Gå till innehåll

Team3000 - Sky Limit is The Only Limit


Luap

Recommended Posts

  • Svars 9,4k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

nh

 

FIs linje verkar inte va såå överdrivet dålig dock. Du floatar väl inte turn med för många rena Ax, så de enda stegarna du har är väl typ A2s, A3s, A4s, A9s, Axss och några radnom 6x. Mot det väger vi händer som 9x/54s liknande och FDs.

 

Med det sagt så är hans spel fortfarande dåligt. Du sitter nog med en stege för ofta.

 

Edit: Förresten, om du lirar regs på 25/50 på merge borde du ha träffat på "Girah" nån gång?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Funderar på om jag ska börja köra heroin istället för poker. Garanterat billigare och bättre för psyket

 

Häst är ett bra alternativ till det mesta imo. Önskade bara jag hade kraften att lokalisera. Kraft som i energi inte ngt startwars aktigt.

 

Btw, har vi ngn Main Event tråd här på pf, så man vet hur långt krappar är osv. Vet att PK och Kriga kommit en bit på vägen, men har ingen aning om chipcount och är för lat för att lokalisera. Hästproblemet allover igen. :-(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Shaninen tipsade mig om att köpa Lund, tror ni det är en bra investering. Ur ekonomisksynvinkel?

 

Efter en lång period med djupa funderingar, tror jag inte jag är redo för att äga Lund än. Tror jag ska börja med en lite mindre ort, typ köpa Deje, sen när jag känner mig bekväm det det, mova över till lite större städer. Likt Kalix eller Kalmar, sen kanske när jag har styrt 3städer under järnhand osv ett par dagar kan jag försöka styra Lund.

 

Är det en realistisk plan?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Efter en lång period med djupa funderingar, tror jag inte jag är redo för att äga Lund än. Tror jag ska börja med en lite mindre ort, typ köpa Deje, sen när jag känner mig bekväm det det, mova över till lite större städer. Likt Kalix eller Kalmar, sen kanske när jag har styrt 3städer under järnhand osv ett par dagar kan jag försöka styra Lund.

 

Är det en realistisk plan?

 

Ska du köpa Lund är det nu det gäller!

http://www.sydsvenskan.se/lund/article1510069/Sa-ska-Lund-vaxa-med-50-000.html

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tsäg att det här scenariot skulle utspela sig. Ok, massa aliens kommer till jorden i sina stora rymdskepp osv och ska kika nya planeten för sina barn osv. Hade d inte vart jättesmart om d hade skepp som såg ut som moln då. Jag menar ingen skulle fatta ngt, alla skulle bara fan va molnigt d vart på sistone då. Sen bara poff poff, molnen attackerar. Feel free att använda som filmskript.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...