Gå till innehåll

Team3000 - Sky Limit is The Only Limit


Luap

Recommended Posts

  • Svars 9,4k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

UL guys. Kämpa!

 

 

En annan har gått och blivit grissjuk i Kina. Har inte varit sjuk på hur många månader som helst, så det var på tiden nu. Givetvis turade jag in resans bästa hotell för att bli sjuk, så det är inte så illa. Hade varit värre om man låg på 2-stjärnigt vandrarhem i peking liksom.

 

Ang. poker har jag kört mitt andra pass på resan, och båda har slutat upp. Kändes magiskt att lite händer fick stå tbh. Manglat in lite teori också, så jag känner mig fräsch och positiv till mitt game. Blir hursom super-mad-grind direkt när jag kommer hem.

 

Den stora frågan är bara om man ska fortsätta skolan den 1a september eller försöka sneaka åt sig ett till studieuppehåll. Blir andra året på en universitetsutbildning. Jag vet att det egentligen inte är bråttom, men det är en bra utbildning och jag har turat in så att jag går i samma klass som två irl-polare. För övrigt är jag 22 år gammal.

 

Tankar..?

 

be cool stay in school

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du borde ställa lite kuggfrågor för att se om han ens förstår.

 

Typ fråga om hans approach är GTO eller explo.

 

Säga att du tycker att det är svårt att balansera bluff-frekvensen så det ligger i paritet med NashEq.

 

O så lite mer namedropping... tror Slaktavfall kan va bättre på sånt än mig.

 

Och se vad han svarar liksom :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

rom Transporter Express Kundtjänst <expresskurir@gmail.com

 

Kristoffer!

 

För att kunna ta tag i problemet så måste vi analysera vart problemet ligger.

 

 

Jo jag jobbar så här att jag tar 200kr/h för teoretisk hjälp, dels att försöka besvara alla dina frågor, hjälpa dig med tänkandet, försöka analysera vart ditt problem är och kunna lösa det. Ett exempel, är att du skulle kunna sitta och spela nätpoker, och att jag iaktar dig medans du spelar. Så får jag se hur du spelar. Och hjälpa dig därifrån.

 

Sen om du vill öka din bankrulle så skulle jag kunna spela åt dig med dina pengar som insats.

Men med 1000kr som minimun insats. Jag tar dock 50% av vinsten för att jag har hög vinstrate.

 

Så vinner vi jag ex 3000 :- åt dig tar jag 1000kr. Allt vi gör som vinst tar jag 50%. Jag tar alltså inte din insats som vinst.

Jag står dock inte för förlust.

 

Mvh Johan

 

fick ett identiskt mail

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...