Gå till innehåll

Sorkoas + hangaround - Inge jävla lightweight


Sorkoas

Recommended Posts

  • Svars 1,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Vidrigt urmy, vidrigt.

 

Nah inga roliga händer ea! HE HE. en ~5k pot när jag öppna ut med 89o får några syn flop QJx alla klöver, jag bet en gubbjävel synar, turn 9, bet gubben synar river K, skjuter 1300 i 1500 kanske han kollar upp mig utan skam med QJ.

 

Syna 3b med 66 mot den enda som kunde spela åp bordet. flop 789 han bet jag syn, turn 4 check check river J han checksynar 800 i 1100 med a9 HE HE

 

Visade sen prov på lite rutin och fyllde på stacken till 2,6kish exakt handen innan jag floppar nötfärg med A9hh mot nån spelgalen asiat och får in allt mot hans jhöga färg hhihi.

 

Blev väl en laxjävel upp så att säga

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

gör jag också, men mellanmål sas.

 

edit: eller som frukost, har ibland svårt att få i mig massa "vanlig" mat på morgonen och då är det nice med flytande :)

Kör hårt på MetaPro jag! Det och någon frukt. Bars från FX är populära i hemmet nu med. :-P

 

jävlar, trodde inte du kunde äta så mycket! väldigt bra val annars, hoppas du tog en chokladmilkshake efter också:-)

Så otroligt vidrigt med milkshake. MCFLURRY!!! Går jag fan in och vevar åt mig en av typ varje gång jag passerar en McD.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blev drygt en timmes krigande här, 800 nävar och 1,2ke upp. Tankar kring denna?

 

$400.00 USD NL Texas Hold'em - Thursday, December 03, 10:09:17 ET 2009

Table Green Mamba (Real Money)

Seat 1 is the button

Seat 1: loller111 ( $423.00 USD )

Seat 2: hero ( $483.00 USD )

loller111 posts small blind [$2.00 USD].

hero posts big blind [$4.00 USD].

Dealt to hero [ Ah 7h ]

loller111 raises [$10.00 USD]

hero raises [$38.00 USD]

loller111 calls [$30.00 USD]

** Dealing Flop ** [ As, 8h, Qd ]

hero bets [$52.00 USD]

loller111 calls [$52.00 USD]

** Dealing Turn ** [ 9d ]

hero checks

loller111 bets [$100.00 USD]

hero raises [$385.00 USD]

 

c/c är nog kanske smartare, AJ+ eller nått känns vettigare att c/r? Jaja, nya potter väntar!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

gillar ej trebet med A7s, men säg att vi har A2s-A5s som kan vara aktuellt att trebetta så hade jag gått för kc flop helt klart. det blir väl där du hänger dig lite först och främst. checkpusha turn som spelat känns kallt :S

 

Jo jag har oftast den rangen, och turn c/r känns lite väl tunt. Iaf, FI var rätt aggro/kass och kändes som att han skulle stacka any pair. Som sagt, emilio drog std linjen annars, och som spelat c/c jag nog också nästan alltid turn.

Ville bara vara lite LAG-tuff i dbn.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...