Gå till innehåll

Team3000 - Sky Limit is The Only Limit


Luap

Recommended Posts

  • Svars 9,4k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Blir ren och skär fetma samt gambling i vegas. Orka 5 miles. Mejlade david om aktiviteter.

 

There are no basketball or tennis courts on property, sorry. The closest place that would have these would be Desert Breeze Park on Spring Mountain Road and Durango Road. Approximately 5 miles from the property.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blir ren och skär fetma samt gambling i vegas. Orka 5 miles. Mejlade david om aktiviteter.

 

There are no basketball or tennis courts on property, sorry. The closest place that would have these would be Desert Breeze Park on Spring Mountain Road and Durango Road. Approximately 5 miles from the property.

Var väl bestämt tidigt att detta skulle bli en strictly business resa?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blir ren och skär fetma samt gambling i vegas. Orka 5 miles. Mejlade david om aktiviteter.

 

There are no basketball or tennis courts on property, sorry. The closest place that would have these would be Desert Breeze Park on Spring Mountain Road and Durango Road. Approximately 5 miles from the property.

golf på wynn imo

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vänner,

 

Installerade precis windows 7 på min nya macbook pro. Nu startar windows varje gång jag startar datorn, hur gör jag för att använda mac os?

 

Edit; använde mig av bootcamp

 

Jag håller ner alt precis när datorn startar så får jag välja vilket OP jag vill starta. När du väl är inne i mac os är det mkt lätt att ändra vilket op du vill starta datorn i som standard.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vänner,

 

Installerade precis windows 7 på min nya macbook pro. Nu startar windows varje gång jag startar datorn, hur gör jag för att använda mac os?

 

Edit; använde mig av bootcamp

 

Håll in "alt" när datorn startar och ljudet drar igång. Håll sen tangenten intryckt tills du kan välja med Mac OS och Windows.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tackar man nej till öl när det är CL så förtjänar man 5k (?)! snyggt jobbat punken! antar att det blir lite svårare nu när du redan tappat så mycket men 3kg ska inte vara ett problem :mrgreen:

 

grattis watz till donkamentsen :mrgreen:

 

Alltså nu är han ju i princip klar, bara att hålla denna vikt. Resten är det bara att köra UFC-style ju med lite lätt cardio i bastun innan invägning!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Grattis Watoz, tionde plussöndagen i rad? :D

 

ps inte bitter!

 

Hehe mm har sprungit fin fint. Haft en backsöndag (tror jag) sedan jag började lira mtts seriöst. Har ju dock inte lirat allt för länge.

 

Förövrigt tippar jag på att Rodmurve är jello.

 

Och tack för gratulationerna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vänner,

 

Installerade precis windows 7 på min nya macbook pro. Nu startar windows varje gång jag startar datorn, hur gör jag för att använda mac os?

 

Edit; använde mig av bootcamp

 

håll in alt vid start för att boota in i osx väl inne i osx går du till systeminställningar och startskiva/ startup disk.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...