sulla Postad 20 Februari , 2010 Rapport Share Postad 20 Februari , 2010 Hans påsar under ögonen trots sin låga ålder vittnar om åratal av upfuckad dygnsrytm a la pokerpro. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rakebackhero Postad 20 Februari , 2010 Rapport Share Postad 20 Februari , 2010 Hans påsar under ögonen trots sin låga ålder vittnar om åratal av upfuckad dygnsrytm a la pokerpro. så jävla värt det Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
oake12 Postad 22 Februari , 2010 Rapport Share Postad 22 Februari , 2010 Isildur lirar nu enligt highstakesdb... Hur går det? Kan man få lite referat? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohanLj Postad 22 Februari , 2010 Rapport Share Postad 22 Februari , 2010 Isildur lirar nu enligt highstakesdb... Hur går det? Kan man få lite referat? 4 st PLO40k bord verkar det som. Han köper in för 40bbs och är back ca 8.5 inköp = 137k enligt PTR. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snygglenn Postad 22 Februari , 2010 Rapport Share Postad 22 Februari , 2010 4 st PLO40k bord verkar det som.Han köper in för 40bbs och är back ca 8.5 inköp = 137k enligt PTR. Det är cap så vad han köper in för spelar inte så stor roll Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohanLj Postad 22 Februari , 2010 Rapport Share Postad 22 Februari , 2010 Det är cap så vad han köper in för spelar inte så stor roll Missade det. Mindre inköp är ju standard ej-cappat också, men ville ge en indikation på hur det går. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ffredd Postad 23 Februari , 2010 Rapport Share Postad 23 Februari , 2010 blir inge railande idag eftersom blom spelar ept idag? Är hans identited bekräftad? Har ni railbirds så mycket koll att ni t.ex. är säkra på att Isildur inte spelade online medan Blom spelade EPT? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rakebackhero Postad 23 Februari , 2010 Rapport Share Postad 23 Februari , 2010 nu 4 st 200/400$ omaha 16k CAP HU vs OMGClayAiken även ett 200/400$ omaha 16k CAP 6max mot Brian Townsend & Gus Hansen med flera Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rakebackhero Postad 23 Februari , 2010 Rapport Share Postad 23 Februari , 2010 nu 4 st 200/400$ omaha 16k CAP HU vs OMGClayAiken även ett 200/400$ omaha 16k CAP 6max mot Brian Townsend & Gus Hansen med flera En liten rolig detalj Isildur tar sitout på alla HU borden : - OMGClayAiken : ? - Isildur1 : To much limps for me... - OMGClayAiken : Ok no limping? - Isildur1 : k thx. Hah skön han är Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tototorsten Postad 23 Februari , 2010 Rapport Share Postad 23 Februari , 2010 Isildur vinner inte en enda hand !!!! snart gular han igen !!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rakebackhero Postad 23 Februari , 2010 Rapport Share Postad 23 Februari , 2010 Isildur vinner inte en enda hand !!!! snart gular han igen !!!! Ja ser inte bättre ut verkar ha tappat sitt spel totalt.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rakebackhero Postad 23 Februari , 2010 Rapport Share Postad 23 Februari , 2010 Ajaj slutade inte bra för izzy, 300k ner Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Unicum Postad 23 Februari , 2010 Rapport Share Postad 23 Februari , 2010 Va fan vet jag, MEN Isildur och CAP kan väl inte matcha vidare bra. Svårt att skrämmas, liasom.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
oake12 Postad 23 Februari , 2010 Rapport Share Postad 23 Februari , 2010 Varför Omaha??? Fast han inte får så mycket action i texas kanske så skulle det väl vara ganska coolt att bara sitta och vara kungen av texas på fulltilt.... Det skulle jag lätt kunna tänka mig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rakebackhero Postad 23 Februari , 2010 Rapport Share Postad 23 Februari , 2010 Varför Omaha??? Fast han inte får så mycket action i texas kanske så skulle det väl vara ganska coolt att bara sitta och vara kungen av texas på fulltilt.... Det skulle jag lätt kunna tänka mig Kunde verkligen inte hålla med mer, känns verkligen som att omaha,cap,pot limit och allt skit inte går hand i hand med hans spelstil. Texas no limit ska det vara så han kan köra sina fina jävla overbets Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bobbyfischer Postad 23 Februari , 2010 Rapport Share Postad 23 Februari , 2010 Det finns bara en Bobby Fischer. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
swahnroger Postad 23 Februari , 2010 Rapport Share Postad 23 Februari , 2010 En liten rolig detalj Isildur tar sitout på alla HU borden : - OMGClayAiken : ? - Isildur1 : To much limps for me... - OMGClayAiken : Ok no limping? - Isildur1 : k thx. Hah skön han är Patetiskt imo. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
simonlofberg Postad 23 Februari , 2010 Rapport Share Postad 23 Februari , 2010 Patetiskt imo. Väldigt std om det var omaha dom spelade. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
killerwolf Postad 23 Februari , 2010 Rapport Share Postad 23 Februari , 2010 Patetiskt imo. på vilket sätt är det patetiskt mr.hu champ? Han får välja om han vill spela mot någon som limpar mkt knappar eller inte, han säger det bara rakt ut och galfond har då ett val, sluta spela honom eller 3x'a varje knapp. Inget att snacka om, isildur hade bara suttit o kört mot någon annan, men galfond ville spela mot just honom. På samma sätt som om jag sätter mig och ska spela någon hu, och det visar sig att han antingen limpar eller 2,5x'ar... ja då kan jag helt enkelt bara dra eller fråga honom om han inte kan sluta med det om han nu vill fortsätta spela mot just mig. Vill fi anpassa sig efter mig för att han anser sig ha edge mot mig så gör han ju det gladeligen för att fortsätta spela. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sulla Postad 23 Februari , 2010 Rapport Share Postad 23 Februari , 2010 på vilket sätt är det patetiskt mr.hu champ? Han får välja om han vill spela mot någon som limpar mkt knappar eller inte, han säger det bara rakt ut och galfond har då ett val, sluta spela honom eller 3x'a varje knapp. Inget att snacka om, isildur hade bara suttit o kört mot någon annan, men galfond ville spela mot just honom. På samma sätt som om jag sätter mig och ska spela någon hu, och det visar sig att han antingen limpar eller 2,5x'ar... ja då kan jag helt enkelt bara dra eller fråga honom om han inte kan sluta med det om han nu vill fortsätta spela mot just mig. Vill fi anpassa sig efter mig för att han anser sig ha edge mot mig så gör han ju det gladeligen för att fortsätta spela. Själv brukar jag be folk 4betpusha när jag trebettar, ingen har dock riktigt nappat på erbjudandet utan brukar sticka rätt snabbt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
killerwolf Postad 23 Februari , 2010 Rapport Share Postad 23 Februari , 2010 Själv brukar jag be folk 4betpusha när jag trebettar, ingen har dock riktigt nappat på erbjudandet utan brukar sticka rätt snabbt. Om du hade mer i din 3bet range än aa kk qq och ak så kanske.. Eller alternativ 2 att de inte kan hitta nog med edge mot dig för att gottgöra ditt löjliga förslag ... Limpa knappar hu eller 4betpusha 100% är äpplen och päron. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
swahnroger Postad 23 Februari , 2010 Rapport Share Postad 23 Februari , 2010 på vilket sätt är det patetiskt mr.hu champ? Han får välja om han vill spela mot någon som limpar mkt knappar eller inte, han säger det bara rakt ut och galfond har då ett val, sluta spela honom eller 3x'a varje knapp. Folk som anmärker på hur andra spelar mot en är sorgsna figurer. Isildur1 ska endast bekymra sig om sitt eget spel och låta Galfond spela hur fan han vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nice Hand GG Postad 23 Februari , 2010 Rapport Share Postad 23 Februari , 2010 Själv brukar jag be folk 4betpusha när jag trebettar, ingen har dock riktigt nappat på erbjudandet utan brukar sticka rätt snabbt. this Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
swahnroger Postad 23 Februari , 2010 Rapport Share Postad 23 Februari , 2010 Läs dina egna inlägg och försök hitta något positivt i dem.Du letar aktivt saker att reta upp dig på va? Försök få ligga eller något som gör dig gladare, för din egen skull. Du ser ju inte ens vad du "svarar" på i trådar utan kastar ur dig slumpvalda dystra kommentarer på andras inlägg. Isildur1 whinar för mycket, vad ska jag göra åt det tycker du? Och du yrslar ju bara, jag svarar i detalj på korkade inlägg. Om du inte vill bli reamad kläck inte ur dig en massa gorm. För övrigt så fick jag ligga för ett par timmar sedan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tamtaram Postad 24 Februari , 2010 Rapport Share Postad 24 Februari , 2010 Här diskuteras highstakespoker online. Tipsa när det är action, diskutera spelare och händer. Regler för tråden: Då den förra highstakestråden spårade ur ett antal gånger så kommer denna tråden att modereras stenhårt. Följande regelbrott kommer ge autoinfraction, och inläggen kommer raderas. Off topic Personangrepp Språkpolisande Trams Upprepade övertramp kommer resultera i en månads tempban. Highstakes railtråd - läs inlägg 1 innan ni postar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts