Gå till innehåll

Team3000 - Sky Limit is The Only Limit


Luap

Recommended Posts

  • Svars 9,4k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Tack för tipsen med mbp allihopa :)

 

Har dock konsulterat en geekkompis jag har som går data här nere, och han tyckte helt klart jag borde köra på denna istället:

 

http://www.sony.se/product/vn-z-series/vpcz11z9e-b

 

Vaio z 13" alltså. "Bara" 1920*1080 och en aning sämre batteri än MBP 17", men annars krossar den ju på det mesta. MBP 15" är iaf helt ute ur diskussion, och det är väl mest upp till mig själv om jag vill ha en smidig 13" eller maxupplösning å större skärm på MBP 17". Ska nog fundera över helgen och beställa nåt till veckan. Jag är själv egentligen inget större fan av OS X atm, men sen har jag inte provat det så mycket heller.

 

Sen på just kvalitetskänslemässigt tror jag sony är de enda som kan mäta sig med apple, right?

 

Aja, beslutsångest-mode activated.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alltså jag blir så konstant äckligt jävla slowrollad på dessa flygbiljetter till vegas att jag bara vill spy. Fy fan vad jag hatar den människan som kom på det vidriga system de har för onlinebokning av flygbiljetter :evil:. Den rutt jag vill ha finns aldrig i mer än 5 timmar typ, så när man väl bestämt sig är ju skiten borta. Kommer kanske tillbaka 3k dyrare senare bara. Hatar detta.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alltså jag blir så konstant äckligt jävla slowrollad på dessa flygbiljetter till vegas att jag bara vill spy. Fy fan vad jag hatar den människan som kom på det vidriga system de har för onlinebokning av flygbiljetter :evil:. Den rutt jag vill ha finns aldrig i mer än 5 timmar typ, så när man väl bestämt sig är ju skiten borta. Kommer kanske tillbaka 3k dyrare senare bara. Hatar detta.

 

Går en ny fin rutt till vegas i sommar. 15h inkl 2.5h stopp i london.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Gaaah var förälskad jag är i den där nu tack vare dig. Själv är man ju lowstakes å den där var ju inte direkt billig. Dock en liten fråga, jag grindar mer på min laptop än på min stationära, så hur många bord får man plats på den där (ungefär) med miniview? Och kommer de bli väääldigt litet och drygt att grinda på?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gaaah var förälskad jag är i den där nu tack vare dig. Själv är man ju lowstakes å den där var ju inte direkt billig. Dock en liten fråga, jag grindar mer på min laptop än på min stationära, så hur många bord får man plats på den där (ungefär) med miniview? Och kommer de bli väääldigt litet och drygt att grinda på?

 

+1 på förälskad

 

har den bara 256 gb hårddisk eller har jag fattat fel? :shock:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Flygrutten jag vill ha finns nu igen, men kostar 11700 Sundsvall-Vegas, Vegas-Sthlm. Känns så jävla grisigt bara när de andra betalade 7k för exakt samma resa minus flighten sundsvall-sthlm :/. Borde jag ändå slå till nu och få skiten ur världen lr finns det chans att den kommer med bättre pris?

 

I måndags fanns rutten jag vill ha för 9800... Sån jävla varians i detta.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blivit sjuuukt sugen på vaion sen jag postade sist också, kanske beställer redan ikväll :). Nån som har nån aning om jag kommer kunna spela Starcraft 2 bra på den bara? :)

 

Eftersom de flesta tillverkare släppt nya modeller nu så antar jag att det inte är nån vits med att vänta in nåt nytt bra? 1920*1200 i 15" lär aldrig komma i nån vettig dator va? Iom att alla satsar på 1920*1080 nowadays.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Updates på San Remos turarpatrull, tack!

Gissningsvis är PK och Sumpas vidare som 1a och 2a, Ekan har tappat sin telefon, GG har gått hem och Puni har tagit ett riverbeslut för hela stacken, där han valde att gå all Thorn för att inte bli exploaterad.

Spot on?

 

Snygg read. Strandad i Oslo och ska gå hem nu :cry:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

+1 på förälskad

 

har den bara 256 gb hårddisk eller har jag fattat fel? :shock:

 

det du missar är att det är fyra ssd-hårddiskar på 64 gb styck som kör raid 0, dvs att det går sjutk snabbt. Så för lagring är det bara att köpa en extern hårddisk och va nöjd.

 

Angående om den klarar sc2 så borde det inte vara några som helst problem.

 

edit: test av den http://www.idg.se/2.1085/1.307160/sony-vaio-z-vpc-z11z9e-dyr-varsting-med-fyra-diskar?ref=test13

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...