Starfitter Postad 6 December , 2009 Rapport Share Postad 6 December , 2009 snyggt tyty men lolbarnen ringde och sa att dom inte hade hamburgare idag(?!) så fick byta mot kebabrulle. fml Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mecklenburgare Postad 6 December , 2009 Rapport Share Postad 6 December , 2009 tyty men lolbarnen ringde och sa att dom inte hade hamburgare idag(?!) så fick byta mot kebabrulle. fml Vad är det för ställe som har hamburgare, kebab och nudlar? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 6 December , 2009 Rapport Share Postad 6 December , 2009 Vad är det för ställe som har hamburgare, kebab och nudlar? Thai Pizza Express (040 - 888 70). Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dalton Postad 6 December , 2009 Rapport Share Postad 6 December , 2009 Vem beställer EN 33cl? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sammejao Postad 6 December , 2009 Rapport Share Postad 6 December , 2009 Thai Pizza Express (040 - 888 70). HBG? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 6 December , 2009 Rapport Share Postad 6 December , 2009 HBG? malmöööö Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gäst Postad 6 December , 2009 Rapport Share Postad 6 December , 2009 Nu är jag färdigtränad, färdigäten och redo för lite Multi Table Tournaments. Träningen blev stressig men gick ändå helt okey. Kom dit kl 16 och var tvungen att byta om, träna och duscha på en timme. Har ju inte spelat turrar på länge så hade ingen aning om det är ECOOP main event idag, blir roligt att spela . Startade upp kl 18.45 med Partys $700 turre, satt dock ut en kvart på Hellmuths/Mendieta19s vis. Kommer inte köra så många utan blir de största på nätverken jag spelar på (party, stars, ftp, ipoker). Kanske blir lite CG vid sidan om jag har få bord igång. Heja heja! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 6 December , 2009 Rapport Share Postad 6 December , 2009 Iamivar, det är faktiskt gott. Inte lika god som vapianos i sthlm men god!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 6 December , 2009 Rapport Share Postad 6 December , 2009 Bump, hur mår ni? Börjar från vänster som vanligt. Dvs watoz Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Watoz Postad 6 December , 2009 Rapport Share Postad 6 December , 2009 jag mår prima en gång i livet, och ikv skall jag dessutom vinna miljoner. nästa Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Roob Postad 6 December , 2009 Rapport Share Postad 6 December , 2009 Roob är det du eller nån släkting till dig som jobbar som taxivärd på centralen? Var har du sett mig sötis? =) mer precist. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 6 December , 2009 Rapport Share Postad 6 December , 2009 Nästa för fan, lite tempo annars blir vi inte klara. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 6 December , 2009 Rapport Share Postad 6 December , 2009 fyra av fem toasts Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 6 December , 2009 Rapport Share Postad 6 December , 2009 Ok nästa, dvs gdaily. Skynda Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Watoz Postad 6 December , 2009 Rapport Share Postad 6 December , 2009 Nästa för fan, lite tempo annars blir vi inte klara. + Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
urmy Postad 6 December , 2009 Rapport Share Postad 6 December , 2009 Jahapp blev lite soft 1/2 grind då det inte pallades. 9 bord och 800 händer senare, efter ett 3bi ras i början så spikar vi ett 6 bi plus. Tack för kaffet, orkar inte lira mer efter gårdagens maraton. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gäst Postad 6 December , 2009 Rapport Share Postad 6 December , 2009 Flerbordarna går inget vidare. Kvar i fyra stycken dock så hoppet lever.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 7 December , 2009 Rapport Share Postad 7 December , 2009 Var har du sett mig sötis? =) mer precist. inte sett dig men taxivärden ser ut som dig! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gäst Postad 7 December , 2009 Rapport Share Postad 7 December , 2009 back $5,5k idag, kallt. Bara svs månaden ut nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fhaugen Postad 7 December , 2009 Rapport Share Postad 7 December , 2009 meta meta mendieta.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 7 December , 2009 Rapport Share Postad 7 December , 2009 HBG? Lite svårt att vara i HBG med 040 som riktnummer Men sjukt nog brukar jag hämta pizza på Thai Pizza Express i HBG. Riktigt goda! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 7 December , 2009 Rapport Share Postad 7 December , 2009 meta meta mendieta.. MrJimmy från fhaugens konto?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nicklaslid Postad 7 December , 2009 Rapport Share Postad 7 December , 2009 Lite svårt att vara i HBG med 040 som riktnummer Men sjukt nog brukar jag hämta pizza på Thai Pizza Express i HBG. Riktigt goda! +1 dock bara käkat pastan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sorkoas Postad 7 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 7 December , 2009 gav upp efter 2000 händer och -840bb igår. för mycket destruktiva tankar förslag på vad man ska äta idag? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
urmy Postad 7 December , 2009 Rapport Share Postad 7 December , 2009 Segt sork Själv har man egentligen en gruppövning idag och en föreläsning imorrn, dock så är jag sån slacker nu när jag drar till thailand om 2 dagar så jag skiter i dom! Blir grind och mental förberedelse, segt att först behöva åka tåg 4 timmar för att sedan hoppa på 10 timmarsflighten, men känns som ev-plus när man väl kommit fram. Blir bangkok större delar av resan, men en vända över för att hälsa på päronen i singapore några dagar och fira jul. Chill dill, fan va skönt att slippa misärsverige och all julskit. Nu har dock något skumt hänt med min laptop, den batteriet laddas inte?! Får ha sladden ikopplad konstant, drar jag ur den så står det "5% batteri kvar" och förmodligen dör den ganska snabbt. Har haft någon varningsgrej som lyst när jag startat datorn om att den inte kan identifiera laddaren, skumt mtp att det är orginalladdaren och datorn är runt 6 månader gammal. Borde väl iofs kunna hustla till mig en lösning genom dells XPS support hoppas jag, var jäkligt smidigt senast då min hårddisk kraschade. Hoppas bara datorn överlever resan, kraschar den där nere blir det semimisär och förmodligen en MB pro med thailändskt tangentbord Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts