall man vill åka morgontåget som går ca 06:00 från gbg så att man är i sthlm innan 9 och således kan vara i tid. Men återigen, jag tar förgivet att det var en stockholmare som kläckte den lysande idén med statliga bolag och monopol på järnvägar. SJ går också fetingbort för hur dåligt stockholmare än bygger sina vägar så kommer SJ ändå alltid vara sämre när det gäller att kunna veta ifall man kommer i tid eller ej. Börjar då istället kolla på flyg 900kr tur och retur tyckte man var ett rimligt pris men då måste jag stanna två nätter i sthlm... Citera
Nice Hand GG Postad 8 September , 2010 Författare Rapport Postad 8 September , 2010 Wow, kompis drog nyss den sjukaste uppdateringen. Hidden, but not so hidden. Snälla lilla brevbäraren, jag skulle uppskatta om du kan läsa vilka namn breven ska till för jag vill inte ha fler inkassobrev som inte är till mig i min brevlåda!! min kille flytta ut för 6 månader sedan. Citera
KaptenMugg Postad 8 September , 2010 Rapport Postad 8 September , 2010 Alltså Stockholm, jag hatar staden för att dom kan inte kan bygga vägar så att ta bil upp till stockholm är inget alternativ då jag behöver vara i tid och det är lite långt att köra eftersom jag bor på rätt sida Sverige. Så börjar kolla på tåg, SJ tycker tydligen det är rimligt att betala 2200 tur och retur ifall man vill åka morgontåget som går ca 06:00 från gbg så att man är i sthlm innan 9 och således kan vara i tid. Men återigen, jag tar förgivet att det var en stockholmare som kläckte den lysande idén med statliga bolag och monopol på järnvägar. SJ går också fetingbort för hur dåligt stockholmare än bygger sina vägar så kommer SJ ändå alltid vara sämre när det gäller att kunna veta ifall man kommer i tid eller ej. Börjar då istället kolla på flyg 900kr tur och retur tyckte man var ett rimligt pris men då måste jag stanna två nätter i sthlm... Hur gammal är du? Citera
Nice Hand GG Postad 8 September , 2010 Författare Rapport Postad 8 September , 2010 Hur gammal är du? 33 Edit: Varför det nu skulle vara intressant. Citera
JELLJUN Postad 8 September , 2010 Rapport Postad 8 September , 2010 33 Edit: Varför det nu skulle vara intressant. Studentrabatt kanske eller pensionärsrabatt skämt åsido var åker du ifrån? Citera
Nice Hand GG Postad 10 September , 2010 Författare Rapport Postad 10 September , 2010 Städaren var här nyss hon lämna några väl valda ord. "Akta så du inte fastnar i det där, min pojkvän hade problem med det." Citera
Nice Hand GG Postad 15 September , 2010 Författare Rapport Postad 15 September , 2010 Då jag just nu har rätt mycket tid på dagarna när jag jobbar och för tillfället sitter själv så insåg jag att jag måste ha något jag kan fördriva all dödtid med, eftersom jag har rätt mycket dötid. Och eftersom jag alltid har velat lära mig spela gitarr inser jag vilket lysande tillfälle jag har att faktiskt lära mig, dessutom kommer jag inte störa någon med min okunskap och ingen kommer heller få veta något förens jag är uppe i braggning-rights nivåer sas. Men hur mycket skall man lägga på en gitarr? Är det stor skillnad på gitarrer och gitarrer? Någon gitarr som rekommenderas? Citera
Recommended Posts