jutteson Postad 1 Februari , 2011 Rapport Postad 1 Februari , 2011 There once was a man from here-sneezed-duckwho depended on his luck Sure, he had balls Made some sick calls Now his bank statement reads: Oh fuck! GULD till Kroon! Citera
Leooo Postad 1 Februari , 2011 Rapport Postad 1 Februari , 2011 Kroonan min irländsk vinkinkiga utseende vän 2010 kanske var ditt år men det här är inte över än Jag förstår att du är nöjd nu när du får suga på Gretkos lem Eller när du skrubbar ur Luaps potta Du är allas vän men jag ser nog att du är en råtta Du kryper runt och gnager på folks hälar och fötter Men du kommer fortf inte vinna några stora CashGame potter Jag har blivit hustlad både online och irl på mer än du förstår Pengar som på hög i tjugor kanske väger mer än dina rödhåriga lår Men mitt imperium jag åter bygger. I hear my calling, jag ser mitt mål att jag drakar och floppa stål Om du tror mina erövringar var slump så är det lungt Jag vet vad jag går för och inget stör mig Så sök betäckning bakom dina ny vunna vänners rövar För before u know it, BITCH I'm back....... Citera
Staahla Postad 1 Februari , 2011 Rapport Postad 1 Februari , 2011 Kroonan min irländsk vinkinkiga utseende vän2010 kanske var ditt år men det här är inte över än Jag förstår att du är nöjd nu när du får suga på Gretkos lem Eller när du skrubbar ur Luaps potta Du är allas vän men jag ser nog att du är en råtta Du kryper runt och gnager på folks hälar och fötter Men du kommer fortf inte vinna några stora CashGame potter Jag har blivit hustlad både online och irl på mer än du förstår Pengar som på hög i tjugor kanske väger mer än dina rödhåriga lår Men mitt imperium jag åter bygger. I hear my calling, jag ser mitt mål att jag drakar och floppa stål Om du tror mina erövringar var slump så är det lungt Jag vet vad jag går för och inget stör mig Så sök betäckning bakom dina ny vunna vänners rövar För before u know it, BITCH I'm back....... Fram med gitarren. Citera
KungKroon Postad 1 Februari , 2011 Rapport Postad 1 Februari , 2011 Stämningen sjunker och Leoos rader luktar hat Hoppas du förstår att mina limerickar bara är prat Jag hoppas verkligen att du på skutan vänder Så att du med rätta kan håna mig i december För jag gillar dig verkligen, Leoo min vän Men råtta bör du inte kalla mig igen Min rekordpott kanske inte är så stor Men min kroppsbehåring är svart, fråga bara din mor Citera
b0bb4n Postad 1 Februari , 2011 Rapport Postad 1 Februari , 2011 hade jag varit leo hade jag foldat pre Citera
Tuxxah Postad 1 Februari , 2011 Rapport Postad 1 Februari , 2011 Stämningen sjunker och Leoos rader luktar hatHoppas du förstår att mina limerickar bara är prat Jag hoppas verkligen att du på skutan vänder Så att du med rätta kan håna mig i december För jag gillar dig verkligen, Leoo min vän Men råtta bör du inte kalla mig igen Min rekordpott kanske inte är så stor Men min kroppsbehåring är svart, fråga bara din mor Hahaha, guld! Citera
papiPope Postad 1 Februari , 2011 Rapport Postad 1 Februari , 2011 Leo använder inte deo KungKroon behöver hårspray soon Citera
Iggan Postad 1 Februari , 2011 Rapport Postad 1 Februari , 2011 Stämningen sjunker och Leoos rader luktar hatHoppas du förstår att mina limerickar bara är prat Jag hoppas verkligen att du på skutan vänder Så att du med rätta kan håna mig i december För jag gillar dig verkligen, Leoo min vän Men råtta bör du inte kalla mig igen Min rekordpott kanske inte är så stor Men min kroppsbehåring är svart, fråga bara din mor Hahaha Citera
Kissekatt Postad 1 Februari , 2011 Rapport Postad 1 Februari , 2011 Kroonan min irländsk vinkinkiga utseende vän2010 kanske var ditt år men det här är inte över än Jag förstår att du är nöjd nu när du får suga på Gretkos lem Eller när du skrubbar ur Luaps potta Du är allas vän men jag ser nog att du är en råtta Du kryper runt och gnager på folks hälar och fötter Men du kommer fortf inte vinna några stora CashGame potter Jag har blivit hustlad både online och irl på mer än du förstår Pengar som på hög i tjugor kanske väger mer än dina rödhåriga lår Men mitt imperium jag åter bygger. I hear my calling, jag ser mitt mål att jag drakar och floppa stål Om du tror mina erövringar var slump så är det lungt Jag vet vad jag går för och inget stör mig Så sök betäckning bakom dina ny vunna vänners rövar För before u know it, BITCH I'm back....... Hahaha, guld! Citera
ulaf Postad 1 Februari , 2011 Rapport Postad 1 Februari , 2011 En diktande rocker från Gislaved Var det få som vågat tjivas med Att utmana Kroon Där han satt på sin tron Får Leo nog erkänna, Ack vad det sved! Citera
obvspeltorsk Postad 1 Februari , 2011 Rapport Postad 1 Februari , 2011 Mer sånt här, tkr faktiskt både var väldigt fyndiga Citera
papiPope Postad 1 Februari , 2011 Rapport Postad 1 Februari , 2011 Leo använder inte deoKungKroon behöver hårspray soon Haha Citera
Kissekatt Postad 1 Februari , 2011 Rapport Postad 1 Februari , 2011 ulaf runt team3000 som en råtta när katten är borta dansar, nu hoppas vi alla att han uti kroppen får multipla cancrar Citera
NikLasVegas Postad 1 Februari , 2011 Rapport Postad 1 Februari , 2011 Katten(lolcatz) Musen(teh_mouse) Team3000 Citera
lazermannen Postad 1 Februari , 2011 Rapport Postad 1 Februari , 2011 Stämningen sjunker och Leoos rader luktar hatHoppas du förstår att mina limerickar bara är prat Jag hoppas verkligen att du på skutan vänder Så att du med rätta kan håna mig i december För jag gillar dig verkligen, Leoo min vän Men råtta bör du inte kalla mig igen Min rekordpott kanske inte är så stor Men min kroppsbehåring är svart, fråga bara din mor Sluta aldrig skriv Citera
Elitloppet Postad 1 Februari , 2011 Rapport Postad 1 Februari , 2011 En dag på ett flyg och se vad man missat Herr Kroon och Leo har varandra dissat Segraren är klar I ett par dar Men Puni har varningsflagg hissat Citera
ulaf Postad 2 Februari , 2011 Rapport Postad 2 Februari , 2011 ulaf runt team3000 som en råtta när katten är borta dansar, nu hoppas vi alla att han uti kroppen får multipla cancrar Får man ett tillfälle att rimma går det liksom inte att låta bli! Uppskattar Kroons mer klassiska stil, men Leos slarviga street-rim har iofs sin charm. Och nån cancer är inte ens nära Citera
gibbsson Postad 2 Februari , 2011 Rapport Postad 2 Februari , 2011 VA FAN ÄR DET SOM HÄNDER!! nu tar vi en sak i sänder. Kroon briljerar med snälla hån, plötsligt kommer kissen in som ett spån. En varning bör delas ut, annars kan detta få ett tråkigt slut... Citera
Leooo Postad 2 Februari , 2011 Rapport Postad 2 Februari , 2011 Stämningen sjunker och Leoos rader luktar hatHoppas du förstår att mina limerickar bara är prat Jag hoppas verkligen att du på skutan vänder Så att du med rätta kan håna mig i december För jag gillar dig verkligen, Leoo min vän Men råtta bör du inte kalla mig igen Min rekordpott kanske inte är så stor Men min kroppsbehåring är svart, fråga bara din mor Mina rader luktar hat det kan jag hålla med om Men är less på dina rader less att se dom.. Alla micros nu din rumpa gnider Du slickar uppåt och sparkar neråt i mina ögon det svider Vi kan lägga ner detta nu om du vill Du slickar åt båda håll ändå som du gillar och vill Men måste sätta foten ned Det var du som börja och se hur det blev.. Ville inte håna men ack du bad mig Jag stridsyxan begraver om du ger dig Får jag ett vasst rim tillbaka kriget beger sig! Citera
Elitloppet Postad 2 Februari , 2011 Rapport Postad 2 Februari , 2011 vart beger sig kriget? BTW: Hu4ROLLZ Kroon vs Leo? hihi Citera
Synabluffen Postad 2 Februari , 2011 Rapport Postad 2 Februari , 2011 Stämningen sjunker och Leoos rader luktar hatHoppas du förstår att mina limerickar bara är prat Jag hoppas verkligen att du på skutan vänder Så att du med rätta kan håna mig i december För jag gillar dig verkligen, Leoo min vän Men råtta bör du inte kalla mig igen Min rekordpott kanske inte är så stor Men min kroppsbehåring är svart, fråga bara din mor Sprutade juice på min nya laptop, genom näsan tror jag Snyggt att kontra på snällt och riktigt humoristiskt vi, och detta ses som avgjort! Happy times! Citera
Watoz Postad 2 Februari , 2011 Rapport Postad 2 Februari , 2011 Hahaha, underbar läsning senaste sidorna. Tack alla inblandade! Citera
MJ Postad 2 Februari , 2011 Rapport Postad 2 Februari , 2011 Hahaha, underbar läsning senaste sidorna. Tack alla inblandade! Gör en ungdomlig +1 på det. Samt passar på att fråga hur många svenskar som ställde upp i highrollern? Citera
Recommended Posts