Luap Postad 30 Juli , 2010 Författare Rapport Share Postad 30 Juli , 2010 -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gaston116 Postad 30 Juli , 2010 Rapport Share Postad 30 Juli , 2010 Tack för hjälpen med Iphone iaf, nu är den äntligen beställd Jag är ju dock typ hjärnskadad av beslutsångest så man missade ju så klart första vändan telefoner. Får vänta ett par veckor lr nåt sånt på nästa. Blev 3s pot 499 iaf, verkade passa bra. Skippade försäkring då farsan jobbar i branschen och blir less varje gång man tar nån dyr försäkring. Vettefan om man ska ändra sig dock, är ju rätt skönt att bara kunna lämna in den om nåt skulle hända. Nån som vet vad det kostar att fixa typ en sprucken display utan försäkring? typ 1200 kr om du bor i sthlm, och då gör dom det på 1-2 timmar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 30 Juli , 2010 Rapport Share Postad 30 Juli , 2010 Får nog passa på ludvika tyvärr, har fan inte varit hemma sen riddlers farsa dog Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Watoz Postad 30 Juli , 2010 Rapport Share Postad 30 Juli , 2010 Kan åka på måndag tror jag. Tar sexton timmar, 12 byten och 3600 spänn! Ses då Ses på måndag! Även fegt att inte svara i telefon!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Luap Postad 30 Juli , 2010 Författare Rapport Share Postad 30 Juli , 2010 -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mendieta19 Postad 30 Juli , 2010 Rapport Share Postad 30 Juli , 2010 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gibbsson Postad 30 Juli , 2010 Rapport Share Postad 30 Juli , 2010 Kom fram till att jag tog mitt förra rekordback med supermycket marginal. Summorna kommer jag inte ens att prata om i helvetet. Vet inte om jag orkar kika in här de närmaste veckorna. Är verkligen trött på poker efter den här helvetesmånaden, och 4 veckor Kina står på schemat. Men men, vi lär ju höras när jag kommer hem. Puss på er och GL Ha en grym resa och koppla bort pokern så mkt det går. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ebisumaru Postad 30 Juli , 2010 Rapport Share Postad 30 Juli , 2010 puss luppen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jkkman Postad 30 Juli , 2010 Rapport Share Postad 30 Juli , 2010 kärlek o gl lupp Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dandelion169 Postad 30 Juli , 2010 Rapport Share Postad 30 Juli , 2010 (redigerade) . Redigerad 16 Oktober , 2015 av dandelion169 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SunTzu Postad 30 Juli , 2010 Rapport Share Postad 30 Juli , 2010 Lycka till med kinapokern. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 31 Juli , 2010 Rapport Share Postad 31 Juli , 2010 Ha det gött i Kiina, pluppen! Smittas inte av gulingarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 31 Juli , 2010 Rapport Share Postad 31 Juli , 2010 Låter som en sjuk upswing är på g vid hemkomst mr lupp, gl osv ( = Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 31 Juli , 2010 Rapport Share Postad 31 Juli , 2010 Puss Och Fiull Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 31 Juli , 2010 Rapport Share Postad 31 Juli , 2010 Vbeeeeeeeeestefaer, jei ka n iiiiiiiiiiicke siiiime. he he he det kan iiiige jei heller Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 31 Juli , 2010 Rapport Share Postad 31 Juli , 2010 Fick lyssna på en metallica-konsert via Gretkos högtalare inatt. Det bästa var när han var full i takt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 31 Juli , 2010 Rapport Share Postad 31 Juli , 2010 fml osv Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Watoz Postad 31 Juli , 2010 Rapport Share Postad 31 Juli , 2010 Sådär grisbakis som man bara kan vara i helvetet och på film skall jag nu ge mig av på golftävling i legendariska svanskogen. PK fattar.... Edit: Och såklart mkt kärlek till dig luppen and have fun i Kina Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 31 Juli , 2010 Rapport Share Postad 31 Juli , 2010 Ja på nåt vis har korven blviit medlurad. 3h sömn blev det i natt och kroonan kan nog intyga hur emop1-full man var. Tack på förhand, ses i helvete Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 31 Juli , 2010 Rapport Share Postad 31 Juli , 2010 Lycka till grabbar! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Watoz Postad 31 Juli , 2010 Rapport Share Postad 31 Juli , 2010 Lycka till grabbar! Skulle du var med punkbarnet, de är ju din hemmabana trots allt. Och tack för lyckönskningarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 31 Juli , 2010 Rapport Share Postad 31 Juli , 2010 Skulle du var med punkbarnet, de är ju din hemmabana trots allt. Och tack för lyckönskningarna. Skippar det. Är bra jävla sugen men måste festa i Norrköping Btw så fick jag igår reda på att jag satt med Gromenkova i Main event, inte många som förstår hur sjukt det är.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 31 Juli , 2010 Rapport Share Postad 31 Juli , 2010 hahahaha jag fattar! Sjukare än vad man kan tro Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 31 Juli , 2010 Rapport Share Postad 31 Juli , 2010 Skippar det. Är bra jävla sugen men måste festa i Norrköping Btw så fick jag igår reda på att jag satt med Gromenkova i Main event, inte många som förstår hur sjukt det är.. hahahaha. ödets tröjironi. Fick på tal om det hem en riktigt frän överdragsjacka från FTP igår. Det du! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 31 Juli , 2010 Rapport Share Postad 31 Juli , 2010 Vbeeeeeeeeestefaer, jei ka n iiiiiiiiiiicke siiiime. he he he det kan iiiige jei heller En av de bättre tv-serierna någonsin Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts