Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad
Det som är mera konstigt är hur alla töntar prkar sitta och heja på en snubbe de aldrig nånsin kommer träffa....och som inte ens vill vara deras vän.

LOL.

Precis lika konstigt som att folk håller på Helena Jonsson, Charlotte Kalla eller Zlatan Ibrahimovic...

Postad
Källa? Jag får det till -114

Keren Marie (HU, deep)

Omaha PL

141

$419,981

16:12 (ET)

17:05 (ET)

Point Ridge (HU, deep)

Omaha PL

140

$-722,508

Stony Ridge (HU, deep)

Omaha PL

146

$-25,502

17:06 (ET)

Apple Cider (HU, deep)

Omaha PL

152

$214,485

Ja eftersom han sa att han hade 800k kvar när de bytte bord och nu är dem bytte så gick han av med 1,45M. Så det var mer ett antagande att han minst var upp 650k, om jag inte missat ngt dvs.

Postad
Det som är mera konstigt är hur alla töntar prkar sitta och heja på en snubbe de aldrig nånsin kommer träffa....och som inte ens vill vara deras vän.

LOL.

Det som är ännu mera konstigt är att du bryr dig och måste påpeka det :).

Det som är ännu mer konstigt än det, är att det finns människor som är yrkesfiskare.

Postad
Ja eftersom han sa att han hade 800k kvar när de bytte bord och nu är dem bytte så gick han av med 1,45M. Så det var mer ett antagande att han minst var upp 650k, om jag inte missat ngt dvs.

Brian ljög/fick påfyllning.

Postad
Ser att tuff_fish (samma som killen med utbrotten på partypoker?) sitter på 50/100 och 100/200. Är det någon som har sett honom spela nån gång? Han verkar ju jämt sitta själv.

Har för mig att det är fakenick.

Postad
han själv i sin blogg.

han själv är?, jag som inte läser bloggar.

Antar att det är blom. Vi kan väl göra en insamling av 1500 dollar och köpa 3h av hans inspelade spel ink kommentarer?

vilka är på?

han lär ju inte ha copyright på den ;)

Postad
han själv är?, jag som inte läser bloggar.

Antar att det är blom. Vi kan väl göra en insamling av 1500 dollar och köpa 3h av hans inspelade spel ink kommentarer?

vilka är på?

han lär ju inte ha copyright på den ;)

Junglemans lista