Gå till innehåll

Highstakes railtråd - läs inlägg 1 innan ni postar


Drunken_Penguin

Recommended Posts

Ärju bara ett snitt uträknat på de spelarna som har bäst bb100 i alla sittar, du är väl inte dum nog och tro att dom skrivit en mall som dom går efter?

 

 

Plz ickash vet att du är sne0ga men komigen nu =)

 

MM, jag trodde ju faktiskt att pokertable ratings hade skrivit en GTO-mall för 100-tals bb djupt..... lugna dig nu bananpojke du gular snart ändå

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

varför quittar isi ibland borden i typ 2 min o kommer tillbaka? han säger ju givetvis alltid att han kommer tebaks.. byter han comp? Springer över till martonas? Martonas tar över? Han borstar tänderna? Rebooten har jag svårt att tro då en monstercomp kostar en preflopraise.. han slår inte mig direkt som killen med monsterhud heller som kraschar :>

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

varför quittar isi ibland borden i typ 2 min o kommer tillbaka? han säger ju givetvis alltid att han kommer tebaks.. byter han comp? Springer över till martonas? Martonas tar över? Han borstar tänderna? Rebooten har jag svårt att tro då en monstercomp kostar en preflopraise.. han slår inte mig direkt som killen med monsterhud heller som kraschar :>

 

Ja för att behöva ta 2 minuter någon enstaka gång under en 24 timmars session är ju helt sjukt antagligen byter han plats med någon annan:roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...