thefman Postad 31 Juli , 2011 Rapport Postad 31 Juli , 2011 fan skumt detta min samsung lcd slocknade nu i vintras. har ljud kvar men ingen bild. sigh Citera
emop1 Postad 1 Augusti , 2011 Rapport Postad 1 Augusti , 2011 vem vare som fucking kasta? svff - fotbollsmördare Citera
UltrasMFF Postad 1 Augusti , 2011 Rapport Postad 1 Augusti , 2011 Horribelt system av SvFF men vafan sysslade ni med? Varför blev det inte mer internbox mot bangerssnubbarna emop1? Citera
Elitloppet Postad 1 Augusti , 2011 Rapport Postad 1 Augusti , 2011 så obeskrivligt sjukt att emop håller på djurgården Citera
tallkotten Postad 1 Augusti , 2011 Rapport Postad 1 Augusti , 2011 vem vare som fucking kasta? svff - fotbollsmördare Den som kasta ska få stryk Citera
emop1 Postad 1 Augusti , 2011 Rapport Postad 1 Augusti , 2011 Horribelt system av SvFF men vafan sysslade ni med?Varför blev det inte mer internbox mot bangerssnubbarna emop1? äh Citera
KungKroon Postad 1 Augusti , 2011 Rapport Postad 1 Augusti , 2011 så obeskrivligt sjukt att emop håller på djurgården Här får man plussa Citera
emop1 Postad 1 Augusti , 2011 Rapport Postad 1 Augusti , 2011 finns inget sjukt med att vara Djurgårdare. att vara något annat är däremot sjukt Jag har lite filmtorka atm. Ös på med filmtips, såväl gamla som nya. Citera
Supertequila Postad 1 Augusti , 2011 Rapport Postad 1 Augusti , 2011 finns inget sjukt med att vara Djurgårdare. att vara något annat är däremot sjukt Jag har lite filmtorka atm. Ös på med filmtips, såväl gamla som nya. Irreversible.... har allt, våld, sex, våldsex, och Monica Bellucci. Citera
spinky Postad 1 Augusti , 2011 Rapport Postad 1 Augusti , 2011 Jag har lite filmtorka atm. Ös på med filmtips, såväl gamla som nya. Filmer... alla är väl inte guld men ändå sevärda imo. Your Highness The Way Back Limitless Fast and Furious 5 X-Men First Class Sucker Punch The Lincoln Lawyer Source Code The Adjustment Bureau The Tourist Scott Pilgrim vs The World Wall Street Money never sleeps 500 days of summer The Other Guys Megamind Serier Suits, Entourage, Dead Walking, Sons of Anarchy Citera
Yxel Postad 2 Augusti , 2011 Rapport Postad 2 Augusti , 2011 Irreversible.... har allt, våld, sex, våldsex, och Monica Bellucci. Och Vincent Cassel som är en bra skådis! Citera
Cyntax Postad 3 Augusti , 2011 Rapport Postad 3 Augusti , 2011 Här får man plussa Öh? Du ringde mig just. Misstag, för du sa inget. Busringning? På-fyllan-ringning? Citera
diazo Postad 3 Augusti , 2011 Rapport Postad 3 Augusti , 2011 Jag har lite filmtorka atm. Ös på med filmtips, såväl gamla som nya. http://www.imdb.com/title/tt0057012/ Dr. Strangelove or: How I Learned to Stop Worrying and Love the Bomb lysande film från 1964, måste ses. Citera
padrinosftw Postad 4 Augusti , 2011 Rapport Postad 4 Augusti , 2011 Äntligen en anledning att skriva så man får tillbaks sin bortmissclickade prenumeration. TV: http://www.avljudobild.se/sv/artiklar/lg-55lx950n-.html rekas starkt Film: Lincoln lawyer Serie: Suits Game of thrones Citera
emilio_15 Postad 4 Augusti , 2011 Rapport Postad 4 Augusti , 2011 Vet att just emop1 har sett den, men en film som är väldigt okänd som jag rekar starkt är: http://www.imdb.com/title/tt0472582/. Kan tänka mig att många tycker den är extremdålig, men värt att se imo. Passar extra bra att se om man är nere/känslosam atm, känslan jag får efteråt är ungefär som den jag får av butterfly effect 1, tänker mer på hur man behandlar sina medmänniskor etc Citera
jello Postad 4 Augusti , 2011 Rapport Postad 4 Augusti , 2011 http://www.imdb.com/title/tt0057012/ Dr. Strangelove or: How I Learned to Stop Worrying and Love the Bomb lysande film från 1964, måste ses. fruktansvärt usel, men annars hade du rätt. Citera
diazo Postad 4 Augusti , 2011 Rapport Postad 4 Augusti , 2011 fruktansvärt usel, men annars hade du rätt. Usel? Peter Sellers är ju lysande och den är ju hysteriskt rolig även om den har 50 år på nacken. Citera
jello Postad 4 Augusti , 2011 Rapport Postad 4 Augusti , 2011 Usel? Peter Sellers är ju lysande och den är ju hysteriskt rolig även om den har 50 år på nacken. nä den är inte ett dugg rolig och har inte varit på 50 år och att Sellers är "lysande" är bara intressant för filmkritiker och folk som vill låta intellektuella. filmen har varit utdaterad i minst 40 år och hela grejen ger mig vibbar av folk som kallar casablanca och citizen kane för de bästa filmer de sett. och då gillar jag ändå kubricks filmer i övrigt. Citera
ea_0707 Postad 5 Augusti , 2011 Rapport Postad 5 Augusti , 2011 Är det någon av de jag känner i Sthlm som gillar att åka skateboard? Citera
Recommended Posts