Gå till innehåll

Recommended Posts

• Svars 783
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
Jag vet att jag har problem, annars skulle jag väl inte skriva att jag vill ändra mitt liv? Ni har nog missförstått både ett och annat.

Orkar inte svara på er andra atm, ligger i världens jobbigaste at och har inga pengar till knork.

/Fordie

Du har flera gånger skrivit att du inte ser nån anledning till att ändra på ditt leverne just nu, att du kan sluta om du vill osv. Det tolkar iaf jag och säkert många fler med mig som att du inte vill ändra ditt liv.

Postad
Pokerkunskaperna är det väl lite si och så med, men humöret är nästan alltid på topp. Tror det beror på mitt drogfria leverne.

Vad grundar du det på? Du har väl inte ens testat? donk..

Postad
+1 miketime snälla dö. antingen kan man bidra med lite pokerkunskaper eller ett glatt humör, tyvärr verkar du inte sitta på något av dom.

-1.

Är det nån som behöver skärpa sig så är det Forrrrdie. Han har inte alla chipsen på bordet. Mike säger bara vad vi alla tänker.

Nej, urmy sager vad alla tanker i detta fallet.

Postad
Vad grundar du det på? Du har väl inte ens testat? donk..

Hej Thorn. Nej, du har helt rätt, jag har inte testat och det är just därför jag skriver "tror". Om jag testat hade jag vetat med säkerhet. Lev väl.

Nej, urmy sager vad alla tanker i detta fallet.

Vill du verkligen se mig dö? Fan, nu är hela min dag förstörd, jag som nyss bestämt mig för att köpa ny bil.... :cry:

Postad
Hej Thorn. Nej, du har helt rätt, jag har inte testat och det är just därför jag skriver "tror". Om jag testat hade jag vetat med säkerhet. Lev väl.

Vill du verkligen se mig dö? Fan, nu är hela min dag förstörd, jag som nyss bestämt mig för att köpa ny bil.... :cry:

Hidden brag!

Postad
Vad för bil då?

Inte min well iofs men det lutar åt en mindre Peugeot alternativt nåt annat miljöbilstjohojsan. Har ju redan en törstig SUV så nu är det dags att byta ut pendlarfåååården mot en ny pendlarbil.

Vi kan ju faktiskt passa på att fråga Fordie vad han anser jag ska köpa? Bilen kommer troligtvis rulla c:a 1200 mil/år, mestadels sträckor under milen. Den måste ha AC och gärna en snål men pigg motor. Ej diesel. Antingen en 1-3 år gammal bil med max 5K mil på mätaren eller en ny, pris under 120K:-.

Tips?

Har tittat på en sån här:

4266755350.jpg

Peugeot 1007

1,6 110hk, ECC, Tiptronic och lite annat lullull. 0.65 bl körning.

Synpunkter?

Postad
Man ska knarka rätt mkt och länge för att man ska knarka bort en bil

Billig hobby osv

Det beror ju enbart på hur stora inkomster man har, visst, håvar man in 50k månaden på poker kan man knarka väldigt friskt. Personligen "hobbyknarkar" jag och då kostar det 7-8k i månaden, utan några krogbesök. Lever man på låg inkomst som Fordie gör tar det inte många månader innan en bil måste säljas.

Postad
Det beror ju enbart på hur stora inkomster man har, visst, håvar man in 50k månaden på poker kan man knarka väldigt friskt. Personligen "hobbyknarkar" jag och då kostar det 7-8k i månaden, utan några krogbesök. Lever man på låg inkomst som Fordie gör tar det inte många månader innan en bil måste säljas.

Snyggt hobbyknarkat imo :heart:

Postad
+ så jävla mkt

Det går ju 5-800 per dag om man tar opiater + gräs och benzo. Sedan det dagliga bruket av gräs kostar 100-150kr. Släng sedan in lite centralstimulantia ett par gånger i månaden så kommer det lätt upp i dom summorna. Inget ovanligt eller konstigt imo.

Postad
Det går ju 5-800 per dag om man tar opiater + gräs och benzo. Sedan det dagliga bruket av gräs kostar 100-150kr. Släng sedan in lite centralstimulantia ett par gånger i månaden så kommer det lätt upp i dom summorna. Inget ovanligt eller konstigt imo.

hahaha, vart köper du dina opiater och benso? :S

du lär ju inte ha tollerans iom att du hobbyknarkar..

Postad

Jag har käkat subutex snart ett år och benso snart 5 år så du kan ju gissa min tolerans och jag pröjsar då inga 500-800 per dag.. Snarare var tredje dag kanske. Men då har ju jag lagt ner gräset också, och imo så är fan brass dyraste knarket av alla (om man bortser från tungt heroin eller kokainmissbruk)

/Fordie

Postad

Fordie, det verkar lite som du vill vara en massa olika personer. Du vill å ena sidan så fort någon frågar frågor om vad som är bäst, så vill du visa att du kan mycket om knark och visst fan har du testat allt. Samtidigt om någon frågar vad du står angående barn och hur du tycker att du skulle vara som pappa så byter du helt vinkel på ditt knarkade. Att du sedan bara för en månad sen startade FB tråden så är det rätt tydligt att du behöver komma bort från ditt knarkande rätt rejält. Behandlingshem skulle väl antagligen vara det bästa?

Jag har noll erfarenhet och har ingen i min närhet som behövt något sådant, bara avlägsna kompisar så visst om du vill får du såga min åsikt. Jag försöker bara hjälpa.