Gå till innehåll

Sorkoas + hangaround - Inge jävla lightweight


Sorkoas

Recommended Posts

  • Svars 1,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Hej dagboken

 

Idag sjöng jag och emop "Meta meta mendieta-låten" i en karaokebar här i LA, blev inte så lyckat som vi trodde.

 

Mvh

 

Har jag en låt nu med?? Hur fan går den??

 

MrJ kallade mig Meta Mendieta hela tiden i K-stad, trist att det har spridit sig :(

 

 

 

Är Mendieta het btw? Superrik va? Kan ju vara ok isåfall.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Riktigt äckligt att ens fundera på att försöka styra socialbidrag som pokerspelare av uppenbara skäl. :(

efter tre raka backmånader bör man ha rätt att börja överväga ansöka om det faktiskt

 

Dessutom är vi inte direkt kända för att betala mycket skatt, så man kan inte köra hela "jag-får-bara-tillbaka-lite-av-det-jag-betalat-argumentet"

blir ju faktiskt en jävla massa moms för oss wannabe ballers!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dessutom är vi inte direkt kända för att betala mycket skatt, så man kan inte köra hela "jag-får-bara-tillbaka-lite-av-det-jag-betalat-argumentet"

 

Skulle tro att yrkesspelare generellt sett gör av med mer pengar även inrikes är medelsvensson och därför betalar mer moms (funkar inte i teorin att alltid likställa så eftersom momsen är olika på olika varor, men i praktiken blir det nästan alltid rätt ändå).

Kan själv påpeka att jag aldrig tagit emot några statliga bidrag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

http://www.sweclockers.com/upload/gallery/31390-full.jpg

 

Kolla där, skruvarna är uppe till vänster i bild. Finns även en hake/spärr som du ser i nederkant av bilden i mitten typ. Den är turkos på just det där moderkortet. GL

 

Tack, upptäckte att skruvarna som fäste kortet i chassit hade ett skydd över, så de syntes ej. Fick loss kortet tillslut, men upptäckte då att det nya kortet var extremt långt, och fick mao inte plats i burken. Fan, jag som hade jobbat så jäkla hårt på allt, och det slutade bara med att jag fick montera tillbaka gamla kortet och sätta allt på plats igen. Blir nog att beställa en ny stationär dator helt enkelt, men behålla grafikkortet, går det att beställa en dator monterad utan grafikkort? Jaja, kikar närmare på det senare, nu måste jag börja packa väskan, mot bangkok om 7 timmar, blir nog tyvärr inte mkt sömn :/

gg life

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Med risk för att vara levlad så vill jag bara säga att pokerspelare med rulle för typ NL100-NL200 definitivt har tillgångar på en nivå som gör att de inte kan få socialbidrag. Skulle de "glömma" att uppge rullen i sin ansökan så gör de sig skyldiga till bedrägeri. Det är inte alltför ovanligt med polisanmälningar från socialkontor idag när sånt uppdagas.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sitter på arlanda och ska snart boarda planet mot bangkok. Sjukt att jag orkade mig upp imorse med bara 2 timmars sömn, kan dock ha snarkat lagom högt inne i kupen på x2000 men ingen såg alltför grining ut när jag klev av iaf :)

Jaja, kommer nog bli en del postande när jag är i Bangkok, hoppas kunna få in en del nävar bara linan är okej, brukar variera på stället där jag ska bo.

God jul svenssons!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Med risk för att vara levlad så vill jag bara säga att pokerspelare med rulle för typ NL100-NL200 definitivt har tillgångar på en nivå som gör att de inte kan få socialbidrag. Skulle de "glömma" att uppge rullen i sin ansökan så gör de sig skyldiga till bedrägeri. Det är inte alltför ovanligt med polisanmälningar från socialkontor idag när sånt uppdagas.

oh, tack. har verkligen noll koll på sånt här.

 

 

god jul örmi!

 

idag ska jag krossa på poker.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...