Sorkoas Postad 3 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 3 December , 2009 fy i helvete, ät mat. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gäst Postad 3 December , 2009 Rapport Share Postad 3 December , 2009 fy i helvete, ät mat. gör jag också, men mellanmål sas. edit: eller som frukost, har ibland svårt att få i mig massa "vanlig" mat på morgonen och då är det nice med flytande Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 3 December , 2009 Rapport Share Postad 3 December , 2009 Vidrigt urmy, vidrigt. Nah inga roliga händer ea! HE HE. en ~5k pot när jag öppna ut med 89o får några syn flop QJx alla klöver, jag bet en gubbjävel synar, turn 9, bet gubben synar river K, skjuter 1300 i 1500 kanske han kollar upp mig utan skam med QJ. Syna 3b med 66 mot den enda som kunde spela åp bordet. flop 789 han bet jag syn, turn 4 check check river J han checksynar 800 i 1100 med a9 HE HE Visade sen prov på lite rutin och fyllde på stacken till 2,6kish exakt handen innan jag floppar nötfärg med A9hh mot nån spelgalen asiat och får in allt mot hans jhöga färg hhihi. Blev väl en laxjävel upp så att säga Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 3 December , 2009 Rapport Share Postad 3 December , 2009 mitt tips sourcreampotatisklyftor hamburgare hamburgerdressing gott Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gäst Postad 3 December , 2009 Rapport Share Postad 3 December , 2009 mitt tips sourcreampotatisklyftor hamburgare hamburgerdressing gott drog en big tasty igår med plusmeny och cheddardip. Inte så långt ifrån väl? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 3 December , 2009 Rapport Share Postad 3 December , 2009 jävlar, trodde inte du kunde äta så mycket! väldigt bra val annars, hoppas du tog en chokladmilkshake efter också Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sorkoas Postad 3 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 3 December , 2009 gör jag också, men mellanmål sas. edit: eller som frukost, har ibland svårt att få i mig massa "vanlig" mat på morgonen och då är det nice med flytande Kör hårt på MetaPro jag! Det och någon frukt. Bars från FX är populära i hemmet nu med. jävlar, trodde inte du kunde äta så mycket! väldigt bra val annars, hoppas du tog en chokladmilkshake efter också Så otroligt vidrigt med milkshake. MCFLURRY!!! Går jag fan in och vevar åt mig en av typ varje gång jag passerar en McD. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jkkman Postad 3 December , 2009 Rapport Share Postad 3 December , 2009 mm en flaska aceton, precis vad jag behövde! trodde du var en ströare lol Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
urmy Postad 3 December , 2009 Rapport Share Postad 3 December , 2009 drog en big tasty igår med plusmeny och cheddardip. Inte så långt ifrån väl? Fyfan min nötmeny. WP! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rebonius Postad 3 December , 2009 Rapport Share Postad 3 December , 2009 Nötigt mellanmål är kvarg, äggröra, ett gäng mandlar och kasseinpulver blandat med mjölk. Det håller en mätt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
urmy Postad 3 December , 2009 Rapport Share Postad 3 December , 2009 Nötigt mellanmål är kvarg, äggröra, ett gäng mandlar och kasseinpulver blandat med mjölk. Det håller en mätt smarrigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mr-flow Postad 3 December , 2009 Rapport Share Postad 3 December , 2009 Fil/mjölk/yoghurt och flingor + mackor någon? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sorkoas Postad 3 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 3 December , 2009 Fil/mjölk/yoghurt och flingor + mackor någon? +1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gäst Postad 3 December , 2009 Rapport Share Postad 3 December , 2009 Nötigt mellanmål är kvarg, äggröra, ett gäng mandlar och kasseinpulver blandat med mjölk. Det håller en mätt Kanske man borde testa men minus mandlar obv. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gäst Postad 3 December , 2009 Rapport Share Postad 3 December , 2009 blev en liten kvällssession, skulle vilja spela mer men är löjligt trött. Tar nog en promenad för att se om jag är redo att kriga igen om nån timme Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rebonius Postad 3 December , 2009 Rapport Share Postad 3 December , 2009 Kanske man borde testa men minus mandlar obv. osaltade cashewnötter då? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
urmy Postad 3 December , 2009 Rapport Share Postad 3 December , 2009 Blev drygt en timmes krigande här, 800 nävar och 1,2ke upp. Tankar kring denna? $400.00 USD NL Texas Hold'em - Thursday, December 03, 10:09:17 ET 2009 Table Green Mamba (Real Money) Seat 1 is the button Seat 1: loller111 ( $423.00 USD ) Seat 2: hero ( $483.00 USD ) loller111 posts small blind [$2.00 USD]. hero posts big blind [$4.00 USD]. Dealt to hero [ Ah 7h ] loller111 raises [$10.00 USD] hero raises [$38.00 USD] loller111 calls [$30.00 USD] ** Dealing Flop ** [ As, 8h, Qd ] hero bets [$52.00 USD] loller111 calls [$52.00 USD] ** Dealing Turn ** [ 9d ] hero checks loller111 bets [$100.00 USD] hero raises [$385.00 USD] c/c är nog kanske smartare, AJ+ eller nått känns vettigare att c/r? Jaja, nya potter väntar! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 3 December , 2009 Rapport Share Postad 3 December , 2009 jag hade bara synat pre, c/c flop, och inte slagit om turn när du kommit till den som spelad Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gäst Postad 3 December , 2009 Rapport Share Postad 3 December , 2009 osaltade cashewnötter då? Låter mycket bättre . Håller med emil ang. handen btw. edit: här hade jag missat ett ord såg jag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sorkoas Postad 3 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 3 December , 2009 gillar ej trebet med A7s, men säg att vi har A2s-A5s som kan vara aktuellt att trebetta så hade jag gått för kc flop helt klart. det blir väl där du hänger dig lite först och främst. checkpusha turn som spelat känns kallt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 3 December , 2009 Rapport Share Postad 3 December , 2009 Kom till åttondel i sm, lite surt Rätt dålig fi också som tog konstiga linjer imo, men va inget att göra då vi fick in det AK vs AA pre med lika stackar typ Fick in 57 husngs dock med 600 plus så bara 61 efter mitt mål Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mendieta19 Postad 3 December , 2009 Rapport Share Postad 3 December , 2009 tja bluwwe annars då Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sorkoas Postad 3 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 3 December , 2009 någon som har en defekt 30"-skärm till salu? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 3 December , 2009 Rapport Share Postad 3 December , 2009 tja bluwwe annars då bara bra gl! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
urmy Postad 3 December , 2009 Rapport Share Postad 3 December , 2009 gillar ej trebet med A7s, men säg att vi har A2s-A5s som kan vara aktuellt att trebetta så hade jag gått för kc flop helt klart. det blir väl där du hänger dig lite först och främst. checkpusha turn som spelat känns kallt Jo jag har oftast den rangen, och turn c/r känns lite väl tunt. Iaf, FI var rätt aggro/kass och kändes som att han skulle stacka any pair. Som sagt, emilio drog std linjen annars, och som spelat c/c jag nog också nästan alltid turn. Ville bara vara lite LAG-tuff i dbn. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts