DjLuppy Postad 12 Februari , 2011 Rapport Postad 12 Februari , 2011 Phiphi island är det guldigaste av guldställen. Like Citera
tallkotten Postad 12 Februari , 2011 Rapport Postad 12 Februari , 2011 Älskar att min GG kommit till asien och leker med mig. Och att min morfar emop1 är tillbaka. Livet leker och GG är kåtast av alla i gruppen. Citera
NikLasVegas Postad 12 Februari , 2011 Rapport Postad 12 Februari , 2011 Phiphi island är det guldigaste av guldställen. Har ni bestämt hur länge ni e kvar på phi phi? Kommer ner till phuket 14:e och tar båten blixt om ni e kvar några dagar... Citera
Plinga Postad 12 Februari , 2011 Rapport Postad 12 Februari , 2011 Phiphi island är det guldigaste av guldställen. QFT Vill man chilla, ta en hink och komma i form inför kvällen är Banana Bar riktigt schysst. Citera
-PK- Postad 12 Februari , 2011 Rapport Postad 12 Februari , 2011 WEÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ Citera
Namlleh Postad 13 Februari , 2011 Rapport Postad 13 Februari , 2011 Ni som e på phiphi atm o ska festa ikväll, ring stevebutabi etc o haka på! Citera
emop1 Postad 13 Februari , 2011 Rapport Postad 13 Februari , 2011 ingen av oss ska festa tror jag, men några av oss ska säkert ut en sväng iaf. pma butabis nummer till mig. vi har inget nummer till nån. Citera
Watoz Postad 14 Februari , 2011 Rapport Postad 14 Februari , 2011 någon som är sugen på UO malta i mars? jag är lite småsugen om de passar in med plugget. Citera
Watoz Postad 14 Februari , 2011 Rapport Postad 14 Februari , 2011 Vi ska inte kolla in WPT Wien då? Lite turre men kortare flight - och dessutom älskar jag österrike. De låter ju inte heller helt fel. Håller med fullständigt om Österike, sjukt fint land. MEN de skulle ju inte skada med lite värme i denna vintermisär. Löjligt taggad att haka på ut på touren igen, har tofflat sönder mig känns de som. Citera
svint0 Postad 14 Februari , 2011 Rapport Postad 14 Februari , 2011 någon som är sugen på UO malta i mars? jag är lite småsugen om de passar in med plugget. UO Barcelona i Juni?? Me and Jozoa ska högst troligt dit med respektive. Citera
Elitloppet Postad 14 Februari , 2011 Rapport Postad 14 Februari , 2011 WPT Wien och WPT Barcelona åker ni såklart på. WPT Bukarest går direkt efter WPT Wien och är typ en timmas tågresa bort därifrån, lågt inköp men iom att man kan spela två turrar på samma flygbiljett blir det rätt bra EV ändå. IPT är för liten imo. UO Barcelona krockar med Vegas. EPT-schemat i april talar vi inte om. Citera
XeroxFin Postad 14 Februari , 2011 Rapport Postad 14 Februari , 2011 WPT Bratislava går direkt efter WPT Wien och är typ en timmas tågresa bort därifrån, lågt inköp men iom att man kan spela två turrar på samma flygbiljett blir det rätt bra EV ändå. FYP. Rätt imponerande snabbtåg annars Citera
Elitloppet Postad 14 Februari , 2011 Rapport Postad 14 Februari , 2011 FYP. Rätt imponerande snabbtåg annars haha true indeed, får ta och bjuda på den. Citera
Namlleh Postad 14 Februari , 2011 Rapport Postad 14 Februari , 2011 ingen av oss ska festa tror jag, men några av oss ska säkert ut en sväng iaf. pma butabis nummer till mig. vi har inget nummer till nån. Sorry, leftade innan jag läste din post. mkt episk kväll, hade vart kul o hooka. Lämnade phiphi idag, nu patong o tramadolfest vilka e ni o vart ska ni sen? Mvh/ Koh Pippar Citera
Elitloppet Postad 14 Februari , 2011 Rapport Postad 14 Februari , 2011 skulle skriva glgl i ett sms precis. Min telefon ändrade till Höglund. Tankar? Citera
KungKroon Postad 14 Februari , 2011 Rapport Postad 14 Februari , 2011 Vill ha lite semiavancerade cliffs på två ämnen jag har rätt dålig koll på. Är inte ute efter att starta nån form av debatt här utan vill bara ha info * Wikileaks agenda och USAs tolkning av den. * Talkshowhost-bråket. Conan fick Lenos jobb och sen ändrade sig Leno och Conan stod arbetslös pga Leno? Varför verkar Letterman ha grudge mot Leno? Tack på förhand! Citera
Metaddict Postad 14 Februari , 2011 Rapport Postad 14 Februari , 2011 Vill ha lite semiavancerade cliffs på två ämnen jag har rätt dålig koll på. Är inte ute efter att starta nån form av debatt här utan vill bara ha info * Wikileaks agenda och USAs tolkning av den. * Talkshowhost-bråket. Conan fick Lenos jobb och sen ändrade sig Leno och Conan stod arbetslös pga Leno? Varför verkar Letterman ha grudge mot Leno? Tack på förhand! Leno skulle sluta med Tonight Show och NBC gjorde flera år innan det skulle hända klart med Conan som ersättare. Conan slutade med sin egen talkshow och började på Tonight Show. Leno startade samtidigt ett helt nytt program som startade kl 22 istället för sent på natten. Detta var i princip samma program som Tonight Show fast under ett annat namn och mao helt jävla meningslöst. Både Lenos nya program OCH Tonight Show med Conan floppade. Det floppade tillochmed så hårt att alla program som låg runt dessa tider tappade tittare för att ingen ville vara vid TVn då NBC fick antagligen panik och erbjöd Leno sitt gamla jobb tillbaka. Uppenbarligen tackade han ja. Conan fick sparken och stod utan jobb. Alla blev sura på Leno och tyckte synd om Conan fast Conan fick en SJUK summa i avgångsvederlag. Leno som mycket väl visste vad han gjorde spelar dum och försöker få det att framstå som NBC nästan tvingade honom att ta sitt gamla jobb tillbaka. Angående Letterman och Leno så var dem tydligen vänner långt bak i tiden. Leno "snodde" även då Tonight Show, denna gången alltså från Letterman. Sen dess sägs framförallt Letterman hata Leno. Citera
Recommended Posts