Gå till innehåll

Trevlig person i Lund/Malmö området för gemensamma sittningar


diazo

Recommended Posts

förtydligande: dagar hos mig är á la carte då gf jobbar tills 9 efter det förflyttar jag mig gärna men är gärna hemma i tid för makin' love toy ypu is easy cuz you're beautiful eller ja vaf an inte för att de händer allt för ofta men man tar chansen när man får den. jösses vad jag kommer få renskriva imorgn

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 123
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

fan vilket intresse de fanns då :)

 

jag pluggar i malmö men man skulle väl kunna säga att jag mer eller mindre på heltid då jag inte lägger så mycket energi på studerna.. mest spelat på svs 2.5/5 och upp till 25/50. blir ofta några tours på söndagar också..

spelar dygnet runt skulle man väl kunna säga då jag har väldigt dålig dygnsrytm.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ang uteliv: Lund som student eller med det legendariska studentlegget är ju helt klart överlägset, inget bråk 50kr inträde och öl för en 20a, slaskblackjack för den som e söen men de finns de väll överallt. Är ingen direkt explorer när det gäller malmö men debaser brukar ha bra band KB har väll börjat gå in på 90talet vilket känns so so, lund har ju en del schyssta barer t.ex. Viggos Ariman och botulfsbaren som brukar ha rätt schysst stämning och musik. Ingen aning på barerna i malmö förutom att den här havanna club är jordens rövhål.

 

Imo bar > klubb för övrigt om man ska kunna prata om något vilket är planen? :D

 

Vote för hard-rock café i köpenhamn imo!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Går de inte muta sej in på nationer om man e lite slö som mej och inte kom in på den jiddish-kurs steg ett som ja sökte in till och då inte har studentleg?

 

Tror d e rätt svårt. Har aldrig hört om nån som lyckats med d iaf.

Inte allt för insatt med skulle tro att det är troligare isf att du kan göra en sen anmälan till någon kurs med ledig platser kvar och få studentleg på så sätt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Går de inte muta sej in på nationer om man e lite slö som mej och inte kom in på den jiddish-kurs steg ett som ja sökte in till och då inte har studentleg?

 

Är väll inte svårt att planka in på samma leg som ngn annan. så har vi gjort rätt många gånger när polare hälsat på. Går nog att lösa lite på ngt korrupt sätt =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan fixa in folk på Smålands nation (lololol?) men ja va fan, ska vi sitta och snacka igenom något är det ju bara hallands och pubdelen som gäller, palla hålla möte på dansgolvet :D För övrigt spelar pete dorethy på KB i malmö den 10e ;) ja ska dit iaf

 

Nation hade varit sick, då hade nog tillochmed jag och stjärnfittan varit bland de rikare där :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...