Gå till innehåll

Team3000 - Sky Limit is The Only Limit


Luap

Recommended Posts

  • Svars 9,4k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Svenskaspel är svårt, idag vann jag 500:- turneringen... Hade en vinst, två fjärdeplatser och en finalbordsbubbla idag och lyckades med bedriften att bara plussa $800. Måste lära mig att klonka rätt turneringar..

 

Menmen, plus som plus!

 

gn

 

Grattis SVS proffset :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Svenskaspel är svårt, idag vann jag 500:- turneringen... Hade en vinst, två fjärdeplatser och en finalbordsbubbla idag och lyckades med bedriften att bara plussa $800. Måste lära mig att klonka rätt turneringar..

 

Menmen, plus som plus!

 

gn

 

Lider med dig punkrockaren!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fan sjukt störigt att nya MBP 15" bara har 1680*1050. Jag har sån extrem beslutsångest vad gäller allt möjligt, så nu kommer jag typ aldrig kunna bestämma mig för vad jag ska ha för bärbar dator :/. 15" MBP med 1920*1200 hade varit såååå optimalt :(. Verkar inte som att det går att hitta nån vettig dator under 17", och jag vill verkligen helst ha mindre än så :/

 

Btw har jag jobbat igen månaden till ganska exakt steven nu :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fan sjukt störigt att nya MBP 15" bara har 1680*1050. Jag har sån extrem beslutsångest vad gäller allt möjligt, så nu kommer jag typ aldrig kunna bestämma mig för vad jag ska ha för bärbar dator :/. 15" MBP med 1920*1200 hade varit såååå optimalt :(. Verkar inte som att det går att hitta nån vettig dator under 17", och jag vill verkligen helst ha mindre än så :/

 

Btw har jag jobbat igen månaden till ganska exakt steven nu :)

 

umm har samma dilemma här, vette fan vad man ska köpa. Var sugen på en MBP 13" eller 15". Blev besviken på att inte 13" kom med en i3 prolle.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fan sjukt störigt att nya MBP 15" bara har 1680*1050. Jag har sån extrem beslutsångest vad gäller allt möjligt, så nu kommer jag typ aldrig kunna bestämma mig för vad jag ska ha för bärbar dator :/. 15" MBP med 1920*1200 hade varit såååå optimalt :(. Verkar inte som att det går att hitta nån vettig dator under 17", och jag vill verkligen helst ha mindre än så :/

 

Btw har jag jobbat igen månaden till ganska exakt steven nu :)

 

Har en 17" mbp, den känns betydligt nättare än en std 17" laptop. För mig är nog just vikten och inte storleken mest avgörande, men lär ju skilja sig lite från person till person där.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

umm har samma dilemma här, vette fan vad man ska köpa. Var sugen på en MBP 13" eller 15". Blev besviken på att inte 13" kom med en i3 prolle.

 

+1 såg något rykte dock om att core duo processorna kommer gå ur produktion vid sommarn så att apple kommer vara tvungna att uppgradera sin 13 modell då har ingen aning om hur säkert det ryktet är dock.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

+1 såg något rykte dock om att core duo processorna kommer gå ur produktion vid sommarn så att apple kommer vara tvungna att uppgradera sin 13 modell då har ingen aning om hur säkert det ryktet är dock.

 

jag har ingen koll men läste detta på sweclockers, väntar ut lite recesioner och verkar allt bra så slår jag till på en 13"

Enligt rykte.

 

9400m heter den integrerade kretsen som gammla MBP har.

 

320m ska vara custom gjort för apple och mellan 50-80% snabbare än 9400m.

 

330GT ska i sin tur vara dubbelt så snabb som 320M.

 

Observera att i3 kommer dröjja i MBP 13" då nVIDIA ej får göra Core I styrkretsar, dvs integrerade grafiken måste då vara i3ans (sämmre än 320m).

 

Dock så enligt benchmarks är det följande:

 

Core 2 Duo P8800 (2,66ghz i MBP 13") får i benchmark: 5415 poäng

Core i3-330m som isf skulle sutitt i en MBP 13" får i bench: 5498 poäng

 

Så det är är ingen prestanda vinst. Så för er som väntar på en I3a gör det förgäves, köp en MBP 13" 2,66ghz så har du ett monster i ultraportabel klass!

http://www.sweclockers.com/forum/showthread.php?s=&threadid=919929&perpage=30&pagenumber=6

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Grindar åt en polare som ska bli supernova på stars, imellan mina 4h sessions där när jag 10tabelar så klämmer jag in SvS skottning. Fuck paus liksom:-)

 

Kan inte sova hlr, snittar 3-4h natt och lirar typ 75% min vakna tid.

 

wow, du är en maskin:shock:

 

Vad får du ut av att grinda åt en polare :S

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...