MacDaddy Postad 30 Januari , 2010 Rapport Share Postad 30 Januari , 2010 Är rea på sunday million ticket som nu kostar 10 000 poäng i shoppen. Har själv inte så många poäng så köper gärna en biljett. Köpes för 140$ om någon tycker det låter intressant. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 30 Januari , 2010 Rapport Share Postad 30 Januari , 2010 10k poäng har normalt ett värde på $160 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MacDaddy Postad 30 Januari , 2010 Författare Rapport Share Postad 30 Januari , 2010 10k poäng har normalt ett värde på $160 Beror nog på vilken nivå man är på men är man som jag goldstar är värdet på 10k poäng 105$. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MacDaddy Postad 30 Januari , 2010 Författare Rapport Share Postad 30 Januari , 2010 vann en istället så shit the same. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MildaMatilda Postad 31 Januari , 2010 Rapport Share Postad 31 Januari , 2010 Kanske man skulle köpa. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MacDaddy Postad 13 Februari , 2010 Författare Rapport Share Postad 13 Februari , 2010 Någon som säljer sin sunday million biljett här? PRisförslag? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mr-flow Postad 13 Februari , 2010 Rapport Share Postad 13 Februari , 2010 jag kan också köpa. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MacDaddy Postad 18 Februari , 2010 Författare Rapport Share Postad 18 Februari , 2010 Fortfarande intresserad. 200$ ger jag för en. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Soni Postad 18 Februari , 2010 Rapport Share Postad 18 Februari , 2010 Fortfarande intresserad. 200$ ger jag för en. Va? Saftigt:-P Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MacDaddy Postad 25 Februari , 2010 Författare Rapport Share Postad 25 Februari , 2010 bump Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pjharvey Postad 25 Februari , 2010 Rapport Share Postad 25 Februari , 2010 215 $T kan man sälja för 208dollar på http://www.pokernews.com/pokerstars/exchange.htm. Varför skulle man sälja för 200 dollar till dig? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Akumila Postad 25 Februari , 2010 Rapport Share Postad 25 Februari , 2010 Man kan väl inte ens sälja turneringsbiljetter Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MrShark Postad 25 Februari , 2010 Rapport Share Postad 25 Februari , 2010 Man kan väl inte ens sälja turneringsbiljetter Skillnad på $T och turrebiljetter... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Akumila Postad 25 Februari , 2010 Rapport Share Postad 25 Februari , 2010 Skillnad på $T och turrebiljetter... Jag vet. Vad har det med saken att göra? Han försöker ju köpa turneringsbiljetter Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fraallan Postad 26 Februari , 2010 Rapport Share Postad 26 Februari , 2010 Jag vet. Vad har det med saken att göra? Han försöker ju köpa turneringsbiljetter Fortfarande samma sak.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rette Postad 26 Februari , 2010 Rapport Share Postad 26 Februari , 2010 jag köper också, halva pris Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Akumila Postad 27 Februari , 2010 Rapport Share Postad 27 Februari , 2010 Fortfarande samma sak.. Vad menar du? Turneringsbiljetter, som är de som gick att köpa i shoppen, som OP vill köpa, går inte att sälja. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fritte_n Postad 27 Februari , 2010 Rapport Share Postad 27 Februari , 2010 jag köper också, halva pris om du vill köpa tournament dollar för halva värdet är du nog ute och reser. Ingen som lär sälja till dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts