Gå till innehåll

The Well: Fordie


Fordie

Recommended Posts

  • Svars 783
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Fordie, det verkar lite som du vill vara en massa olika personer. Du vill å ena sidan så fort någon frågar frågor om vad som är bäst, så vill du visa att du kan mycket om knark och visst fan har du testat allt. Samtidigt om någon frågar vad du står angående barn och hur du tycker att du skulle vara som pappa så byter du helt vinkel på ditt knarkade. Att du sedan bara för en månad sen startade FB tråden så är det rätt tydligt att du behöver komma bort från ditt knarkande rätt rejält. Behandlingshem skulle väl antagligen vara det bästa?

 

Jag har noll erfarenhet och har ingen i min närhet som behövt något sådant, bara avlägsna kompisar så visst om du vill får du såga min åsikt. Jag försöker bara hjälpa.

 

Vilken FB-tråd? Hur försöker du hjälpa? Jag har vissa drag av schizofreni ja.. Nädå, bara att jag har ingen identitet, jag _är_ flera personer samtidigt.

 

/Fordie

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ahhhhh, sådär.. 4e eller 5e dagen ren från subutex efter dryga 8-9 månader, lite mer kanske..

Lagom abstinens jag haft (därför jag inte svarat på det ni skrivit).

Nu ikväll fick jag en subutex, 1000kr! :D

I vanliga fall betalar jag 1000kr för 5st, men det är fan värt det.

Fan vad bra jag mår nu.

Nu har jag känslor, hopp och drömmar och ser en framtid nånstans på andra sidan.. :)

 

Nu ska ni få svar på det ni skrivit, om någon mod tycker jag posthorar för jag svarar en-å-en så får ni sammaföra till ett enda inlägg, jag orkar inte multicitera så mycket som det är.

 

/Fordie

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vilken FB-tråd? Hur försöker du hjälpa? Jag har vissa drag av schizofreni ja.. Nädå, bara att jag har ingen identitet, jag _är_ flera personer samtidigt.

 

/Fordie

 

https://www.flashback.org/t822520

 

Hittade den där. Skulle vara intressant att höra en kommentar angående den tråden?

 

Den här. Jag vet inte hur jag försöker hjälpa, tror aldrig att min post gör någon skillnad så försöker väll bara känna mig bra själv. typ.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skrev ett långt utav helvete svar på det här och fick "Mozilla Firefox c++ runtime error" sen slockna det bara. Luften gick ur mig rätt rejält.

Ska försöka svara igen, men det blir nog kort och konsist, låter jag sur så är det inte personligt så du vet ;)

 

Jag är absolut inte intresserad av att ge mig in i något ordkrig som den här tråden till stor del består av.

Däremot har jag ett par helt uppriktigt menade frågor som det skulle vara intressant att få svar på.

 

Skönt med någon som kan ställa frågor utan att nedvärdera en.

 

1. När folk här fördömer ditt levene som missbrukare i samband med att du planerar att bli förälder och detta verkar uppröra dig så undrar jag vilka reaktioner du egentligen hade förväntat dig av forumiterna?

 

Knappt så jag orkar svara igen för jag tröttna ur, hehe.

Nåja. Förväntade mig inte direkt att bli hyllad, men så som Jennez beter sig är bara larvigt och patetiskt och säger mer om honom än om mig.

Jag vet pundare som tar hand om sina barn utmärkt och vise versa.

Att folk dömmer mig efter den enda preferensen att jag knarkar är att generalisera så sjukt. Sen att påstå att jag inte är ett undantag utan att ens veta vem jag är, är även det helt fel.

Nästa gång jag åker och hämtar knark så ska jag spela in hela bilresans konversation med min kompis, han är ex.knarkare (3-4 år sen han sluta om inte mer.. jo, 5-6 år kanske) och han frågar mig VARJE GÅNG vi är och handlar "Hur kommer det sig att du inte är som dom". Som dom = knark är allt, finns inget annat, tid existerar inte, framtid existerar inte, utnyttja, hustla och hålla på är deras enda intressen.

Jag har ett liv, jag har släktingar, jag har hobbys, jag har drömmar och hopp om ett bättre liv och framförallt ett stabilt liv. Är jag inte ett undantag, vad är jag då? I gråzonen?

 

2. Tror du verkligen inte att det finns något samband mellan ditt "destruktiva leverne" och en eventuell risk att misslyckas som förälder?

 

Jo, självklart. Men finns inte den risken oavsett vem man är?

Det finns en anledning till att jag och tjejen väntat tre år med att börja försöka skaffa barn och dessutom har gjort abort en gång.

Ju äldre jag blir ju mindre destruktiv blir jag. När vi träffades söp jag te.x. enbart för att kunna gå på krogen och slåss. Jag dricker inte ens längre.

Jag kunde sitta och dra i mig dom mest sjukaste kombosarna tills ambulansen fick komma och hämta mig. Jag kunde åka från hälsingland 3 på natten och dra en kniv i morsans dörr för jag var sur på hennes pojkvän och sen när alla där, grinandes, till slut övertalat mig att inte döda hennes pojkvän så satt jag och högg mig själv i armen med arbetskniven.

Jag är inte så längre, idag är jag betydligt mer kontrollerad och vet var mina gränser går och vad jag ska göra resp. inte göra.

 

"Bra förälder" är jävligt relativt dessutom.

Min uppfostran kommer nog bli lite att jag inte vill att min unge ska bli som mig (så försökte iofs min farsa också, jag blev precis som honom) och sen att ge min son det jag aldrig fick; kärlek, stöd, etc, etc.

Jag är säkert ingen bra förebild, men det förflutna är ingenting jag kan ändra på, det jag kan göra är väl att berätta helvetet jag fått ta i form av konsekvenser om min unge börjar hålla på som jag gjorde.

Dessutom så om min unge får ADHD tänker jag göra allt för att han ska få hjälp direkt, och inte när han är 19-20 som i mitt fall.

 

Googla ADHD och hur majoriteten blir som vuxna vid obehandlad ADHD och vips, du har i princip hela mitt liv och personlighet svart på vitt.

 

Flummigt nu så går till nästa fråga ;)

 

3. Är det inte ganska vanligt att missbrukare i olika stadier precis som du, anser sig kunna sluta när de vill?

 

Jo, det är det. Så säger alla. MEN. Alla jag känner som pundar, röker även brass vid sidan av alla andra droger, inga undantag.

Jag bestämde mig över en natt hösten 2007 att sluta röka brass, sen dess har jag rökt tops 20 gånger, och det antingen jävligt full så jag inte minns det eller så påtänd att jag inte minns det.

Jag hade när jag la ner rökt ungefär varje dag i 3-4 år.

Enda som behövs är en gnutta självdiscplin.

Jag har en gång gått ner 25kg på 2 mån genom att inte äta ALLS.

Självdisciplin? Prova stå emot mot mer än en dag så ska du få se på utmaning. Att sluta med droger är ingenting i jämförelse.

Subutex har jag "slutat" med en gång i 8 månader för att se om jag kunde. Jag tog inga andra droger som substitut (jag drack alkohol 3 gånger, förlåt Gud) utan jag var helt ren.

Jag mådde skitbra första månaderna, men sen började saker avlösa varandra och livet gick rent ut sagt åt helvete, så jag började må förbannat dåligt igen och sen efter ett tag började jag punda igen för det fanns längre inga anledningar att hålla sig ren; jag mådde dåligt, alla trodde jag punda fast jag inte gjorde det, min polare låg på intensiven för han hade hoppat framför min bil, blev av med körkortet för drograttfylla (jag var inte påtänd, men när papprena kom så hade jag redan åkt för så många grova olovliga så spelade ingen roll) lite sånt där.. Det blev för mycket helt enkelt.

 

4. Du säger att du slutat missbruka upprepade gånger, anser du verkligen att man kan definiera det som "slutat" när du uppenbarligen börjat igen?

 

Slutat röka brass räknas ju absolut eftersom jag alltid säger nej sålänge jag är så nykter att jag vet vad jag heter.

Subutex, tja, kalla det vad man vill.. 8 månader är iallafall ett jävligt långt uppehåll och jag är helt säker på att om dom sakerna som hände i sommras inte hade hänt så hade jag varit ren och på en helt annan plats i livet. Sommaren 2009 var nog värre än sommaren 2002 (året min farsa tog sitt liv), kanske inte värre, men det väger nog lika..

Vintern ska vi inte ens tala om.. Blir gråtfärdig (seriöst) bara jag tänker på vissa saker som hände då. Det var iofs efter det jag slutade med suben, när jag mådde som sämst. Men sen när sommaren blev som den blev kom alla känslor och minnen tillbaka.

 

För mkt flum igen, så nästa fråga.. :oops:

 

 

5. Känns det inte som att ordningsföljden: göra flickvän gravid

---> ordna upp sitt liv, rimligtvis borde vara omvänd? Eftersom du nu ändå tänkt sluta droga när din flickvän var i fjärde månaden (om jag inte minns fel), skulle man då inte kunna tänka sig att det kanske vore lite säkrare att sluta tex 4 månader INNAN i stället?

 

Jo, den borde vara omvänd.

Vi får se, jag funderar på att sluta punda till sommarn faktist, en barndomspolare har fått upp sitt bilintresse igen och dragit ner på drogerna så han har rätt bra med pengar (35k/mån efter skatt), så jag funderar på om jag inte ska lägga ner och lägga pengarna som blir över på alla bilar och åka på massa jävla bilträffar.

Men han är så jävla opålitlig, så vi får se helt enkelt..

Men jag är 23 år, så känns som att det börjar bli dags att skärpa till sig tbh. "Jag kan ju om jag vill" (vore miljonär om jag fick en tia varje gång någon droppat den mot mig)

 

6. Min personliga uppfattning är att dina texter lätt kan uppfattas som att du romantiserar droger och att du är ganska stolt över ditt "brottsregister" (du skrev om att du varit nämnd i tidningar, känd av polisen osv) Är detta värderingar du vill föra vidare till ditt barn?

 

Jo, jag romantiserar droger, kommer jag nog alltid göra.

Jag är inte direkt stolt över mitt brottsregister, speciellt inte nu när jag har en notis på mig att jag håller på med droger, trots att jag aldrig åkt fast för något drogrelaterat. Så varje gång dom kollar upp mig ser dom det. Skitkul.. Not.

 

Jag är känd av polisen av massa anledningar, inte bara för att jag är kriminell. I hälsingland har jag te.x. känt polisen sen jag var nyfödd i princip. I sala där jag bodde innan kände jag polisen för att dom alltid kom och pratade med oss på nätterna när vi stod med våra bilar på liljas (detta var innan jag börja punda och innan polisen blev fittor).

 

Jag har barndomskompisar som är poliser osv. Som jag hörde någon säga, polisen och kriminella är bara två olika sidor av samma mynt. ;)

Tilläggas bör att jag har hjälpt polisen så jävla många gånger (även i större utredningar) utan att ha fått ett skit tillbaka.

Har väl inget med frågan att göra, men bara så du vet, tänkte jag..

 

Inte för att jag gillar att skylla saker på min sjukdom, men min första anmärkning i brottsregistret kom pga en ren impulsgrej när jag hittade ett fel i traderas system och insåg att jag kunde tjäna 100k per kväll.

PANG sa det och innan jag ens reagerat på vad jag gjort så var jag rik.

 

Mina värderingar är ingenting jag vill föra över till mitt barn, nej.

Men "let kids be kids", vissa saker tänker jag inte bry mig om.

Börjar han punda så tänker jag såklart berätta om mina erfarenheter, vad mer kan man göra som förälder? Fråga min morsa vad som händer när man sätter hårt mot hårt. Min morsa har inte haft ett skit att säga om mitt liv sen jag var 13 bast.

 

Sen när min son kommer upp i den ålder då man eventuellt börjar hålla på med dumheter så kommer nog jag vara aningen klokare, jag kommer alltid vara 15 år inombords men jag kommer nog se på saker ur en annan vinkel när jag är 30+.

 

I dagsläget skulle jag absolut inte vara en bra förälder åt en unge på över 10 år, men garanterat en bra förälder åt en unge 0-6 år.

Men när det väl kommer till krita så, typ, börjar min unge ogilla skolan och vill hoppa av tänker jag inte stöda en sån sak som min morsa gjorde utan göra allt för att han ska stanna kvar i skolan och få honom att förstå hur viktigt det är med en utbildning osv.

 

Jag kommer säkert inte bli en exemplarisk förälder, men ser man till folk som skaffar barn idagsläget så kommer jag ligga en bra bit över standarden imo.

 

Men det är sjyst att folk här på forumet är stöttande med "hoppas soc tar ungen ifrån dig" etc etc.

 

Vill som avslutning än en gång påpeka att jag på intet sätt försöker vara dryg eller arrogant utan ställer uppriktigt menade frågor som jag tycker är relevanta och skulle tycka det vore intressant om du ville ta dig tid att svara på dem, oavsett vilket så önskar jag dig all lycka i framtiden och jag hoppas för alla inblandade att du blir en så bra far som du själv tror att du kommer bli.

 

 

Förre

 

Nä, tycker inte du är särskilt dryg eller arrogant, förmodligen den enda som kunnat ställa frågor i icke nedvärderande ton hittils, möjligt (och troligt) att även du tycker jag kommer bli en dålig förälder, men då har du ju iaf vett nog att hålla det för dig själv.

 

Tack så mkt. Jag tror inte jag kommer bli en så bra far som jag ger sken av att jag tror. Men om jag kommer i närheten så tror jag absolut det kommer gå bra. :)

 

/Fordie

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej Watoz, jag mår inte bra av att Fordie mår dåligt. Jag mår bra när jag läser wellen p.g.a de olika val jag själv gjort här i livet. Det har jag redan förklarat tidigare i ett inlägg och hade du bemödat dig med att läsa hela wellen hade du sett det.

Jag vet att du inte gillar mig eftersom jag har en negativ inställning till illegala droger. Kram iaf och all lycka i livet.

 

Återigen, se ovan.

 

Jag har svårt att tolka det du skriver ang val du gjort här i livet.

Det låter som att du är en ex.missbrukare och är glad att du slutat, men sen säger du att du har negativ inställning till droger.. Fast det kanske du fått efter du slutat?

 

Red gärna ut mina frågor. :)

 

/Fordie

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Stort cred till Förre. Kanoninlägg!

 

Fordie, läs och ta verkligen till dig av vad det står där!

 

Det positiva är att du är ung och det är långt ifrån försent att ändra sig. Men skjut inte ändringen framåt. Agera nu.

 

I all välmening / Lajban

 

Jag tar åt mig av alla inlägg som skriv med seriös ton här i min brunn :)

 

Och jo, jag funderar mer och mer på att fixa först, barn sen.

Men ALLT går ju inte att fixa direkt, jag har kämpat med mitt mående sen 2002 te.x. och det blir allt sämre, börjat bli bättre på sistone dock.

 

Men är hon gravid nu så finns det ju ingen chans att det blir abort liksom, och vi tänker ju inte sluta försöka få barn.

 

/Fordie

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fast det är ju visst så, bara för att de som kan hantera alkoholen inte kostar samhället något kommer det ju fram fler som inte kan hantera alkoholen ju fler som dricker. Skulle lika många gå på heroin som drack alkohol vilken drog tror du skulle vara sämre för samhället?

 

Skulle man på helgen ta sig en fix istället för att supa tror jag inte det skulle bli någon skillnad. När man tar heroin så slåss man inte, man mördar inte, man våldtar inte och alla dessa trevliga saker man gör när man fått i sig för mycket alkohol.

 

Borde inte svarat dig alls, kan bara tänka mig vad jag kommer bli flejmad för detta.

 

Men se bara på dom länder där även tyngre droger är lagliga, alkoholen kostar fortfarande samhället mest men kostnaden har gått ner för att folk har övergått till andra alternativ.

 

/Fordie

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Läs om mitt första inlägg så ser du att jag bara hade läst till hans inlägg i wellen när jag kommentera. Och förövrigt får väl miketime tycka vad han vill oavsett, min personliga åsikt är bara att människor är riktigt äckliga som gottar sig åt andras olycka.

 

Jag har fortf inte läst wellen (kanske dags att läsa den om jag skall fortsätta kommentera här :)), men om fordie inte anser sig ha problem är han ju ute å cyklar mtp på alla inlägg jag läst av honom på fb.

 

Och årtal på trådarna på fb där det verkligen framgår att jag har problem är? 2005? 2006? Knappast igår liksom..

 

Och det är ju rätt uppenbart att jag har problem. Man börjar inte knarka tyngsta drogerna man får tag på för att det är kul. Eller ja, kokainstekare kanske gör, men varjedagsmissbruka gör man inte för skojs skull.

 

/Fordie

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

+1 miketime snälla dö. antingen kan man bidra med lite pokerkunskaper eller ett glatt humör, tyvärr verkar du inte sitta på något av dom.

 

-1.

 

Är det nån som behöver skärpa sig så är det Forrrrdie. Han har inte alla chipsen på bordet. Mike säger bara vad vi alla tänker.

 

 

Håller skumt nog med chocolate här. Miketime får säga vad han vill i min well (sålänge modsen inte ogillar det dvs).

Nu har han ju sagt att han inte mår bra över min misär, men om det så vore så är jag bara glad att jag fått någon att må bra :)

 

Total yttrandefrihet råder i denna well även om jag inte tycker om diskussioner ang. min lämplighet som förälder, för jag har ältat det en miljon gånger med folk på nätet och det leder bara till personangrepp och onödigt tjafs.

 

Och chipsen på bordet förlorade jag till isildur1, han läste min bluff :cry:

 

/Fordie

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1. röker du mkt? brunt el grön?

2. sväljer din tjej?

3. när du spelar vilken sajt spelar du på?

 

(Osäker på om jag svarat innan eller ej, men eftersom jag går sid. 18-21 och svarar på alla så får det väl bli dubbelsvar isåfall)

 

1: nej, röker aldrig längre. tops 20 gånger sen 2007. Innan jag slutade gick det 5-10g om dagen. Brunt när man hade dåligt om pengar och grönt när lönen kom.

 

2: nae, hon spottar oftast. jag är glad sålänge hon suger tills jag kommer, för hon tycker min sperma smakar apa :evil:

 

3: mkt pokerstars nu på sista tiden sen jag lämnade nordicbet pga Jennez. kom 7a igår i en MTT 8game.

hade 2:1 chiplead till den som låg 2a när jag låg 1a med 12 kvar, sen på 2/4k blinds så cappa jag hela vägen först med A hög och sen med K hög i 7stud så kunde kommit längre.

ingen aning om varför jag gjorde så(psykopat-schizofren-downis-anfall typ), för jag var inställd på att vinna , sen lyckades jag aldrig ta mig tillbaka riktigt och sen i lowball med 2345 fick jag K, Q, 9 och så levde fi lycklig i alla sina dagar(?).

funderar dock på att deposita på ftp och prova rush, verkar skoj för en actionjunkie som mig. får se hur mkt jag har kvar efter jag plockat ut trimdelarna till mcn.

 

/Fordie

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så hur ligger det till, har du scammat folk på internetforum(FB bland annat)? Eller har du hjälpt till att scamma någon?

 

Jag har inte scammat någon på FB-forumet, däremot så blev jag betald ett tag för att hålla käften om en scam jag visste om pga att killen lånade mitt konto för att scamma utan min vetskap och jag blev tokig.

Sen slutade jag ta emot pengar och sa att jag tänker skriva att han scammar ändå och då blev jag hotad till livet bl.a. om jag sa något.

 

/Fordie

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

https://www.flashback.org/t822520

 

Hittade den där. Skulle vara intressant att höra en kommentar angående den tråden?

 

Du får säga mer specifikt vad du vill ha kommentar på..

Iaf, tråden är skriven 2009-01, 2009-03 flyttade jag från allting och sen fick jag benso på recept efter 5 års tjatande och det var då jag tog mitt uppehåll från subutex som jag skriver om hela tiden. Ska även tillägga det så folk slipper anklaga mig, benson jag har på recept har jag aldrig missbrukat (ptja, tagit 2-3 extra tills kvällsdosen när man ska ut och dricka har man väl gjort, men det är ju bara för att bli full snabbare). Vill jag punda benso så köper jag det.

 

Sen har min läkare MINSKAT dosen nu efter ett år när jag föreslog att vi skulle öka (han vill att jag ska börja trappa ner även fast vi inte löst mina ångestproblem och jag har ätit allt som finns i fass snart), så tråkigt nog måste jag även köpa benso för att självmedicinera också. Tråkigt för ekonomin. 100 xanor på apoteket: gratis. 100 xanor på gatan: 900kr.

 

/Fordie

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du har flera gånger skrivit att du inte ser nån anledning till att ändra på ditt leverne just nu, att du kan sluta om du vill osv. Det tolkar iaf jag och säkert många fler med mig som att du inte vill ändra ditt liv.

 

Tror du inte jag vill ändra mitt liv när jag måste punda för att orka med vardagen och äter en av dom starkaste ångestdämpande medicinerna som finns? :)

 

/Fordie

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej Thorn. Nej, du har helt rätt, jag har inte testat och det är just därför jag skriver "tror". Om jag testat hade jag vetat med säkerhet. Lev väl.

 

 

Vill du verkligen se mig dö? Fan, nu är hela min dag förstörd, jag som nyss bestämt mig för att köpa ny bil.... :cry:

 

Tydligen så har jag tolkat det fel iom detta inlägg...?

 

Vad menar du då med att du gjort vissa val här i livet?

Stått emot grupptryck när du var fjårtiz eller vadå?

 

Hade du testat hade du nog vetat vilken hatkärlek droger är..

Sen borde du inte yttra dig om saker du inte vet något om imo :)

 

Lite dagisnivå på alla som skriver att dom vill se miketime död.

 

/Fordie

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det beror ju enbart på hur stora inkomster man har, visst, håvar man in 50k månaden på poker kan man knarka väldigt friskt. Personligen "hobbyknarkar" jag och då kostar det 7-8k i månaden, utan några krogbesök. Lever man på låg inkomst som Fordie gör tar det inte många månader innan en bil måste säljas.

 

Vad hobbyknarkar du egentligen om det kostar 7-8k i månaden? Kokain låter mest troligt..?

 

Jag har inte så låg inkomst, jag har bara aldrig några pengar för att samma dag jag får pengar så är dom slut, oavsett om det är en hundring eller 50 papp :)

När jag fick 80k av försäkringskassan så tog dom slut på en vecka.

Skulle varit på en dag om det inte vore för att jag hade sån beslutsångest på vad jag skulle köpa för bil. Men 2k försvann 10 minuter efter pengarna satt på kontot. Typ 10k dagen efter.

 

/Fordie

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den här. Jag vet inte hur jag försöker hjälpa, tror aldrig att min post gör någon skillnad så försöker väll bara känna mig bra själv. typ.

 

Uhm. Det är 2010 nu så make that ett år och en månad sen. Inte en månad sen :)

 

Sen om du skriver något givande så hjälper du ju.

 

Ok, då förstår jag...? :?

 

/Fordie

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fordie, när började du knarka? Och när övergick det från att vara en skön grej till att du känner dig psykiskt störd? Eller mådde du redan dåligt när du var i yngre tonåren eller rentav före det också?

 

Obs: Inget buhu-inlägg, utan bara svar på tal.

 

Jag tror jag började när jag var 18.

Jag flyttade hemifrån typ dagen jag flyttade 19 och då hade jag rökt på ett bra tag.

Psykiskt störd och må dåligt är två helt olika grejer för mig men..

Jag har varit misshandlad av farsan (lustigt att han var min bästa vän ändå och det tog mig hårt när han tog sitt liv) hela mitt liv, mobbad 1an och 2an, 7an och delar av 8an, tills jag började umgås med "dom tuffa grabbarna" och började mobba själv (fattar inte hur man funkar som barn..).

Det var nog dock inte förns början på 2002 jag fattade att jag mådde dåligt, när farsan tog sitt liv så kom liksom allting på en gång, misshandeln, bråket och drickandet hemma osv..

Allt sånt brydde jag mig inte om innan och jag mådde bra ändå liksom.

Sen är ju frågan, om farsan levt idag så kanske jag skitit i det helt och hållet, fast jag bryr mig inte så mycket om det idag ändå, är mest det som hänt dom senaste åren jag mår dåligt över nu skulle jag tro.

 

Det övergick från en skön grej till att vara psykiskt störd 2007 när jag var 20 (decemberbarn) och körde tjack 1,5v utan mat och sömn och fick psykos, efter det har ingenting varit sig lik och jag är paranoid och massa shit hela tiden.

Innan det hade jag aldrig haft en panikångestattack eller ens upplevt ångest, trodde inte på folk som sa att dom hör/ser saker som inte finns osv.

Trodde folk som snacka om sånt bara sökte uppmärksamhet.

 

Varför undrar du btw?

Trodde du var i denna tråd enbart för att trycka ner mig. Fast din plan kanske var/är att trycka ner mig ännu mer efter jag svarat.

 

/Fordie

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...