Hox Postad 22 Januari , 2010 Rapport Share Postad 22 Januari , 2010 Så folk spelar optimal poker så länge de ser att du foldar x % över 124 händer men när de inte längre får dessa stats genomgår de en förändring från GTO till mongoloider. Har jag förstått dig rätt då? Ingen kan någonsin förstå Dr Roland rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LykkaSiGya Postad 22 Januari , 2010 Rapport Share Postad 22 Januari , 2010 Ingen kan någonsin förstå Dr Roland rätt. Det viktigaste är att vi aldrig slutar att försöka förstå ty först då är vi är förlorade. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sTARVIN89 Postad 22 Januari , 2010 Rapport Share Postad 22 Januari , 2010 NL200 rushpoker atm, inte lika bra action ännu kanske kommer. Hur långt har dem tänkt att stiga? Lär ju inte bli mkt action på NL1k. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Plajer Postad 22 Januari , 2010 Rapport Share Postad 22 Januari , 2010 tror dom kommer gå upp till NLH 400 kanske lite högre om det kommer i hu form:-D måste väll vara något minimum antal spelare? för att det ska gå att köra? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ugrath Postad 23 Januari , 2010 Rapport Share Postad 23 Januari , 2010 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Joeduck Postad 23 Januari , 2010 Rapport Share Postad 23 Januari , 2010 A-hög är fiskens favorithand lika mycket som fiskarens. Proffs synar ner med J-hög. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Petterolium Postad 23 Januari , 2010 Rapport Share Postad 23 Januari , 2010 grym idé, men tycker man borde ha fått en möjlighet att se vad som kommer när man foldar, sjukt störigt att inte veta om man gjorde en bra fold Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lisa87 Postad 23 Januari , 2010 Rapport Share Postad 23 Januari , 2010 Tycker att NL50-rush är mest grindat atm Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
The Grand Bark Postad 23 Januari , 2010 Författare Rapport Share Postad 23 Januari , 2010 Man måste älska shortiesarna som smäller in med nästan vad som helst. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
The Grand Bark Postad 23 Januari , 2010 Författare Rapport Share Postad 23 Januari , 2010 grym idé, men tycker man borde ha fått en möjlighet att se vad som kommer när man foldar, sjukt störigt att inte veta om man gjorde en bra fold Tryck på sittut-knappen och se klart handen eller kolla i replayern. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
swahnroger Postad 23 Januari , 2010 Rapport Share Postad 23 Januari , 2010 NL200 rushpoker atm, inte lika bra action ännu kanske kommer. Hur långt har dem tänkt att stiga? Lär ju inte bli mkt action på NL1k. durrrr fyller väl ett dussin bord på egen hand. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sTARVIN89 Postad 23 Januari , 2010 Rapport Share Postad 23 Januari , 2010 maxlimit på 4 bord tyvärr , om dem inte ändrar det också då kan det bli riktigt intressant . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hampulito Postad 23 Januari , 2010 Rapport Share Postad 23 Januari , 2010 maxlimit på 4 bord tyvärr , om dem inte ändrar det också då kan det bli riktigt intressant . det stämmer inte 4 max per pool. jag testade att köra 8 men det blev fan för mycket 6 var på gränsen tror inte man tjänar så många händer på att spela mer än 6 för man själv blir bara långsammare på att quickfolda osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Slaktavfall Postad 23 Januari , 2010 Rapport Share Postad 23 Januari , 2010 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tototorsten Postad 23 Januari , 2010 Rapport Share Postad 23 Januari , 2010 Efter att testat rusch så tror jag att det kommer bli jättepopulärt!!!! Ps kan bero på att jag hade en RUSH när jag provade Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
peekka Postad 23 Januari , 2010 Rapport Share Postad 23 Januari , 2010 Riktigt kul med Rush poker, hoppas fler siter tar efter detta! Dock tycker jag att man blir sjukt yr efter typ 30 min av alla gubbar som flyger runt överallt:shock: . Ngn som vet om det går att ändra på i inställningarna? så att dom "ploppar upp" istället för att "flyga runt".. Mvh Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Drunken_Penguin Postad 23 Januari , 2010 Rapport Share Postad 23 Januari , 2010 Riktigt kul med Rush poker, hoppas fler siter tar efter detta! Dock tycker jag att man blir sjukt yr efter typ 30 min av alla gubbar som flyger runt överallt:shock: . Ngn som vet om det går att ändra på i inställningarna? så att dom "ploppar upp" istället för att "flyga runt".. Mvh http://pokerforum.nu/forum/1422319-post117.html Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 23 Januari , 2010 Rapport Share Postad 23 Januari , 2010 tror ni detta kommer slå igenom på högre nivåer också? var ju inte överdrivet många som lirade nl200, kan berott på klient-inställningar, men tror ni det kommer bli poppis på nl400-nl5k? tappar ju charmen lite om man måste vänta på nya bord för länge, ungefär hur stor pool behövs för flyt? hur många procent får man på ftp som reg med bästa dealsen? hur många får man om man tittar in och får in säg 10k händer? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
peekka Postad 23 Januari , 2010 Rapport Share Postad 23 Januari , 2010 http://pokerforum.nu/forum/1422319-post117.html Tackar!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
brahand Postad 23 Januari , 2010 Rapport Share Postad 23 Januari , 2010 "Rush poker is like crack for the poker player" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ugrath Postad 23 Januari , 2010 Rapport Share Postad 23 Januari , 2010 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
plush Postad 23 Januari , 2010 Rapport Share Postad 23 Januari , 2010 Tveksamt, spelararna på NL10 håller ganska hög nivå, NL50+ grinders ungefär. Blir väl en förskjutning därefter. NL25 = NL100+ grinders ... NL200 = NL1000+ grinders. Märkte för övrigt att det är 7% rake på full tilt? Hur i helvete kan dom ta det? Detta gäller för NL100: # of Players Rake Per $ in Pot Max Rake 9 $0.05 $1.00 $3.00 Dvs helt standard 5%. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ugrath Postad 23 Januari , 2010 Rapport Share Postad 23 Januari , 2010 På NL10 0.02 rake på 0.28 pot, dvs 7.1%. Illa nog att de tar cent inkrement. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Weedobooty Postad 23 Januari , 2010 Rapport Share Postad 23 Januari , 2010 Riktigt kul med Rush poker, hoppas fler siter tar efter detta! Dock tycker jag att man blir sjukt yr efter typ 30 min av alla gubbar som flyger runt överallt:shock: . Ngn som vet om det går att ändra på i inställningarna? så att dom "ploppar upp" istället för att "flyga runt".. Mvh Ändra från slide till fade. Det hjälper. Jag blev också åksjuk, så jag fick blunda när svischet kom. När man blir åksjuk av att spela onlinepoker är det illa ställt... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mohican Postad 23 Januari , 2010 Rapport Share Postad 23 Januari , 2010 grym idé, men tycker man borde ha fått en möjlighet att se vad som kommer när man foldar, sjukt störigt att inte veta om man gjorde en bra fold Spelar ingen roll vad som skulle ha varit det "rätta" spelet. Har du foldat så har du foldat och borde inte tänka på den handen mer. Det är DU som ska veta att du spelat rätt, inte vänta på facit. Det är ju nästan bättre att man inte får reda på att man hade träffat kåken med sina J5o. Annars håller jag med dej, det är en GRYM idé. Århundradets uppfinning inom pokern alltså. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts