Gå till innehåll

Highstakes railtråd - läs inlägg 1 innan ni postar


Drunken_Penguin

Recommended Posts

Verkar ju helt klart som Isildur/Blom är överlägset bäst i världen på att skotta framgångsrikt. Dock aldeles för stor speltorsk för att kunna etablera sig och stanna kvar på de högsta nivåerna en längre tid obv....

 

Va? Du tror inte tex PA skulle kunna vara bra på att skotta om han var gul och ville?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Va? Du tror inte tex PA skulle kunna vara bra på att skotta om han var gul och ville?

 

Har inte sagt något om att inte tex PA skulle kunna skotta framgångsrikt. Det jag pratar om är att skotta upp rullar så fort och framgångsrikt som Blom/Isildur gör gång på gång.

 

För det första tror jag typ ingen spelare är villig att skotta i den takt Isildur/Blom gör. För det andra finns det ingen som lyckats bygga upp rullarna så fort som Blom/Isildur. För det tredje, så är jag mycket tveksam till att tex PA skulle lyckas skotta så framgångsrikt och bygga så snabbt som Blom/Isildur.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har inte sagt något om att inte tex PA skulle kunna skotta framgångsrikt. Det jag pratar om är att skotta upp rullar så fort och framgångsrikt som Blom/Isildur gör gång på gång.

 

Vad vet vi om varians?

 

För det första tror jag typ ingen spelare är villig att skotta i den takt Isildur/Blom gör.

 

Är att inte vilja göra något samma sak som att inte vara bra på något?

 

För det andra finns det ingen som lyckats bygga upp rullarna så fort som Blom.

 

Vad vet vi om varians?

 

För det tredje, så är jag mycket tveksam till att tex PA skulle lyckas skotta så framgångsrikt och bygga så snabbt som Blom/Isildur.

 

Vad vet vi om varians?

.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad vet vi om varians?

 

Tillräckligt mycket för att vara tokless på att höra om det som förklaring till allt.

 

Ser man en film och tycker att Charles Bronson är jävligt cool när han sätter en kula i pannen på skurken får man väl tycka det, utan att någon ska sitta bredvid och hela tiden tala om att det bara är på låtsas?

 

Challe Bronson är stencool och Isildur1 är bäst i världen på att skotta.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

.

 

Svårt prata varians när man skottar? Man skottar ju ofta inte över flera 100k händer. Men det faktum att Blom/Isildur gjort 3-4 väldigt lyckade monster skott pekar väll knappast bara på tur. Klart han behöver mycket tur för att lyckas skotta upp pengarna på det sätt han gör. Men med tanke på att han gjort det så många gånger framgångrikt, så tycker jag resultatet får prata för sig. Ingen har skottat mer effektivt än Blom/Isildur gång på gång och jag är inte säker på att någon skulle klara det heller....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag orkar inte, fortsätt vara extrema variansfiskar om ni känner för det...

 

Men lol vi pratar ju knappast bäst på poker här utan bäst på att skotta. När du skottar så rör det sig inte om något gigantiskt handsample. Så varför pratat så mycket varians när vi pratar skottning? Springer du dåligt är det klart som fan ingen lyckas skotta, ganska givet....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

lol ja, prata om varians när ,man skottar är jävligt ensidig historia då ingen kan möta varians som skottar :) varför blom är "bäst i världen" på skotta går ju givetvis hand i hand med hans totala brist på respekt för pengar, folk som skottar likt isildur lägger av när han fortsätter... sedan backar han upp det med faktiskt spela bra poker i övrigt, men klart han behöver medriggen med sig annars så tar det ju slut direkt.

 

Är ju samma sak som när han runnade upp till €5m$ på en vecka, ingen annan skulle kunna göra det för de quittar när de dingar 200k, 500k, 1 mega etc.

Isi quittar aldrig, och därefter så får vi se han springa upp till 5 mille, för att dropa 6 mille , för att sedan komma igen...

 

sedan tycker jag folk har glömt av att isi har nog depositat en två ggr nu sen han gulade sist o försökt skotta, sett nån halvsjaskig session där hna dropa 200k o drog osv, skottningar gone bad. Sen måste vi ju komma ihåg att när Blom gular.. så SITEgular han ju bara.....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...