plush Postad 21 Januari , 2010 Rapport Share Postad 21 Januari , 2010 Nä, men när man får in tre gånger fler händer per timme så... Så fisken gular tre ggr så fort, och hajen tjänar pengar tre ggr så fort. Jag ser fortfarande inte problemet riktigt... dessutom tror jag de flesta fiskar tycker detta är superkul. I know I do Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jinti91 Postad 21 Januari , 2010 Rapport Share Postad 21 Januari , 2010 Måste hålla med om att det är riktigt roligt med rush..Plussade 3BI men efter några mer händer och en tilt efter några river kort och en dålig spel från min sida där man gick all-in med JJ fick triss och Fi visar triss i K var man gulad.. Men men that's poker folks.. Bankrollmanagement? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Krossk Postad 21 Januari , 2010 Rapport Share Postad 21 Januari , 2010 Bankrollmanagement? Detta fanns inte riktigt då.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Joeduck Postad 22 Januari , 2010 Rapport Share Postad 22 Januari , 2010 fuck vad svårt det var att avvänja skallen från rush mindset till vanlig hederlig readbaserad grind. riktigt kul format, drar verkligen igång belöningssystemet i skallen. Intressant. Hur känns det då? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ignatius Postad 22 Januari , 2010 Rapport Share Postad 22 Januari , 2010 Så jävla bra. Men kan vara riggat: min allinEV ligger runt minus 5BI på en session Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sexyterran Postad 22 Januari , 2010 Rapport Share Postad 22 Januari , 2010 rush e helt ok Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tamtaram Postad 22 Januari , 2010 Rapport Share Postad 22 Januari , 2010 Så fisken gular tre ggr så fort, och hajen tjänar pengar tre ggr så fort. Jag ser fortfarande inte problemet riktigt... dessutom tror jag de flesta fiskar tycker detta är superkul. I know I do vem har sagt att det är ett problem................................... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Therookie Postad 22 Januari , 2010 Rapport Share Postad 22 Januari , 2010 Gillar rushen måste jag säga, även fast jag hade en dålig dag i går , losa 2inköp med AA vs KK,88 plus ett med KKvs88 , lyckades ändå plussa så det kommer att bli mer timmar på rushborden.Funderade också om det var den omtalade isildur1 som lirade rush 025?! Någon som vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DrRoland Postad 22 Januari , 2010 Rapport Share Postad 22 Januari , 2010 värdelös cover up. när ska dina konspirationsteorier ta slut? edit: plus det faktum att man konstant byter bord gör ju att även om en HUD skulle tas fram så blir det ingen superduperexploitverkstad. rush poker är ett steg i rätt riktning imo. sure det kapar edge men ju mindre uppenbart det är för fisken att han förlorar, ju oftare kommer han tillbaka för mer stock. Vad jag kan se så är varenda hand tillgänglig, så det lär knappast dröja länge innan pokertracker nissarna är ikapp... För tillfället är det dock rätt intressant att se hur otroligt jävla dåliga folk verkligen är på poker när de tvingas spela utan hjälpmedel:) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
thefman Postad 22 Januari , 2010 Rapport Share Postad 22 Januari , 2010 Intressant. Hur känns det då? spelet känns roligare och gör att man gärna sitter längre vid varje tillfälle. har du aldrig spelat datorspel? isåfall: har du aldrig funderat över varför man fastnar i timmavis? att lyckas med en uppgift i ett spel (tex frag i CS) sätter igång belöningssignaler i hjärnan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
thefman Postad 22 Januari , 2010 Rapport Share Postad 22 Januari , 2010 Vad jag kan se så är varenda hand tillgänglig, så det lär knappast dröja länge innan pokertracker nissarna är ikapp... För tillfället är det dock rätt intressant att se hur otroligt jävla dåliga folk verkligen är på poker när de tvingas spela utan hjälpmedel:) tillgänglig för varje enskild spelare eller har jag missat något? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
killerwolf Postad 22 Januari , 2010 Rapport Share Postad 22 Januari , 2010 'ölögg Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LykkaSiGya Postad 22 Januari , 2010 Rapport Share Postad 22 Januari , 2010 För tillfället är det dock rätt intressant att se hur otroligt jävla dåliga folk verkligen är på poker när de tvingas spela utan hjälpmedel:) Ge gärna några exempel Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DrRoland Postad 22 Januari , 2010 Rapport Share Postad 22 Januari , 2010 tillgänglig för varje enskild spelare eller har jag missat något? Alla händer man själv fått kort tilldelade i naturligtvis. Men sitter man på 4 rushbord och det är som tex i morse, ca 100spelare där totalt så lär det ju bli samma pokerace HUD skitpoker som förut väldigt snabbt, fast ännu värre pga det snabbare speltempot... Ge gärna några exempel När det gäller c-bet och fold till c-bet så tar tex folk felaktiga beslut hela tiden utan pokertracker eller holdemmanagers stats. Annars skulle man lite förenklat kunna säga att det mesta folk sysslar med vid borden sällan är helt lyckat. Tvingas man tänka själv så är det sas kört direkt:) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
thefman Postad 22 Januari , 2010 Rapport Share Postad 22 Januari , 2010 Alla händer man själv fått kort tilldelade i naturligtvis. Men sitter man på 4 rushbord och det är som tex i morse, ca 100spelare där totalt så lär det ju bli samma pokerace HUD skitpoker som förut väldigt snabbt, fast ännu värre pga det snabbare speltempot... fast en stor skillnad nu är att man behöver spela sig till en databas. folk kommer garanterat få HUDen att arbeta tillräckligt snabbt till slut men det blir ju långt ifrån lika effektivt som förr. och skit samma om grinders nu utnyttjar en HUD. det stora problemet som nu har lösts är bumhunting och bordsplaceringar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DrRoland Postad 22 Januari , 2010 Rapport Share Postad 22 Januari , 2010 fast en stor skillnad nu är att man behöver spela sig till en databas. folk kommer garanterat få HUDen att arbeta tillräckligt snabbt till slut men det blir ju långt ifrån lika effektivt som förr. och skit samma om grinders nu utnyttjar en HUD. det stora problemet som nu har lösts är bumhunting och bordsplaceringar. Har ju ingen större betydelse. Får du in 1500händer/timme så lär pokertracker nissen tyvärr få ännu bättre hjälp av programmen än tidigare. Nej, det är inte skitsamma. Bumhunting är ett väldigt litet problem jämfört med pokerace-HUD som har förstört spelen totalt de senaste åren. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dimension5 Postad 22 Januari , 2010 Rapport Share Postad 22 Januari , 2010 Testade att lira 60 min ett 9-manna bord och fick in 359 händer.Action! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
thefman Postad 22 Januari , 2010 Rapport Share Postad 22 Januari , 2010 Har ju ingen större betydelse. Får du in 1500händer/timme så lär pokertracker nissen tyvärr få ännu bättre hjälp av programmen än tidigare.Nej, det är inte skitsamma. Bumhunting är ett väldigt litet problem jämfört med pokerace-HUD som har förstört spelen totalt de senaste åren. 1500 händer i timmen genom spel är inte lika värdefullt som att kunna köpa miljontals givar från en dataminare. det här bromsar ju alla databaser avsevärt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
honest99 Postad 22 Januari , 2010 Rapport Share Postad 22 Januari , 2010 Jag ändrar (förbättrar hoppas jag) mitt spel hela tiden lite långsamt. Har svårt att tro att någon spelar likadant nu som för "miljontals" givar sedan. Skulle tro att de flesta ser aningen fiskigare ut i en databas än vad de egentligen är. Vad jag menar är bara att det kan vara farlligt att lita på gammal information. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lisa87 Postad 22 Januari , 2010 Rapport Share Postad 22 Januari , 2010 Testade att lira 60 min ett 9-manna bord och fick in 359 händer.Action! Själv får jag in 1500-2000 händer/h (på 4 bord) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mickel Postad 22 Januari , 2010 Rapport Share Postad 22 Januari , 2010 Själv får jag in 1500-2000 händer/h (på 4 bord) Testade men insåg att mitt huvud inte klarar så många när jag foldade QQ pre och det var foldat fram till mej. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
thefman Postad 22 Januari , 2010 Rapport Share Postad 22 Januari , 2010 "I also learned from a friend that Rush poker is not a new idea. It was conceived in Europe over 3 years ago. It was originally intended for the Entraction network, but never saw the light of day for various reasons. " intressant http://blogs.cardrunners.com/Zimba/the-rush-to-judgment Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LykkaSiGya Postad 22 Januari , 2010 Rapport Share Postad 22 Januari , 2010 När det gäller c-bet och fold till c-bet så tar tex folk felaktiga beslut hela tiden utan pokertracker eller holdemmanagers stats. Så folk spelar optimal poker så länge de ser att du foldar x % över 124 händer men när de inte längre får dessa stats genomgår de en förändring från GTO till mongoloider. Har jag förstått dig rätt då? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DrRoland Postad 22 Januari , 2010 Rapport Share Postad 22 Januari , 2010 Så folk spelar optimal poker så länge de ser att du foldar x % över 124 händer men när de inte längre får dessa stats genomgår de en förändring från GTO till mongoloider. Har jag förstått dig rätt då? LOL Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LykkaSiGya Postad 22 Januari , 2010 Rapport Share Postad 22 Januari , 2010 LOL Så det du säger är? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts