Gå till innehåll

Trevlig person i Lund/Malmö området för gemensamma sittningar


diazo

Recommended Posts

Tjena, tänkte kolla om det finns någon eller några trevlig(a) kille/tjej(er) i Lund/Malmö området som har lust att grinda ihop lite då och då? Går gärna ut och sänker några kalla efter. Ålder spelar väl ingen större roll antar jag, men 18+ hade ju varit trevligt om de ska drickas öl efter.

 

Själv är jag 23 år gammal bor i Lund 100m från stationen i en 2a med goda ytor för att akomendera ett fåtal grinders då och då. Kan också tänka mig att åka hem till någon då och då med förutsättningen att det är relativt nära, dvs nära helsingborg C eller Malmö C.

 

Kan väll kasta in lite snabb info om mig själv så eventuella intresserade kan få en bild: 23årig social grabb som uppskattar 60-80-tals musik i stil med Bob Dylan, the doors, ted gärdestad pixies osv. eller nyare musik t.ex. Mew, shout out louds. Hade inte kunnat hitta orken till en grindsession om de ska spelas RnB eller liknande. Har inget emot att kasta på en film under sessioner då jag är en stor filmälskare och sitter väll runt 4-10 timmar när jag väl sätter mig för att mata av lite händer. Spelar 2/4-2/5 SvS med små skott på 5/10-10/20 då och då och PLO 0.5/1-2/4$ på ftp när jag är utråkad. Händer även ofta att det dricks öl under sittningarna.

 

Så då söker jag såklart någon som delar liknande tankar angående poker, musik och alkohol som mig, dvs någon som är relativt lugn och inte stressar upp sig/oss över förlorade potter eller downswings, skrika rövhål åt någon som suger ut är såklart fritt fram :) Dessutom föredrar att spela förmiddagar och avsluta passen runt 9-12tiden på kvällen.

 

Varför vill jag då spela ihop med någon?

Ja, många av mina gamla pokerkompisar har lagt av, pluggar/jobbar/har inte kontakten med längre. har suttit och kört på ett tag nu och det börjar bli så asocialt att man vill ta livet av sig. Tycker därför att det hade varit ruskigt trevligt att träffa en likasinnad att tugga av några händer en dag eller 2 i veckan. Sen är det såklart alltid bra att spela ihop med någon och kasta idéer mellan sig och utveckla sitt spel lite.

 

Så, är någon intresserad så är det bara att höra av sig så kan vi ses på stan för en öl och prata igenom det.

 

Ps: Om någon är intresserad av att bara åka in till CC Malmö lite då och då för cashgames/turneringar är jag också intresserad. Allt för att få vara lite social på "jobbet".

 

Mvh, Victor.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 123
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Ja men för fan nu har jag druckit julaöl sen jag snacka med starfitter imorrse men för fan alla här blir väl tiltadde av under my umberella elle aella eh?! det behövs schysst meusik för att man ska hitta formen och utekväll i Lund klart som fan vi ska ta några öl innan och spika ihop så de e sköna grabbar man lirar med jag styr upp en förfest med litta töser eller killar för dem som e sugna på de.å får väll säga att jag uppskattar intresset och ursäkta mig för ett fulleinlägng såhär på natten men farfar bjröd på rumsvarm explorer á la fulgrug 50% efter de gick d håt helvete och ölen flöda fritt op nästa julfest

 

radbyte här kkänns rtätt jaja jag kör en edit imorgon de e lungt grabbar bliev de några schystta kalparrar i år? nu korarkar jag en 15årig dalmore och drar mig tillbaksa i soffan inannan jag deckar god jul ohc sov got :=)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja men för fan nu har jag druckit julaöl sen jag snacka med starfitter imorrse men för fan alla här blir väl tiltadde av under my umberella elle aella eh?! det behövs schysst meusik för att man ska hitta formen och utekväll i Lund klart som fan vi ska ta några öl innan och spika ihop så de e sköna grabbar man lirar med jag styr upp en förfest med litta töser eller killar för dem som e sugna på de.å får väll säga att jag uppskattar intresset och ursäkta mig för ett fulleinlägng såhär på natten men farfar bjröd på rumsvarm explorer á la fulgrug 50% efter de gick d håt helvete och ölen flöda fritt op nästa julfest

 

radbyte här kkänns rtätt jaja jag kör en edit imorgon de e lungt grabbar bliev de några schystta kalparrar i år? nu korarkar jag en 15årig dalmore och drar mig tillbaksa i soffan inannan jag deckar god jul ohc sov got :=)

 

QFT ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skulle också kunna tänka mig att styra upp nån gemensam grind.

Jag bor i Lund och lirar sngs och mtts $100+.

Har tidigare spelat på heltid men börjat studera nu nyligen.

Lirar dock fortfarande ganska flittigt och hade kunnat va trevigt med lite sällskap.

 

EDIT: Nån grind mitt på dan är inte aktuellt för mig främst pga brist på trafik, bättre på kvällar/nätter.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...