Gå till innehåll

Värsta handen.


Drekari

Recommended Posts

tjenare! tänkte bara lägga upp den sjukaste handen som jag har åkt på, kanske har lagt det i fel forum. men rofl på denna handen

 

 

***** Hand History for Game 8878942506 *****

$5 USD NL Texas Hold'em - Wednesday, February 03, 18:18:00 EST 2010

Table Table 167748 (Real Money)

Seat 2 is the button

Total number of players : 6/6

Seat 6: Gropek89 ( $4.72 USD )

Seat 3: Iphis1 ( $8.97 USD )

Seat 4: betting01 ( $2.35 USD )

Seat 5: glitz777 ( $5.37 USD )

Seat 1: stackedbykid ( $10.21 USD )

Seat 2: vova120880 ( $13.40 USD )

Iphis1 posts small blind [$0.02 USD].

betting01 posts big blind [$0.04 USD].

** Dealing down cards **

Dealt to stackedbykid [ Ah Ad ]

glitz777 folds

Gropek89 folds

stackedbykid raises [$0.16 USD]

vova120880 raises [$0.56 USD]

Iphis1 folds

betting01 folds

stackedbykid raises [$1.64 USD]

vova120880 calls [$1.24 USD]

** Dealing Flop ** [ Ts, Th, 7s ]

stackedbykid checks

vova120880 checks

** Dealing Turn ** [ Ac ]

stackedbykid checks

vova120880 bets [$0.04 USD]

stackedbykid raises [$1.08 USD]

vova120880 calls [$1.04 USD]

** Dealing River ** [ Kh ]

stackedbykid bets [$3.08 USD]

vova120880 is all-In [$10.52 USD]

stackedbykid is all-In [$4.25 USD]

stackedbykid shows [ Ah, Ad ]a full house, Aces full of Tens.

vova120880 shows [ Tc, Td ]four of a kind, Tens.

vova120880 wins $3.19 USD from the side pot 1 with four of a kind, Tens.

vova120880 wins $19.48 USD from the main pot with four of a kind, Tens.

 

 

Om ni undrar varför jag slowspelar han är det för att han betar alltid ut mig på river eller turn. Exakt så som han gjorde nu, men denna gången satt han ju och chilla me fyrtal 8-)

 

Posta era händer, vill se lite mer sjuka saker!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 63
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Nä det hade han inte, måste ha minst fyrtal i 8or. Rätta mig gärna om jag har fel.

Jag torskade med fyrtal i 8or mot fyrtal i kungar och då pratade jag med någon som sade att det var sämsta handen jag kunde få badbeat jackpot med.

 

Kul hand förövrigt. Flopp K 8 X regnbåge, bettar pot och blir synad. Turn 8, all in och syn. River K och end of story.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag är fortfarande frustrerad efter den här situationen för några dagar sedan. Min A7 offsuite mötte QQ på 0.25/0.50. Han återhöjde mig rätt kraftigt före floppen som gav 99A (spader-nian och spader-esset). Jag bettade endast 4 dollar. Då stekte han ett tag och gick sedan all in med 35 dollar. Med tanke på mitt ess och hans stora prereraise så satte jag honom på QQ-KK och synade. Visst hade han QQ men turn gav ett spader och river ännu ett så att den jäveln tog hem den med spaderdamen :evil:. Sedan rök resten av rullen via tilt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag är fortfarande frustrerad efter den här situationen för några dagar sedan. Min A7 offsuite mötte QQ på 0.25/0.50. Han återhöjde mig rätt kraftigt före floppen som gav 99A (spader-nian och spader-esset). Jag bettade endast 4 dollar. Då stekte han ett tag och gick sedan all in med 35 dollar. Med tanke på mitt ess och hans stora prereraise så satte jag honom på QQ-KK och synade. Visst hade han QQ men turn gav ett spader och river ännu ett så att den jäveln tog hem den med spaderdamen :evil:. Sedan rök resten av rullen via tilt.

 

 

Hahaha... Level eller inte? Försökt analysera, men känns som en coinflipp.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag är fortfarande frustrerad efter den här situationen för några dagar sedan. Min A7 offsuite mötte QQ på 0.25/0.50. Han återhöjde mig rätt kraftigt före floppen som gav 99A (spader-nian och spader-esset). Jag bettade endast 4 dollar. Då stekte han ett tag och gick sedan all in med 35 dollar. Med tanke på mitt ess och hans stora prereraise så satte jag honom på QQ-KK och synade. Visst hade han QQ men turn gav ett spader och river ännu ett så att den jäveln tog hem den med spaderdamen :evil:. Sedan rök resten av rullen via tilt.

 

Om du satte honom QQ-KK. Varför foldade du inte pre? Eller var det något du kom på, på turn?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har aldrig hört talas om en sida där man får badbeat cash om man förlorar med en kåk, men det finns kanske. Normala är väl minst ett fyrtal.

 

Bad beat jackpott finns på de flesta sidorna. Den utlöses när man förlorar med fyrtal i knektar eller bättre och utbetalningen sker enligt följande :50% till den som förlorar handen, 25% till den som vinner handen, 25 % till alla som sitter vid bordet ( får inte sit out). Ska nämnas att strukturen ofta ser ut så här men kan variera lite från sida till sida.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...