Teh_MoUsE Postad 30 Mars , 2010 Rapport Share Postad 30 Mars , 2010 Någon som vet om det finns någon dokumentär som släppts ganska nyligen inom poker ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chillarn7 Postad 30 Mars , 2010 Rapport Share Postad 30 Mars , 2010 Någon som vet om det finns någon dokumentär som släppts ganska nyligen inom poker ? From busto to robusto släpptes för inte så längesedan.. Vet att Krantz håller på med ytterliggare en dokumentär också. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
millenille Postad 30 Mars , 2010 Rapport Share Postad 30 Mars , 2010 Vad har hänt med leo? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 30 Mars , 2010 Rapport Share Postad 30 Mars , 2010 Vaknar mitt i natten av att Ekan ligger och skrattar lite lätt för sig själv på golvet. Sakta trappas intensiteten i skrattet upp och efter ett tag reser han sig upp lite och skrattar hysteriskt, såpass att tårarna börjar rinna. Jag, nyvaken o jävlig frågar gång på gång vad som händer men han är helt innesluten i sig själv, och efter ett tag tonar skrattet ut och han lägger sig ner o sover igen. Standard. Drömde han att han hittade sin iphone månne? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 30 Mars , 2010 Rapport Share Postad 30 Mars , 2010 pmub Sorry Niklas, hade missat de där inlägget. Det går hursomhelt BRA. Var rädd för att nu under EMOP vistelsen gå upp något kilo men trots ett flertal utekvällar så hade jag när jag ställde mig på vågen imorse droppat ungefär 0.5kg under resan. Totalt har jag droppat runt 4kg under de tre veckor sedan bettet startade. Började segt med att bara droppa 0.5kg första veckan men sedan förstod nog min kropp vad jag försökte åstadkomma och det blev 3kg andra veckan. Ska nog mycket till för att jag inte ska klara det faktiskt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 30 Mars , 2010 Rapport Share Postad 30 Mars , 2010 PK var så slimmad å fin att jag har svårt att se var resterande kilon ska komma ifrån bara Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MR_Jimmy Postad 30 Mars , 2010 Rapport Share Postad 30 Mars , 2010 Tack för hjälpen alles! Någon som vet om de där lirarna spelar idag? Kan inte vara möjligt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
svint0 Postad 30 Mars , 2010 Rapport Share Postad 30 Mars , 2010 Sorry Niklas, hade missat de där inlägget. Det går hursomhelt BRA. Var rädd för att nu under EMOP vistelsen gå upp något kilo men trots ett flertal utekvällar så hade jag när jag ställde mig på vågen imorse droppat ungefär 0.5kg under resan. Totalt har jag droppat runt 4kg under de tre veckor sedan bettet startade. Började segt med att bara droppa 0.5kg första veckan men sedan förstod nog min kropp vad jag försökte åstadkomma och det blev 3kg andra veckan. Ska nog mycket till för att jag inte ska klara det faktiskt Skulle de gå trögt, så kan du bara njuta av den här dieten, ett par morgonpromenader i veckan, så ska du nog se att du tappar all vikt du behöver Jordnötsmörsdieten Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 30 Mars , 2010 Rapport Share Postad 30 Mars , 2010 =( Jag menar såklart att ni är så gulliga, vissa är ju ute efter bad boy-stilen på internets. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 30 Mars , 2010 Rapport Share Postad 30 Mars , 2010 Mmmmm Primas gamla klient...najs shit...synd de skulle förstöra med att dra in Dan Glimnes black jackskola Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KallOödmjukDiva Postad 30 Mars , 2010 Rapport Share Postad 30 Mars , 2010 Luap, idag satt jag ut mot en reg för att jag var obekväm med stackdjupet. Vad är det som händer med mig? Förtjänar jag fortfarande att vara kvar i DBn? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snusarn Postad 30 Mars , 2010 Rapport Share Postad 30 Mars , 2010 sjukt hur lite utrymme det sista han sa om den sociala biten fick. han hade i princip sagt upp bekantskapen med sin familj och _alla_ vänner. det bakades in på 1 minut. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ea_0707 Postad 30 Mars , 2010 Rapport Share Postad 30 Mars , 2010 Tjena. Som den ärkeg33k luppen är så vill han inte slösa sitt 1337-inlägg på mig, så härmed bjuder jag in mig själv till denna db. Luppis låter också hälsa butabi att han är en pussy, men att det är fine för denna gången. Eftersom jag sovit 3h per natt senaste två dygnen ska jag slagga strax, gn å gl Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 30 Mars , 2010 Rapport Share Postad 30 Mars , 2010 Tjena Ekan! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Luap Postad 30 Mars , 2010 Författare Rapport Share Postad 30 Mars , 2010 Orkar inte göra något fränt med min 1337-post som har krävt så många års lurkande för att uppnå. Dock tänkte jag sätta igång en sån här rolig lek som verkar ha slagit rätt bra på 2p2. Allt är obv med glimten i ögat, så jag hoppas att ingen tar illa upp Heltok: Vi fattar, du har insett att häftiga ord får dig att se smart ut. Fjortisdisco: Vi fattar, du är en 13årig micro-rockstar. Sorken: Vi fattar, du har löst poker. Chocolate: Vi fattar, du gillar käk. Metaddict: Vi fattar, du kan armbara skiten ur hela pf. Sovandes. Sexyterran: Vi fattar, du kan snärja ladiez när du vill. Bonus: Miketime: Vi fattar att du inte fattar. Puni: Vi fattar att du fattar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snygglenn Postad 30 Mars , 2010 Rapport Share Postad 30 Mars , 2010 Heltok: Vi fattar, du har insett att häftiga ord får dig att se smart ut. Fjortisdisco: Vi fattar, du är en 13årig micro-rockstar. Miketime: Vi fattar att du inte fattar. :h: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Roob Postad 30 Mars , 2010 Rapport Share Postad 30 Mars , 2010 Awesome post Luap, hoppas att de skapar någon form av kjediereaktion... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 31 Mars , 2010 Rapport Share Postad 31 Mars , 2010 Jahapp, gick inte idag heller. En av de värsta månaderna ever snart över, är den enda ljusglimten just nu. gn Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gibbsson Postad 31 Mars , 2010 Rapport Share Postad 31 Mars , 2010 Jahapp, gick inte idag heller. En av de värsta månaderna ever snart över, är den enda ljusglimten just nu. gn +1 Vill också tillägga att det hjälper att tröstäta. Provat i några månader och mår rätt bra. Lycka till i April! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gustaf112 Postad 31 Mars , 2010 Rapport Share Postad 31 Mars , 2010 +1 Vill också tillägga att det hjälper att tröstäta. Provat i några månader och mår rätt bra. Lycka till i April! Marsipanägg bedövar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 31 Mars , 2010 Rapport Share Postad 31 Mars , 2010 Orkar inte göra något fränt med min 1337-post som har krävt så många års lurkande för att uppnå. Dock tänkte jag sätta igång en sån här rolig lek som verkar ha slagit rätt bra på 2p2. Allt är obv med glimten i ögat, så jag hoppas att ingen tar illa upp Heltok: Vi fattar, du har insett att häftiga ord får dig att se smart ut. Fjortisdisco: Vi fattar, du är en 13årig micro-rockstar. Sorken: Vi fattar, du har löst poker. Chocolate: Vi fattar, du gillar käk. Metaddict: Vi fattar, du kan armbara skiten ur hela pf. Sovandes. Sexyterran: Vi fattar, du kan snärja ladiez när du vill. Bonus: Miketime: Vi fattar att du inte fattar. Puni: Vi fattar att du fattar. Oj, the stora Lupp läser tydligen min dagbok ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Watoz Postad 31 Mars , 2010 Rapport Share Postad 31 Mars , 2010 Vore ju oskönt av mig att gå och riva ner den image pojkarna har jobbat så hårt för. Vi tar det sen padde Alltid den snälle ulaf, de tycker jag om. Vill som sagt inte på röjd här på PF. Förövrigt vill jag tacka alla inblandade för en väldigt rolig resa. Kul å träffa på lite nya ansikten, Kungkroon var obv lika kung som nicket säger (dock spelar han lite väl hårt med Äss och Kung), Thorn och Jkkman var sådär löjligt GTO både online och offline som man själv strävar efter att bli och sist men inte minst puni som fattade precis allt. Kul att återse alla andra rävar också, dock en extra guldstjärna till scamekan. Hade nästa glömt bort vilken extrem IRL-kung denna man är. En jävla övermänniska är vad han är! Puss till er alla! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Leooo Postad 31 Mars , 2010 Rapport Share Postad 31 Mars , 2010 Bajsnatt, stuck 9k$ plo1k-2k på stars. Lillplussat typ 17k kr svs 2550 plo. segt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 31 Mars , 2010 Rapport Share Postad 31 Mars , 2010 Sov 14 timmar inatt. Standard Har ont som fn i halsen. Orkar nog inte grinda idag, bokar månaden och ägnar dagen åt FIM Speedway Grand Prix 3 istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emop1 Postad 31 Mars , 2010 Rapport Share Postad 31 Mars , 2010 +1 på watox inlägg. förutom att puni visst är minst! jag sov också 14h inatt och det blir absolut inge grind idag.. ska ligga i soffan hela dagen och se på film och serier! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts