diazo Postad 23 December , 2009 Rapport Share Postad 23 December , 2009 Tjena, tänkte kolla om det finns någon eller några trevlig(a) kille/tjej(er) i Lund/Malmö området som har lust att grinda ihop lite då och då? Går gärna ut och sänker några kalla efter. Ålder spelar väl ingen större roll antar jag, men 18+ hade ju varit trevligt om de ska drickas öl efter. Själv är jag 23 år gammal bor i Lund 100m från stationen i en 2a med goda ytor för att akomendera ett fåtal grinders då och då. Kan också tänka mig att åka hem till någon då och då med förutsättningen att det är relativt nära, dvs nära helsingborg C eller Malmö C. Kan väll kasta in lite snabb info om mig själv så eventuella intresserade kan få en bild: 23årig social grabb som uppskattar 60-80-tals musik i stil med Bob Dylan, the doors, ted gärdestad pixies osv. eller nyare musik t.ex. Mew, shout out louds. Hade inte kunnat hitta orken till en grindsession om de ska spelas RnB eller liknande. Har inget emot att kasta på en film under sessioner då jag är en stor filmälskare och sitter väll runt 4-10 timmar när jag väl sätter mig för att mata av lite händer. Spelar 2/4-2/5 SvS med små skott på 5/10-10/20 då och då och PLO 0.5/1-2/4$ på ftp när jag är utråkad. Händer även ofta att det dricks öl under sittningarna. Så då söker jag såklart någon som delar liknande tankar angående poker, musik och alkohol som mig, dvs någon som är relativt lugn och inte stressar upp sig/oss över förlorade potter eller downswings, skrika rövhål åt någon som suger ut är såklart fritt fram Dessutom föredrar att spela förmiddagar och avsluta passen runt 9-12tiden på kvällen. Varför vill jag då spela ihop med någon? Ja, många av mina gamla pokerkompisar har lagt av, pluggar/jobbar/har inte kontakten med längre. har suttit och kört på ett tag nu och det börjar bli så asocialt att man vill ta livet av sig. Tycker därför att det hade varit ruskigt trevligt att träffa en likasinnad att tugga av några händer en dag eller 2 i veckan. Sen är det såklart alltid bra att spela ihop med någon och kasta idéer mellan sig och utveckla sitt spel lite. Så, är någon intresserad så är det bara att höra av sig så kan vi ses på stan för en öl och prata igenom det. Ps: Om någon är intresserad av att bara åka in till CC Malmö lite då och då för cashgames/turneringar är jag också intresserad. Allt för att få vara lite social på "jobbet". Mvh, Victor. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gnak Postad 23 December , 2009 Rapport Share Postad 23 December , 2009 Hej Victor! Jag är intresserad! Flyttade ner till Lund ifrån Göteborg nu i höst för ekonomistudier. spelar 20-50 $ sng's och har letat efter en grindkompis i Lund länge nu, blir lätt tråkigt annars! /mvh Gorby Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 24 December , 2009 Rapport Share Postad 24 December , 2009 Kan bli en grindstuga hos mig i malmö ganska frekvent i framtiden =) pm för msn osv Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KallOödmjukDiva Postad 24 December , 2009 Rapport Share Postad 24 December , 2009 Avsluta passen runt 9-12 tiden, ingen seriös grinder sas. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DrClemetnz Postad 24 December , 2009 Rapport Share Postad 24 December , 2009 Avsluta passen runt 9-12 tiden, ingen seriös grinder sas. Kallas spela poker på slaskbubs vis och se det som ett vanligt jobb. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fiddski Postad 24 December , 2009 Rapport Share Postad 24 December , 2009 låter som en kanon ide! få ta och styra upp något sen efter nyår Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snygglenn Postad 24 December , 2009 Rapport Share Postad 24 December , 2009 låter som en kanon ide! få ta och styra upp något sen efter nyår ++ Jag och dandelion pratade om att ha stuga efter nyår och vi lirar 2,5/5 båda två också så kan ju styra upp något? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
the_matsson Postad 24 December , 2009 Rapport Share Postad 24 December , 2009 Vore jäkligt kul! Bor precis som du, diazo, 100 m från centralen i Lund. Spelar dock lite lägre, 0.5/1 och 1/2 på SvS, men med ambitioner att klättra upp såklart. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
speltorsk_LOL Postad 24 December , 2009 Rapport Share Postad 24 December , 2009 Jag är på grindstugor i malmötrakten efter nyår. Flyttar till Köpenhamn i början av januari men kommer hänga en del i malmö! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 24 December , 2009 Rapport Share Postad 24 December , 2009 Obv spikar vi en utekväll i Lund, lär Känna varann och tar det därifrån Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
speltorsk_LOL Postad 24 December , 2009 Rapport Share Postad 24 December , 2009 Obv spikar vi en utekväll i Lund, lär Känna varann och tar det därifrån Får jag hänga med? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 24 December , 2009 Rapport Share Postad 24 December , 2009 Får jag hänga med? Ofc, vi ska ut på skattjakt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Akumila Postad 24 December , 2009 Rapport Share Postad 24 December , 2009 Bor i Malmö och kan nog vara intresserad av nån grindstuga då och då Btw, vad står RnB för? Hänger inte med på alla förkortningar (utom btw då ) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 24 December , 2009 Rapport Share Postad 24 December , 2009 Bor i Malmö och kan nog vara intresserad av nån grindstuga då och då Btw, vad står RnB för? hahah tror du levlar digsjälv lite, rhythm and blues står det för =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dandelion169 Postad 24 December , 2009 Rapport Share Postad 24 December , 2009 (redigerade) . Redigerad 16 Oktober , 2015 av dandelion169 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
speltorsk_LOL Postad 24 December , 2009 Rapport Share Postad 24 December , 2009 Ofc, vi ska ut på skattjakt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DrClemetnz Postad 24 December , 2009 Rapport Share Postad 24 December , 2009 Jag kommer, tar med mig DrClementz och SteveButabi också +1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Akumila Postad 24 December , 2009 Rapport Share Postad 24 December , 2009 hahah tror du levlar digsjälv lite, rhythm and blues står det för =) Aha, jo, det känner jag till. Trodde det var något i pokersammanhang då det verkade syfta till grindsessionerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Orrarah Postad 24 December , 2009 Rapport Share Postad 24 December , 2009 För det första: Roflmao på det där med RnB. För det andra är jag öppen för grindstuga, de dagar jag är i stan. Drar till Asien i Januari nångång, men blir det något innan, är jag lätt på! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 24 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 24 December , 2009 Ja men för fan nu har jag druckit julaöl sen jag snacka med starfitter imorrse men för fan alla här blir väl tiltadde av under my umberella elle aella eh?! det behövs schysst meusik för att man ska hitta formen och utekväll i Lund klart som fan vi ska ta några öl innan och spika ihop så de e sköna grabbar man lirar med jag styr upp en förfest med litta töser eller killar för dem som e sugna på de.å får väll säga att jag uppskattar intresset och ursäkta mig för ett fulleinlägng såhär på natten men farfar bjröd på rumsvarm explorer á la fulgrug 50% efter de gick d håt helvete och ölen flöda fritt op nästa julfest radbyte här kkänns rtätt jaja jag kör en edit imorgon de e lungt grabbar bliev de några schystta kalparrar i år? nu korarkar jag en 15årig dalmore och drar mig tillbaksa i soffan inannan jag deckar god jul ohc sov got :=) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
upandcoming Postad 24 December , 2009 Rapport Share Postad 24 December , 2009 i'm in also om det är ok att jag har jay-z som största idol just nu Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ypsil0n Postad 24 December , 2009 Rapport Share Postad 24 December , 2009 Ja men för fan nu har jag druckit julaöl sen jag snacka med starfitter imorrse men för fan alla här blir väl tiltadde av under my umberella elle aella eh?! det behövs schysst meusik för att man ska hitta formen och utekväll i Lund klart som fan vi ska ta några öl innan och spika ihop så de e sköna grabbar man lirar med jag styr upp en förfest med litta töser eller killar för dem som e sugna på de.å får väll säga att jag uppskattar intresset och ursäkta mig för ett fulleinlägng såhär på natten men farfar bjröd på rumsvarm explorer á la fulgrug 50% efter de gick d håt helvete och ölen flöda fritt op nästa julfest radbyte här kkänns rtätt jaja jag kör en edit imorgon de e lungt grabbar bliev de några schystta kalparrar i år? nu korarkar jag en 15årig dalmore och drar mig tillbaksa i soffan inannan jag deckar god jul ohc sov got :=) QFT Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 24 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 24 December , 2009 i'm in also om det är ok att jag har jay-z som största idol just nu aint got 99 problems but that bitch is one? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 25 December , 2009 Rapport Share Postad 25 December , 2009 i'm in also om det är ok att jag har jay-z som största idol just nu GTO i lunds uteliv sas Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
alex1759 Postad 25 December , 2009 Rapport Share Postad 25 December , 2009 Skulle också kunna tänka mig att styra upp nån gemensam grind. Jag bor i Lund och lirar sngs och mtts $100+. Har tidigare spelat på heltid men börjat studera nu nyligen. Lirar dock fortfarande ganska flittigt och hade kunnat va trevigt med lite sällskap. EDIT: Nån grind mitt på dan är inte aktuellt för mig främst pga brist på trafik, bättre på kvällar/nätter. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts